دسته‌ها
اخبار

مجری از لاک جیغ تا خدا چطور محجبه شد

1752519

ثمین صفالو مجری «از لاک جیغ تا خدا ۲» که خودش در سری اول این برنامه سوژه‌ یکی از قسمت‌ها بوده، درباره انتخاب حجاب و نحوه اجرا در این برنامه توضیح داد.

ثمین صفالو یکی از مجریان سری دوم «از لاک جیغ تا خدا» درباره حضور به عنوان یکی از سوژه‌های سری اول این برنامه به خبرنگار مهر گفت: روزی که محجبه شدم تصمیم گرفتم از علاقه خودم یعنی بازیگری به ویژه بازیگری تئاتر بگذرم چون من هنوز در زمینه حجاب شبیه یک کودک نوپا بودم و از این هراس داشتم که با بازگشت به حیطه هنر و تئاتر، دوباره از حجاب فاصله بگیرم.

 

اعتقادات مذهبی داشتم اما حجاب مناسب نه

وی افزود: البته من پیش از این هم اعتقادات مذهبی داشتم اما در مورد حجاب کوتاه می‌آمدم. همواره با خودم می‌گفتم خدا مرا بابت این یک گناه می‌بخشد. آن زمان از این غافل بودم که بد حجابی حق الناس است و هر گناه زمینه ساز گناهان دیگر می‌شود.

ثمین صفالو مجری از لاک جیغ تا خدا

مجری «از لاک جیغ تا خدا» ادامه داد: وقتی تصمیم گرفتم از بازیگری دور شوم، خداوند مجری گری را سر راه من قرار داد. آن هم اجرا در چنین برنامه‌ای که بودن در آن برای من، فراتر از اجرای آن است. چون هر روز افرادی را می‌بینم که حرف‌ها،‌ دغدغه‌ها و حسرت‌هایشان شبیه به من است. با هم می‌خندیم، اشک می‌ریزیم و از اینکه چرا زودتر لذت حجاب را نچشیده‌ایم افسوس می‌خوریم.

 

صفالو درباره انگیزه‌هایش از اجرای این برنامه اظهار کرد: اجرا در این برنامه را قبول کردم به امید اینکه شاید کار فرهنگی کوچکی در زمینه حجاب کرده باشم. همواره امیدوارم دختران سرزمین من پاسخ پرسش‌هایشان را بگیرند و محجبه شوند و دعای خیر مادرها پشت سرمان باشد. به راستی نیت تمام بچه‌های گروه و عزیزانی که به برنامه می‌آیند این است که شاید بتوانند نظر یک نفر را نسبت به حجاب تغییر دهند.

 

ثمین صفالو مجری از لاک جیغ تا خدا

تولید برنامه «دورهمی» با موضوع مسائل زنان

وی با بیان اینکه انشالله حضرت زهرا (س) گوشه چشمی به برنامه داشته باشد، در پایان درباره کارهای تازه‌اش توضیح داد: بعد از این برنامه همکاری دیگری با هاشم تفکری تهیه‌کننده خواهم داشت. نام برنامه تازه‌مان که برای شبکه افق تولید می‌شود، «دورهمی» نام دارد.

این برنامه به موضوعات مختلف اجتماعی، دینی و فرهنگی زنان می‌پردازد و در هر قسمت موافقان و مخالفان در حضور یک کارشناس با هم بحث و تبادل نظر می‌کنند.

 

برنامه «از لاک جیغ تا خدا» به تهیه‌کنندگی هاشم تفکری بافقی در ایام ماه مبارک رمضان هر روز ساعت ۱۶:۱۰ از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
عباس رازی

از عباس رازی

پنج دهه از عمر من می‌گذرد و در تمام این سال‌ها دنبال رضای خدا و راه انداختن کار مردم بودم .بیشتر مطالبی که از من توی سایت بنیانا می‌خوانید در حوزه قرآن و سبک زندگی اسلامی هست.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات