دسته‌ها
رسانه ملی فیلم

وحید یامین پور : تبلیغات بازرگانی صداوسیما مقاومت شکن است + ویدیو

برنامه ثریا در آستانه سه سالگی خود با حضور چهره ها و فعالان برجسته رسانه ای کشور به موضوع نقش رسانه در پیشرفت کشور پرداخت. در این برنامه نادر طالب زاده و وحید یامین پور از برنامه سازان و کارشناسان رسانه انقلاب اسلامی و وحید جلیلی، مدیر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و محمدرضا شهیدی فرد، مجری و تهیه کننده برنامه پارک ملت به صورت تلفنی ثریا را همراهی کردند.برنامه سه سالگی ثریا در حوالی ششم اسفند سال 93 پخش شد . 

وحید یامین پور : تبلیغات بازرگانی صداوسیما مقاومت شکن است

دکتر وحید یامین پور در برنامه شماره 119 ثریا که از شبکه یک سیما پخش شد درباره معیار رسانه سالم و تبلیغات بازرگانی صداوسیما  صحبت کردند .

در ادامه متن خلاصه ای از سخنان دکتر وحید یامین پور و فیلم کامل توضیحات ایشان را می بینیم؛ همراه بنیانا باشید 

دکتر وحید یامین پور : معیارهای کلیشه‌ایِ جذابیت در این برنامه جا به جا شده و مقوله‌های خشک و بدون مخاطب مثل علم و اقتصاد به درون مردم منتقل شده است و این موفقیت مهمی است. 

متاسفانه خیلی از واقعیات به دلیل سیاه نمایی توسط رسانه ها عنوان نمی شوند اما مخاطب می داند که این نظام برای ماست و حق ماست که به نقد آن بپردازیم نه دیگران و این مسیر شهید آوینی بود 

صدا و سیما جزء حقوق عمومی مردم است و چون انفال است وظیفه دارد که ادامه گوش و چشم مردم باشد 

البته باید مراقب باشیم اگر برای نشان دادن موانع، مشکلات شهرستان ها و برای نشان دادن موفقیت ساخت موشک را به مردم نشان دهیم رویه نشان داده شده حاکی از  تعادل نیست بلکه تعبیر به این می شود که از قوت مردم زده شده تا موشک ساخته شود.

مخاطبان ما سیاست را می فهمند اما سیاست زده نیستند و برنامه های سیاسی و اقتصادی باید مردمی باشد و تصویری طبقاتی به مردم نشان ندهند.  

رسانه ای که امتداد گوش و چشم مردم است نباید با ساخت برنامه ها، فیلم یا حتی تبلیغات بازرگانی غیر مرتبط به زندگی مردم مقاومت مردم را بشکند و سوال این است که آیا این تبلیغات و فیلم های پر زرق و برق ضد اقتصاد مقاومتی نیست؟

در ادامه این ویدیو را تماشا کنید :

تماشا آنلاین در روشنگری

دانلود ویدیو (حجم 21 مگابایت)  | دانلود از سرور ایران | دانلود از سرور آلمان 

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
سیدحسام علوی

از سیدحسام علوی

سید حسام هستم . یک جنوبی خون گرم . دوست و همراه همیشگی من کتاب های تاریخی هستن . کلا به تاریخ بی نهایت علاقه مندم .با همکاری دیگر نویسندگان سایت بنیانا درباره سبک زندگی اسلامی خبر و مقاله منتشر میکنم . یا علی مدد.

رخداد از
guest

1 دیدگاه
قدیم ترین
جدیدترین بیشترین امتیاز
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
ali
ali
7 سال قبل

از عجایب روزگار اینکه من در خانه ام ماهواره نیاورده ام اما متاسفانه مجبورم به خاطر بد آموزی هایی که بصورت زیر پوستی در برنامه های صدا و سیمای جمهوری اسلامی وجود دارد همراه بچه ها بنشینم. برنامه ها را پایش کنم و در مواجهه آن برنامه ها به بچه هایم نادرستی آن را توضیح دهم .ماهواره اگر بد آموزی دارد لااقل بد آموزی آن عیان و آشکار است . چه کنیم با صداو سیمای خودمان که بصورت پنهان در لایه های زیرین و تو در توی برنامه ها و بیشتر سریالها به فرهنگ و بنیان های اعتقادی نسل امروز… ادامه متن »