دسته‌ها
کیوسک

اعزام سپاه یکصد هزار نفری محمدرسول اللَّه (ص) به جبهه‌های جنگ تحمیلی

[box type=”info” align=”” class=”” width=””]

از این پس در این مجموعه از مطالب بنیانا به بررسی و انتشار «روایت حضرت امام خامنه ای از وقایع تاریخی » می پردازیم . انتشار تصاویر و فیلم های مربوط به وقایع مهم تاریخ ایران و جهان و همچنین برگ هایی از زندگی نامه امام خامنه ای محتوای این مجموعه مطالب را تشکیل می دهد . شما می توانید با پیگیری برچسب « روایت امام خامنه ای از وقایع تاریخی » مطالب رو دنبال کنید و بخوانید[/box]

sepah100hezar

۱۲ آذر ۱۳۶۵: اعزام سپاه یکصد هزار نفری محمدرسول اللَّه (ص) به جبهه‌های جنگ تحمیلی

رهبر انقلاب:

«وقتی اعلان سپاه محمد می‌شود ناگهان یک حرکت عظیم آنچنانی به وقوع می‌پیوندد، که من اعتقادم این است تا این ساعت – که ما داریم صحبت می‌کنیم – هنوز ترسیم درستی از آن حرکت عظیم در مطبوعات خود ما و رسانه‌های تصویری خود ما انجام نشده.

ولی همان اندازه‌ای که خبرش به دنیا رسید و نشانه‌هایی از آن را دیدند، فهمیدند که این ملت یک ملت خسته نشو و مقاوم و به شدت مؤمن به آرمان و هدف خودش هست، و این در مطبوعات جهانی و اظهارات محافل سیاسی و عناصر سیاسی آشکار شد.

 پس حرکت عظیم بسیج و سپاه محمد شرائط دنیا را به سود جمهوری اسلامی از لحاظ یک اعتماد کامل که در این مردم احساس کردم به وجود آورد.»

۱۳۶۵/۱۰/۱۶

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
عباس رازی

از عباس رازی

پنج دهه از عمر من می‌گذرد و در تمام این سال‌ها دنبال رضای خدا و راه انداختن کار مردم بودم .بیشتر مطالبی که از من توی سایت بنیانا می‌خوانید در حوزه قرآن و سبک زندگی اسلامی هست.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات