دسته‌ها
اخبار

ویدیوی تهدید هواپیما ایران از سوی جت های سعودی

ویدیوی تهدید هواپیما ایران از سوی جت های سعودی

ویدیوی تهدید هواپیما ایران از سوی جت های سعودی

[box type=”success” align=”” class=”” width=””] شرح اتفاقات مربوط به تهدید هواپیما ایرانی از سوی جت سعودی

یک اتفاق غرور انگیز .

امروز برای بار سوم هواپیما ی حامل تیم پزشکی ایران همراه با مقادیر قابل توجهی دارو و غذا به سمت #یمن حرکت کرد وبعد از 6600 کیلومتر مسافت به یمن رسید وبه محض رسیدن به مرز عمان و یمن نیروهای آل سعود شروع به تهدید کردند و خواستند هواپیما برگردد. .

. ولی خلبان شجاع شرکت ماهان کاپتان صداقت نیا به تهدیدات آنها توجهی ننمود و تا نزدیکی صنعا رسید. در این حین هواپیمای جنگی سعودی به هواپیمای ایران نزدیک شد وسعی کرد هواپیما را به سمت خاک عربستان هدایت کند که با مقاومت خلبان شجاع ایرانی مواجه شد.

. . هواپیمای شکاری سعودی برای تهدید و ترساندن اقدام به شلیک چف (نوعی مواد آتش‌زا با تکه‌های فراوان ) نمود که باز با بی توجهی خلبان ایرانی مواجه شد . خلبان ما ارتفاع را کم کرد تا در فرودگاه صنعا بنشیند جنگنده خبیث سعودی اقدام به بمباران ابتدای باندفرودگاه نمود .

. . کاپیتان صداقت نیا اجباراً برگشت و ولی پس از چند دور در نزدیکی صنعا مجدداً به سمت فرودگاه برگشت تا با استفاده از قسمت باقی مانده باند فرود کند ولی مجدداً شکاری سعودی رذالت به خرج داد و بقیه باند را هم بمب باران کرد تا هواپیمای ما نتواند بنشیند. هواپیما به تهران بازگشت ولی شجاعت و دلیری ایرانیان را به آنها نشان داد. .

. جالب بود که بدانید درحالیکه شکاری سعودی چسبیده به بال هواپیمای ایرانی بود سرنشینان هواپیما موبایل به دست از هواپیمای سعودی تصویربرداری میکردند. .

. درود بر شهامت و آزادگی ایرانیان. لایک به کاپتان صداقت نیا

#العدوان_علی_اليمن #الموت_لآل_سعود [/box]

ویدیوی تهدید هواپیما ایران از سوی جت های سعودی

دریافت ویدیو

[box type=”success” align=”” class=”” width=””]«پرس تی وی» در یوتیوب رکورد شکست

 بیش از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در چند روز گذشته از ویدئوی تهدید هواپیمای امداد و نجات ایران از سوی جت‌های سعودی در یوتیوب بازدید کرده‌اند[/box]

حدود 80 درصد از بازدیدکنندگان ویدئوی منتشر شده توسط شبکه‌ پرس‌ در یوتیوب، اهل عربستان سعودی بوده‌اند و شمار بازدیدکنندگان کماکان رو به افزایش است.

حمیدرضا عمادی، مدیر اتاق خبر شبکه‌ پرس‌تی‌وی، در تشریح این حادثه در آسمان یمن، گفت: هواپیمای ایرانی که حامل پیام صلح و کمک‌رسانی ایران در شرایط بحرانی یمن بود و مقادیر بسیار زیادی دارو و کمک‌های بشر دوستانه‌ ایران را برای مردم یمن حمل می‌کرد، متاسفانه در آسمان این کشور با هجوم جنگنده‌های متجاوز سعودی مواجه شد.

وی افزود: خلبان ایرانی تسلیم نشد و تنها هنگامی که به دلیل بمباران جنگنده‌ سعودی، امکان فرود در فرودگاه صنعا ناممکن شد، به کشور بازگشت.

عمادی، کاپیتان بهزاد صداقت نیا، خلبان این هواپیمای ایرانی، را یک قهرمان ملی برای ایرانیان دانست و گفت: در‌ حالی‌ که ایران برای مردم یمن دارو و کمک‌های بشردوستانه می‌فرستد، عربستان آن‌ها را بمباران می‌کند که این موضوع در حافظه‌ تاریخی مردم این منطقه برای همیشه باقی خواهد ماند.

وی این مساله را مهم‌ترین دلیل رکوردشکنی آمار بازدید از این ویدئوی خبری در زمانی چنین کوتاه دانست و افزود: موضوع حائز اهمیت این است که 7 کشور از 10 کشور اول بازدیدکننده از این ویدئو، از کشورهای منطقه خاورمیانه هستند.

جنگنده‌های عربستان سعودی روز سه‌شنبه 8 اردیبهشت ماه 1394 مانع فرود هواپیمای ایرانی ایرباس 310، حامل 10 تن دارو و 13 پزشک به فرودگاه صنعا، پایتخت یمن، شدند.

همزمان با اقدام به فرود این هواپیما، جنگنده‌های سعودی برج مراقبت و باند اصلی فرودگاه را به شدت بمباران کردند و مانع از فرود هواپیمای کمک رسان هلال احمر ایران شدند.

 

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
زهرا .

از زهرا .

نویسنده جدید و پرکار سایت بنیانا هستم . . . |
چه صبحی باشد آن صبحی
که تو در قنوتت دعای
" اللهم عجل لولیک الفرج "
می خوانی
و فرشته یک به یک آمین می گویند.... |

اللهم أصلح کل فاسد من امور المسلمین.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات