دسته‌ها
معرفی

مدرسه نما ؛ دستیار مربیان مدرسه و مسجد

[box type=”info” align=”” class=”” width=””]

“نما”ی “مدرسه” نه فقط سنگ و آهن و سیمان، که مجموع عناصری است که یک دانش‌آموز در ارتباط با مدرسه‌اش آن را مشاهده می‌کند. بیایید این نما را معرفت افزا کنیم!

“مدرسه‌نما” می‌خواهد دستیاری برای فعالان فرهنگی مدرسه باشد. استفاده از محتواها و طرح‌ها برای همه و در همه جا آزاد است. حتی در صورت حذف نشان “مدرسه‌نما”ی گوشه طرح‌ها!

ان‌شاءالله بسته‌های تابلو اعلانات، حداکثر تا عصر چهارشنبه و نشریه جوانه‌ها عصر پنجشنبه هر هفته آماده دریافت خواهد بود.

[/box]

مدرسه نما
مدرسه نما

سایت مدرسه نما  که همین چند ماه قبل کار خود را آغاز کرد حالا به برترین مرجع دریافت محصولات فرهنگی مناسب کار در مدارس تبدیل شده است . 

 

 

بعد از آنکه سایت نو+جوان توسط دفتر امام خامنه ای راه افتاد خیلی از فعالان فرهنگی تصمیم گرفتن تا به عنوان ادامه این راه یک تشکل را در این زمینه ایجاد کنند . مدیران و تیم تحریریه مسجدنما از قبل تجربه این چنین تشکیلاتی را داشتند ؛ زودتر از بقیه سایت مدرسه نما را ایجاد کردند . 

 

در ادامه با برخی از بخش های سایت مسجد نما آشنا می شویم ؛ همراه بنیانا باشید 

 

اولین تولید سایت مدرسه نما بسته « نشریه جوانه ها » است که تا این لحظه شماره سی آن چاپ شده است . این نشریه مخصوص نوجوانان طراحی شده است و مراکز آموزشی همچون مدارس یا مراکز پژوهشی همچون کانون ها هدف توزیع این نشریه هستند 

 

تجربه گروه تحریریه سایت مسجدنما در طرح های گرافیکی و مشورت با اهل فن و متخصصین تربیت فرزندان باعث شده است شاهد طرح ها و مطالبی شگرف باشیم که بسیار به ایجاد روحیه شاد و رشد فکری نوجوانان کمک می کند .

 

بسته «تابلو  اعلانات» سایت مدرسه نما که به صورت هفتگی منتشر می شود . در قالب حدود 10 صفحه مطالبی گوناگون مناسب سن نوجوانان را منتشر میکند .این بسته شامل ده صفحه در فرمت عکس هست که به راحتی می توان آن ها را با دستگاه چاپ (پرینت) به صورت رنگی یا سیاه سفید برای نصب در تابلو اعلانات(برد مدرسه) آماده کرد  .

 

همچنین تمامی مطالب بسته تابلو اعلانات و نشریه جوانه ها به صورت پست های جداگانه در سایت ارسال می شود که از طریق دسته بندی موضوعی سایت قابل دسترسی است . تقسیم بندی مطالب سایت براساس 12 ماه شمسی هم برای سهولت در یافتن مطالب ایجادشده است . سایت مدرسه نما تولیدات خود را در صفحات اجتماعی افسران و شبکه تبیان هم که توسط طرفداران مدرسه نما اداره می شود منتشر می کند . 

 

برای ورود به سایت مدرسه نما اینجا کلیک کنید 

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
زهرا .

از زهرا .

نویسنده جدید و پرکار سایت بنیانا هستم . . . |
چه صبحی باشد آن صبحی
که تو در قنوتت دعای
" اللهم عجل لولیک الفرج "
می خوانی
و فرشته یک به یک آمین می گویند.... |

اللهم أصلح کل فاسد من امور المسلمین.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات