دسته‌ها
کتاب الکترونیک

دانلود کتاب فلسطین از نگاه امام خامنه ای + نسخه فارسی و انگلیسی [بروز شد]

کتاب فلسطین از منظر حضرت آیت الله سید علی خامنه ای ، مروری است بر دیدگاه ایشان در مورد مسئلهٔ فلسطین به همراه مقدمه‌ای از دکتر ولایتی که به اهمیت فلسطین و نقش و جایگاه آن در امت اسلامی می‌پردازد. این کتاب در هشت فصل به موضوعاتی مانند شبهات مطروحه در مسئلهٔ فلسطین، آیندهٔ فلسطین و راه‌حل‌های مسئلهٔ فلسطین از منظر مقام معظم رهبری می‌پردازد. 

کتاب فلسطین
کتاب فلسطین فارسی و انگلیسی – نویسنده : امام خامنه ای

در این کتاب علاوه بر انتشار بیانات رهبر انقلاب در خطبه‌های نماز جمعهٔ تهران در تاریخ ۱۳۵۹/۵/۱۷ (دومین برگزاری روز قدس انقلاب اسلامی) در ۸ بخش شامل «کلیات»، «شکست‌ها و پیروزی‌ها»، «مسئولیت‌ها»، «جنایات»، «راه‌حل‌ها»، «قهرمانان»، «روشنگری» و «آیندهٔ روشن» به مرور بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پیرامون مسئلهٔ فلسطین پرداخته است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مهرماه سال ۹۴ در سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، با نشان دادن این کتاب، آن را حاوی نقشهٔ راه نابودی اسرائیل توسط مسئولان ایرانی دانست.

گزیده مطالبی از کتاب فلسطین

رهبر انقلاب:

دولت بی اصل و نسب؛ دولت جعلی؛ ملتِ دروغی. از اطراف دنیا آدم‌های شریر را گرد آوردند و ملغمه‌ای به اسم «اسرائیل» درست کردند! این ملّت است؟! هر جا یهودیهای شریر و خبیثی بودند، در آنجا جمع شدند. در اغلب کشورها، یهودی‌ها هستند و زندگی می‌کنند -در کشور ما هم هستند که زندگی‌شان را می‌کنند- کاری به کار کسی ندارند، کسی هم به آن‌ها کاری ندارد.

کشورشان است و در آن زندگی می‌کنند. آن‌هایی که به سرزمین‌های اشغالی رفتند، خبیث‌ها، شریرها، طمّاع‌ها، دزدها و آدمکش‌ها بودند که از همه جای دنیا جمع شدند. این شد یک ملّت؟!

ملت و دولتی که اینطور به وجود آمده است و اسم خودش را اسرائیل گذاشته، غیر از راهِ ترور، راهی ندارد؛ حرف حسابی ندارد. آن وقت، چنین موجوداتی با این دنائت و پستی و پلیدی، می‌خواهند دولت و ملتِ نورانی و سربلند و عزیزی مثل ایران را در افکارِ عمومی جهان متّهم کنند. خودِ آن‌ها از همه متّهمتر، مجرم‌تر و روسیاه‌ترند.

۱۳۷۳/۰۴/۲۹

در کتاب فلسطین علاوه بر انتشار بیانات رهبر انقلاب در خطبه‌های نماز جمعهٔ تهران در تاریخ ۱۳۵۹/۵/۱۷ (دومین برگزاری روز قدس انقلاب اسلامی) در ۸ بخش شامل «کلیات»، «شکست‌ها و پیروزی‌ها»، «مسئولیت‌ها»، «جنایات»، «راه‌حل‌ها»، «قهرمانان»، «روشنگری» و «آیندهٔ روشن» به مرور بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پیرامون مسئلهٔ فلسطین پرداخته است.


نسخه PDF فارسی و انگلیسی کتاب فلسطین  را در بخش زیر دانلود کنید 

نسخه فارسی ( 2 مگابایت) | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر | لینک مگا

نسخه انگلیسی (1مگابایت) | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر | لینک مگا


ویدیو : اعتراض شیطان نتانياهو به كتاب رهبر انقلاب در سازمان ملل ➕ زيرنويس فارسی

دریافت ویدیو | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مگا


با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
سیدحسام علوی

از سیدحسام علوی

سید حسام هستم . یک جنوبی خون گرم . دوست و همراه همیشگی من کتاب های تاریخی هستن . کلا به تاریخ بی نهایت علاقه مندم .با همکاری دیگر نویسندگان سایت بنیانا درباره سبک زندگی اسلامی خبر و مقاله منتشر میکنم . یا علی مدد.

رخداد از
guest

5 نظرات
قدیم ترین
جدیدترین بیشترین امتیاز
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
ناشناس
ناشناس
5 سال قبل

بسیار عالی

ناشناس
ناشناس
2 سال قبل

ببخشید نسخه ی عربی رو میشه قرار بدید اگه هست ممنونم

بنیانا
مدیر
پاسخ به  ناشناس
2 سال قبل

ما در محیط رایان ( فضای اینترنت) جستجو کردیم . نسخه رایگانی از کتاب عربی نیافتیم. اما در بخش زبان عربی سایت انتشارات انقلاب اسلامی http://book-khamenei.ir/ صفحه ای مربوط به نسخه ای عربی از این کتاب هست که لینکی برای خرید دارد.
لطفا اگر نسخه ای رایگان با رضایت مولف از این کتاب (عربی) داشتین برایمان بفرستید

ناشناس
ناشناس
1 سال قبل

نسخه بروز بروز نیست. نسخه به روز ششصد و خورده ای صفحه داره یعنی دویست صفحه بیشتر از این نسخه قدیمی.

بنیانا
مدیر
پاسخ به  ناشناس
1 سال قبل

سلام. لطفا لینک دریافت آن را برای ما ارسال کنید تا جایگزین شود … سپاس