دسته‌ها
اخبار

ماجرای فیلم تقطیع شده حسن عباسی چیست؟

افسادطلبان فتنه‌گر که در ماه‌های اخیر، شکست‌های سنگینی در انتخابات مجلس و خبرگان رهبری خورده‌اند و با به حاشیه رفتن جریان دوم خرداد از بدنه سیاسی و اجتماعی کشور، دست از عرصه واقعی سیاست کشیده‌اند و پا در شبکه‌های مجازی نهاده‌اند و در سوگ چنین عزیمت عظمایی لب به عقده‌گشایی باز کرده‌اند.

اخیراً در راستای اهداف غرض‌ورزانه خود با همان سبک و سیاق گذشته، اقدام به «بریدن یک دقیقه» از فیلم جلسه ۲۳۰ کلبه کرامت -از سلسله‌ جلسات کرسی نظریه‌پردازی استاد عباسی- کرده‌اند. جالب آن‌که مدرنیست‌های فتنه‌گر که خود را دایه‌دار روشن‌فکری و نوگرایی می‌دانند در عرصه‌ی فتنه‌گری و تخریب، از روش‌های نخ‌نما شده‌ی ماقبل تاریخ استفاده می‌کنند.

لذا پیشنهاد می‌کنیم در همان حالی که سخنان استاد عباسی را تکه تکه و سانسور می‌کنند، کمی در سخنان ایشان تعمق بیشتری کنند تا هم با دانش دکترینولوژی -که علم پایه‌ی جامعه‌سازی و حکومت‌داری است- آشنا شوند و هم‌چون تئوریسین‌های جریان خود، بر اثر ضعف تفکر استراتژیک به حاشیه‌نشینی دچار نشوند.

Artesh

دانلود تصویر برای انتشار در اینستاگرام و شبکه های اجتماعی

اما در جلسه ۲۳۰ کلبه کرامت استاد حسن عباسی چه اسنادی رو شد که فتنه‌گران و حامیان دولت برآشفته شدند؟!

در این جلسه به بررسی اسناد دکترین نیروهای مسلح ایالات متحده پرداخته شده است؛ با این محوریت که اساساً سازمان‌ها و نهادهای بین المللی مانند سازمان ملل و نظیر آن در مسائل اقتصادی، سیاسی، پزشکی، اینترنت و… بر مبنای دکترین‌های جامع ارتش آمریکا تشکیل شده‌اند و برخلاف باور مردم، این سازمان‌ها عمومی نبوده و زیر نظر نیروهای نظامی ایالات متحده اداره می‌شوند.

در دوره‌ای که سران افسادات و دولت فعلی در پروژه‌ی نرمالیزاسیون رابطه با آمریکا در پسا برجام به سر می‌برند؛ از طرح چنین سخنان روشن‌گرایانه از جانب استاد عباسی وحشت دارند و می‌کوشند تا با برهم‌زدن فضا از ضریب نفوذ این سخنرانی‌ها در جامعه جلوگیری کنند.

در ادامه جلسه استاد عباسی با ذکر دستاوردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تجهیز منابع و بسیج نیروهای خود در خدمت‌رسانی به مردم و رشد و سازندگی کشور در مسائل هسته‌ای، صنعتی، موشکی و عمرانی، از اقدامات آمریکا و رژیم صهیونیستی با هم‌کاری فتنه سبز در داخل در تحریم همه‌جانبه علیه ایران پرده برداشته است.

استاد عباسی در ادامه به اقدامات خراب‌کارانه‌ی فتنه سبز با همکاری آمریکا و رژیم صهیونیستی در سال ۸۸ اشاره می‌کند و با بیان این‌که حضور سلحشورانه سپاه پاسداران و بسیجیان انقلاب در قائله فتنه ۸۸ باعث شد، تا از طرح براندازی نهاد ولایت و انقلاب اسلامی جلوگیری شود؛ که این امر، موجب به وجود آمدن کینه‌ها و عقده‌‌گشایی‌هایی علیه سپاه و نیروهای انقلابی در بین فتنه‌گران داخلی و خارجی شده است.

آن چیزی که فتنه‌گران و حامیان دولت را در این چند روزه برآشفته کرده، امتداد حضور سپاه در صیانت از انقلاب اسلامی و افشاگری‌های استاد عباسی علیه آمریکا و جریانات داخلی است. ورود سپاه به ماجرای فساد مالی دولت و افشاشدن اعتدال‌گرایان، این دو جریان را برآن‌داشته تا با طرح پروژه اربابان انگلیسی خود –که «تفرقه بیانداز و حکومت کن»- فضای اذهان عمومی را از خیانت‌های سران افسادات و فسادهای مالی، به سمت و سوی دیگری سوق دهند.

از آن‌جایی که این جلسه‌ی سانسور شده توسط فتنه‌گران دارای نکات کلیدی و اسناد مهمی است، لذا مخاطبان و اندیشه‌جویان را به بازبینی جلسه ۲۳۰ کلبه کرامت دعوت می‌کنیم.

[box type=”download” align=”” class=”” width=””]

[/box]

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
زهرا .

از زهرا .

نویسنده جدید و پرکار سایت بنیانا هستم . . . |
چه صبحی باشد آن صبحی
که تو در قنوتت دعای
" اللهم عجل لولیک الفرج "
می خوانی
و فرشته یک به یک آمین می گویند.... |

اللهم أصلح کل فاسد من امور المسلمین.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات