دسته‌ها
کیوسک

غربگرایان داخلی با تبلیغ دوقطبی‌های کاذب به دنبال تاراج استقلال کشور هستند

nofoz-chaldavi

[box type=”info” align=”” class=”” width=””]

 عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت گفت: از حرف‌هایی که برخی مسئولان و غربگرایان داخلی می‌زنند، برداشت می شود که وقت آن است که کشور را به سمت وابستگی به آمریکا ببرند و استقلال کشور را نابود کنند. [/box]

 

احمد چلداوی عضو هیئت علمی دانشگاه علم‌ و صنعت در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، با تاکید بر اینکه مسئله استقلال یکی از مباحث روز امروز در کشورمان است، خاطرنشان کرد: برخی اقداماتی که این روزها توسط برخی از اصلاح‌طلبان و بخشی از مشاوران دولت تبلیغ و اجرا می‌شود، نتیجه‌ای جز به خطر انداختن استقلال کشور نخواهد داشت.

 

وی افزود: بعضی از دوقطبی‌‌سازی‌هایی که در کشور صورت می‌گیرد، به منظور سرگرم کردم مردم به حاشیه‌ها و ایجاد شکاف‌هایی است تا مسئله اصلی که همان “استقلال” است فراموش شود.

 

به گفته این عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت، برخی مسئولان طی روزها و ماه‌های اخیر سخنانی را بر لب می‌رانند که گویا وقت آن است که کشور را به سمت وابستگی به آمریکا ببرند و استقلال کشور را نادیده بگیرند.

 

چلداوی خاطرنشان کرد: هدف غرب و غربگرایان داخلی به تسلیم کشاندن کشور و کوتاه آمدن ما از شعارهای استراتژیک مان مانند حمایت از مظلومان و مستضعفان جهان است و مسئولان باید متوجه اظهارنظرهای خود باشند.

 

وی تاکید کرد: کم‌اهمیت جلوه دادن و به خطر انداختن استقلال کشور، یکی از نفوذهایی است که باید نسبت به آن هشدارهای لازم داده شود.

 منبع : تسنیم

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
زهرا .

از زهرا .

نویسنده جدید و پرکار سایت بنیانا هستم . . . |
چه صبحی باشد آن صبحی
که تو در قنوتت دعای
" اللهم عجل لولیک الفرج "
می خوانی
و فرشته یک به یک آمین می گویند.... |

اللهم أصلح کل فاسد من امور المسلمین.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات