دسته‌ها
اخبار

حرکت مردمی استغاثه در جمعه آخر سال + لیست شهرها

?  کلیپ صوتی اِسْتِغٰاثِهْ

? بسیار زیبا ???

? با سخنان استاد و مبلّغ مهدویت

? “حجت الاسلام علمداری” ?

?موضوع: ضرورت اِسْتِغٰاثِهْ

?? با حجم کم، 4 مگابایت

?????????

2

[box type=”info” align=”” class=”” width=””]

فرصتی برای خواستن تمام خوبی ها در کنار هم، مجالی برای گام برداشتن به سوی او تا با صدایی رسا در صفوفی فشرده، با” حرکت مردمی استغاثه ” آمدنش را آرزو کنیم.

اگر تو هم از ظلم و بی عدالتی در گوشه کنار دنیا خسته و هراسانی، اگر فکر می‌کنی جهان مدرن، روز به روز در تاریکی بیشتر فرو می رود، اگر دل به آمدن امام خوبی ها بسته و ظهورش را بیش از پیش نزدیک می‌دانی، با این حرکت، هم قدم شو تا در کنار یکدیگر، در آخرین روزهای سال، دست تضرع بر آسمان برداریم و از صمیم دل او را بخوانیم…

بدین منظور در آخرین جمعه سال، برابر با ۲۸ اسفند ماه ۱۳۹۴، به صورت هماهنگ در بعضی از شهرهای ایران اسلامی و برخی کشورهای جهان، پیاده روی بزرگی صورت خواهد پذیرفت و به درگاه خدا برای ظهورش، استغاثه خواهیم کرد.

[/box]

12download

١. نام طرح چیست؟

استغاثه رمز نزدیکی ظهور استغاثه در لغت از ریشه (غ – و – ث) به معنای طلب نصرت، فریادرسخواهی و استمداد در حال شدت و محنت است. ( الغیاث) به معنای پناه بردان از حالات شدید و گرفتاری های بزرگ و ترس از عذاب به سبب شدت اضطراب و نگرانی و بیم و هراس می باشد.

٢. لطفا طرح را توضیح دهید؟

باتوجه به گرفتاریها و فتنه های فراوان جهان اسلام، بخصوص گرفتاری هایی که جامعه شیعیان متحمل آن شده اند، جمعی از مردم عزیز با محوریت علمای ربانی، انقلابی و ولایی در نظر دارند بصورت جمعی و همگانی اقدام به دعا و نماز استغاثه به امام زمان (ارواحنافداه) به نیت تعجیل در امر فرج مولای منتظرمان نمایند. این فقط یک دعای همگانی نیست بلکه آرزومندیم مقدمه ای باشد بر اجتماع قلوب سراسری ان شالله.

۳. استغاثه برای فرج در امت های پیشین

استغاثه یونس علیه السلام

هنگامیکه یونس علیه السلام از ایمان نیاوردن قومش پس از سال ها بسیار خشمگین شد و آنها را ترک کرد و خداوند به واسطه این ترک اولی او را در دل ماهی و قعر دریا گرفتار کرد.با حالت پشیمانی و اضطرار خدا را یاد کرد و به توبه، استغاثه پرداخت و در پی این استغاثه خداوند او را نجات داد.

استغاثه بنی اسرائیل

خداوند به جهاتی بنی اسرائیل را عذاب نمود به اینکه، ۴۰۰سال پیامبری برایشان نیامد.۲۳۰سال گذشت. خیر و برکت کم شد و مردم تصمیم گرفتند با ناله و ضجه برای فرج منجی دعا کنند. خداوند بخاطر پشیمانی عمیق آنها۱۷۰ سال باقیمانده را بخشید و حضرت موسی ظهور کرد و آنها را از دست فرعون نجات داد. امام صادق علیه السلام می فرمایند: شما هم همین گونه اید. اگر به جد دعا کردید و گریه را همراهش نمودید فرج حاصل میشود وگرنه نه.

استغاثه ایوب علیه السلام

حضرت ایوب علیه السلام به بلاهای زیادی دچار شدند. از جمله: نابودی اموال، از دست دادن فرزندان، بیماری و… حضرت ایوب(ع) بر بلا صبر و شکیبایی کردند تا آنکه به سبب رنج و محنت او را سرزنش کردند. ایوب علیه السلام پروردگار خود را خواند. در حالی که از تواضع خاک روی سر و صورت خود می ریخت، تا اینکه درهای رحمت گشوده شد.

آیا منتظریم وضعی بدترین از این به سرمان بیاید؟ چه چیزی ما را نسبت به این همه فاجعه بی تفاوت کرده است؟ آیا هنوز نیاز به منجی نجات بخش جهانی را حس نکرده ایم؟ کشته شدن زنان و کودکان در غزه فلسطین، عراق، افغانستان و … تجاوز به زنان سوری، عراقی و … توسط داعش قربانی شدن مردان و زنان مسلمان با لب تشنه در صحرای منا بمباران، کشتار بی وقفه؛ قحطی و بی آبی در یمن ما نمی دانیم چه دردی از این حوادث بر قلب مهربان امام زمان(عج) وارد شده است؟ و او همچنان منتظر ماست که ما برگردیم

۴. نماز استغاثه را چگونه باید خواند؟

این نماز را مرحوم شیخ عباس قمی در مفاتیح الجنان به نقل از “کلم الطیب” آورده اند و بعد از آن سلام زیر را سفارش نموده اند : استغاثه ای ست به حضرت صاحب الزمان (صلوات الله و سلامه علیه) هرجا باشی دو رکعت نماز بخوان؛ حمد و هر سوره که خواهی قرائت کن، پس رو به قبله و زیر آسمان بگو : سَلامُ اللهِ الکامِلِ التّامّ الشّامل العام …. (تا آخر) تذکر: نماز استغاثه باید به “نیت فرادی” خوانده شود، گرچه همه در کنار هم و هماهنگ به قرائت و اقامه این نماز می پردازند.

۵. طرح در چه روزی برگزار می گردد؟

این طرح در آخرین جمعه سال (یعنی 28 ام اسفند ماه) برگزار می گردد. ثبت نام در سایت رسمی ( تا کنون ۱۱ شهر در داخل کشور ، به همراه ۵ شهر در خارج از کشور این نماز را بر پا می دارند)

[button color=”green” size=”big” link=”http://esteghase.ir/” icon=”” target=”true”]سایت رسمی پویش مردمی استغاثه[/button]

[box type=”download” align=”” class=”” width=””]

دریافت بروشور توضیحات جامع تر پیرامون برنامه استغاثه | لینک اصلی ؛ لینک کمکی ؛ 25 مگابایت

دریافت کتابچه “استغاثه برای ظهور” | لینک اصلی ؛ لینک کمکی ؛ 900 کیلوبایت

[/box]

حامیان طرح
حامیان طرح

masaf-1

[box type=”note” align=”” class=”” width=””]

#تهران

حرکت مردمی استغاثه برای تعجیل در فرج حضرت صاحب الزمان (عج)

سخنرانان: آیت اللَه صدیقی،  استاد علی اکبر رائفی پور ، استاد محمد شجاعی

مداح: حاج محمدرضا طاهری

تاریخ: جمعه 28 اسفند ماه 1394

زمان شروع مراسم : 09:00

مکان: تهران – میدان و مسجد امام حسین (ع)

[/box]

——————

جدول شهرها وکشورهای مختلف محل برگزاری

پیوستنِ

لندن، کوفه، اهواز، سبزوار

✅حرکت مردمی استغاثه

?آخرین بروز رسانی:

? 94/12/25 ساعت 23

همواره آخرین لیست را از سایت مصاف www.masaf.ir دریافت کنید

photo_2016-03-16_17-02-28
شهرهای طرح استغاثه
با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
عباس رازی

از عباس رازی

پنج دهه از عمر من می‌گذرد و در تمام این سال‌ها دنبال رضای خدا و راه انداختن کار مردم بودم .بیشتر مطالبی که از من توی سایت بنیانا می‌خوانید در حوزه قرآن و سبک زندگی اسلامی هست.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات