دسته‌ها
اخبار

«شب‌های نورانی مصلی» میزبانِ «من حجاب را دوست دارم»

1751549 (1)

«من حجاب را دوست دارم» یک گروه و حرکت مردمی برای زمینه سازی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.

 حسن حبیب‌زاده، مسئول غرفه «من حجاب را دوست دارم» در گفتگو با خبرنگار ستاد خبری نمایشگاه قرآنی «شب‌های نورانی مصلی» به تشریح فعالیت‌های این گروه در این نمایشگاه پرداخت.

 

حبیب‌زاده با بیان اینکه «من حجاب را دوست دارم» یک گروه و حرکت مردمی برای زمینه سازی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است، افزود: حرکت و فعالیت‌های ما فعلا در حوزه حجاب متمرکز شده است. گروه ما فعلا در حال قدمه سازی برای این کار است.

 

وی در ادامه سخنانش اظهارداشت: ما نشانه‌ها و لوگوهایی طراحی کرده‌ایم که موضع و موضوع‌شان در خصوص حجاب کاملا مشخص است. روی همه اینها شعار «من حجاب را دوست دارم» حک شده است. ما سعی داریم با تولید محصولاتی که افراد می‌توانند آنها را با خود یا وسیله‌شان در کارهای عادی روزمره حمل کنند، نوعی مقدمه‌سازی برای بحث حجاب داشته باشیم.

 

مسئول غرفه «من حجاب را دوست دارم» در ادامه اظهارات خود افزود: وقتی افراد در حین انجام کارهای عادی و روزمره حامل این نشانه هستند، در حقیقت یک جور بیانِ موضع می‌کنند و با این جمله میگویند که موضع‌شان در برابر حجاب چیست. با این کار بدون اینکه برخورد و مواجهه‌ای صورت پذیرد، یک حقیقت را به طرف مقابل انتقال می دهند.

 

حبیب‌زاده در ادامه سخنانش گفت: این کار این دو اثر دارد. اولین اثر این است که افرادِ هم‌فکر با دیدن این نشانه دلگرم می‌شوند و اثر دیگر نیز برای طرف مقابل صورت می‌گیرد که با دیدن این افراد و این نشانه‌ها نوعی تحفظ از خود نشان می‌دهند که در ضمن این کار نوعی نهی از منکر صورت می‌گیرد.

 

مسئول غرفه «من حجاب را دوست دارم» در خصوص فعالیت‌های این گروه در نمایشگاه «شب‌های نورانی مصلی» نیز افزود: ما اینجا محصولاتی که تاکنون تولید کرده‌ایم را عرضه می‌کنیم. عضو گیری نیز از دیگر فعالیت‌هایمان است. همچنین از دختر خانم‌های کوچک که تازه محجبه شده یا هنوز به سن تکلیف نرسیده‌اند عکس می‌گیریم و در صفحات شبکه‌های اجتماعی مان قرار می‌دهیم.

 

وی همچنین استقبال از غرفه را مطلوب و قابل قبول ارزیابی کرد. 

 

نمایشگاه قرآنی «شب‌های نورانی مصلی» تا ۲۳ ماه رمضان از ساعت ۱۸ تا ۱ بامداد در محل مصلای امام خمینی(ره) تهران در بخش‌های عفاف و حجاب، کتاب، محافل و فعالیت‌های قرآنی و کودک پذیرای علاقه‌مندان است.

 

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
سیدحسام علوی

از سیدحسام علوی

سید حسام هستم . یک جنوبی خون گرم . دوست و همراه همیشگی من کتاب های تاریخی هستن . کلا به تاریخ بی نهایت علاقه مندم .با همکاری دیگر نویسندگان سایت بنیانا درباره سبک زندگی اسلامی خبر و مقاله منتشر میکنم . یا علی مدد.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات