دسته‌ها
اخبار

نتانیاهو در سازمان ملل کدام کتاب ایرانی را معرفی کرد؟

3633075_664

نخست وزیر رژیم غاصب اسراییل، بنیامین نتانیاهو امسال در سخنرانی مجمع عمومی سازمان ملل به جای نقاشی‌هایی که سال‌های گذشته همراه خودش می‌آورد؛ کتابی را به همراه داشت تا نگاه ایران را نسبت به فلسطین نشان دهد.

ریشه وحشت صهیونیست‌ها از ایران و دست و پا زدن آنها برای دشمن‌تراشی و ایران هراسی در نگاه ناب مقام معظم رهبری مدّظلّه العالی نسبت به مسئله فلسطین نهفته است که در کتابی که نتانیاهو معرفی کرده به وضوح مشخص است.

نتانیاهو کتاب «فلسطین از منظر آیت‌الله ‌العظمی سیّدعلی خامنه‌ای مدّظلّه العالی» که شامل مرور بیانات مقام معظّم رهبری در هشت بخش کلیّات، شکست‌ها و پیروزی‌ها، مسؤولیّت‌ها، جنایات، راه حل‌ها، قهرمانان، روشنگری و آینده‌ی روشن است را به همراه داشت، تا به دنیا بقبولاند ایران درصدد نابودی اسراییل است.

بر هيچ‌‌كس پوشيده ‌نيست كه انقلاب اسلامی ايران بر پايه‌‌‌ی مبانی دين مبين اسلام به ‌وجود آمده است. بر همين اساس حمايت از منافع جهان اسلام و بالاخص ملت‌های مظلوم مسلمان از اولين شعارهایی بود كه توسط بنيانگذار مقدس جمهوری اسلامی قدّس‌سره مطرح ‌شده است.

اين در حالي‌ بود كه رژيم منحوس پهلوی جزو اولين دولتهای اسلامی بود كه اسرائيل اين دولت جعلی را به رسميت شناخته بود. آرمان امام‌ خميني قدّس‌سره جان تازه‌‌ای به پيكر انتفاضه دميد و ابتكار تعيين جمعه‌‌ی آخر ماه مبارک رمضان به عنوان «روز جهانی قدس» عامل ماندگاری مسأله‌‌ی فلسطين گرديد.

پس از ارتحال آن حكيم الهی، عَلَم اين آرمان‌خواهی بر دوش خلف صالح او يعنی حضرت آيت‌‌الله خامنه‌‌ای دام‌ظلّه‌العالی قرار گرفت. گستره‌‌ی اطلاعات معظّمٌ‌له و اشراف ايشان بر مبانی فقهی، تاريخی و سياسی مسأله‌‌ی فلسطين، هر محقق و شيفته‌‌ی علم را به پای سخن ايشان می‌كشاند.

این کتاب به کوشش سعید صلح‌میرزایی به صورت فارسی و لاتین (انگیلسی) در ۴۱۶ صفحه توسط انتشارات انقلاب اسلامی چاپ و تولید شد. در بخش «درباره کتاب» این کتاب آمده است:

“مسأله‌‌ى فلسطين، مهمترين مسأله‌ى دنياى اسلام است. هيچ مسأله‌‌ى بين‌‌المللى‌‌اى در دنياى اسلام از اين بالاتر نيست؛ چون تسلّط غاصبانِ سرزمين فلسطين و قدس بر اين بخش از پيكر امّت اسلامى، منشأ بسيارى از ضعفها و دشواريها در دنياى اسلام است.

3633009_290 (1)

اميدواريم خداى متعال بركات و فضل خود را بر ملت فلسطين و بر دنياى اسلام نازل كند و آنها را مشمول لطف و نصرت خود قرار دهد. ما آفاق را روشن مى‌بينيم. ما با ايستادگى، آينده‌ي خوبى را براى دنياى اسلام و فلسطين پيش‌بينى مى‌كنيم. ما معتقديم كه مرگ دنياى اسلام و ذلّت و تحقير نهايى او روزى است كه در مقابل فزون‌‌طلبى استكبار و صهيونيسم عقب بنشيند و تسليم آن شود. اميدواريم خداوند چنين روز و چنين وضعيّتى را هرگز براى دنياى اسلام پيش نياورد.

ما يقين داريم با ادامه‌‌ى مبارزات مردم مسلمان فلسطين و حمايت جهان اسلام، فلسطين به فضل الهى آزاد مى‌شود و بيت‌‌المقدّس و مسجدالاقصى و ساير نقاط آن سرزمين اسلامى به آغوش جهان اسلام باز ‌شاءالله. والله غالب على امره.”

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
عباس رازی

از عباس رازی

پنج دهه از عمر من می‌گذرد و در تمام این سال‌ها دنبال رضای خدا و راه انداختن کار مردم بودم .بیشتر مطالبی که از من توی سایت بنیانا می‌خوانید در حوزه قرآن و سبک زندگی اسلامی هست.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات