دسته‌ها
معرفی

معرفی برنامه های درمان اعتیاد به تلفن هوشمند

CoverV4.0_AfsaranFanavari

در این عصر ارتباطات همه فناوری‌ها از اپ‌ها و ایمیل گرفته تا شبکه‌های اجتماعی با یک اشاره در اختیار ما هستند و دنیای موبایل به‌راحتی حواس ما را از چیزهایی که در اطرافمان می‌گذرد، پرت می‌کند.

شاید کمی عجیب باشد که برای ترک اعتیاد به اسمارت‌فون و اپلیکیشن از خود اپلیکیشن استفاده کرد اما در روزگاری که از اسمارت‌فون‌ها تقریبا برای همه چیز استفاده می‌کنیم؛ پس می‌توان برای خاموش کردن آتش از آتش استفاده کرد. در ادامه مطلب همراه بنیانا باشید

 

۱ – #Offtime

این اپ هم برای اندروید است هم برای ios . نحوه کار این اپ جدا کردن کاربر از گوشی با بلاک کردن اپ‌هایی است که می‌توانند حواس ما را پرت کنند.این اپ‌ها با فیلتر کردن ارتباطات سعی دارند به افراد معتاد به شبکه‌ها کمک کنند.

 

 

یکی از اطلاعاتی که این اپ‌ها مورد بررسی قرار می‌دهند؛ مدت زمان استفاده از اسمارت‌فون است. در این اپ مودهایی مانند کار؛ خانواده و خودم وجود دارد تا این اطمینان به‌وجود بیاید که تمرکز شما به‌راحتی و با کارهایی مربوط به وظایف شما نمی‌شود، از بین نمی‌رود. آنالیز کردن میزان استفاده شما از اسمارت‌فون و اپ‌ها می‌تواند به‌عنوان یک زنگ خطر باشد و کمک کند تا رفتارتان را کنترل کنید.

 

۲ – #Moment

اپ Moment فقط برای iOS نوشته شده و با تحت‌نظر گرفتن میزان استفاده شما از تلفن همراه محدودیت‌های روزانه برایتان وضع می‌کند و اگر از این محدودیت‌ها عبور کنید اپ به شما هشدار می‌دهد. قابلیت جالب این اپ کلافه کردن شما در هنگام استفاده است. می‌توانید با تغییر در تنظیمات این اپ آن را مجبور کنید که شما را از گوشی فراری دهد. حتما می‌پرسید چگونه؟ اگر بیشتر از زمان تعیین شده از گوشی استفاده کنید اپ Moment با فعال شدن این قابلیت تمام صحفه گوشی را از هشدارها و پیغام‌های مختلف پر می‌کند تا کلافه‌تان کند. اپلیکیشن فوق حتی می‌تواند با تحت‌نظر داشتن میزان استفاده گوشی توسط اعضای یک خانواده برای کل افرادی که در خانه زندگی می‌کنند این قابلیت را داشته باشد.

 

۳ – #BreakFree

این اپ روی هر دو پلتفرم iOS و اندروید در دسترس است و قابلیت‌های آن مشابه خیلی از اپ‌های دیگر است با این تفاوت که اطلاعات را تا جایی‌که برای فهم کاربر ساده و آسان باشد ریز می‌کند. هم‌چین به کاربر نشان می‌دهد که چندین بارقفل صفحه گوشی را باز کرده و به‌طور کاملا دقیق لاگ‌های استفاده وی در طول روز را ثبت می‌کند. این سیستم بهترین گزینه برای کسانی است که علاقه دارند برای خود هدف‌گذاری کنند و خودشان را به چالش بکشند. از طرفی پایین آوردن میزان اعتیاد نیز می‌تواند اعتیادآور باشد.

 

۴ – #Flipd

اگر احساس می‌کنید برای ترک عادت به روش شدیدتری احتیاج دارید، Flipd همان اپ است. این اپ به شما اجازه می‌دهد تا برای مدت زمان مشخصی گوشی را قفل کنید و یک‌بار که این کار را کردید راه برگشتی وجود ندارد. حتی ریست کردن گوشی هم مشکلی را حل نمی‌کند و نمی‌تواند اپ را غیرفعال کند. پس راهی برای حقه زدن به این اپ وجود ندارد. اپ Flipd فقط روی پلتفرم آندروید در دسترس است.

 

 

۵ – #AppDetox

آیا معتاد به بازی‌های موبایل هستید؟ دائم در حال چک حساب توییتر خود هستید؟ اپ AppDetox به شما کمک می‌کند تا همه این مشکلات را تحت کنترل درآورید. می‌توانید برای هر اپ یک پارامتر خاص تعریف کنید تا در زمان‌های مشخص که مشکلی وجود ندارد به آن اپ دسترسی داشته باشید. هربار که یکی از قوانین‌تان را زیر پا بگذارید؛ این اپ به شما یادآوری می‌کند که گوشی را زمین بگذارید. اپلیکیشن AppDetox روی پلتفرم آندروید در دسترس کاربران است.

 

۶ – #Stay_On_Task

اپ Stay On Track به شیوه جالب‌تر و هوشمندانه‌تری بهره‌وری شما را بالا می‌برد. این اپ در طول روز و به تناوب در زمان‌های تصادفی از شما درباره این‌که هم‌چنان مشغول انجام وظایف‌تان هستید سئوال می‌کند. اگر به‌راحتی تمرکزتان را از دست می‌دهید این اپ بهترین راه برای متمرکز کردن فکر و ذهن است.

برای دانلود برنامه ها می توانید نام برنامه را در مارکت های اندرویدی جستجو کنید  

 

منبع : افسران

 

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
زهرا .

از زهرا .

نویسنده جدید و پرکار سایت بنیانا هستم . . . |
چه صبحی باشد آن صبحی
که تو در قنوتت دعای
" اللهم عجل لولیک الفرج "
می خوانی
و فرشته یک به یک آمین می گویند.... |

اللهم أصلح کل فاسد من امور المسلمین.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات