دسته‌ها
امر به معروف و نهی از منکر معرفی

سایت جنبش حیا ؛محل انتشار تجربیات امر به معروف مردم در جامعه

سایت جنبش حیا
سایت جنبش حیا

بسم الله الرحمن الرحیم ؛

اگر پویایی هر جامعه‌ای در گرو حساسیت اعضایش نسبت به پیشرفت و پسرفت ان باشد و بتوان گفت که حساسیت قشرهای مختلف جوامع با میزان نخبگی و فرهیختگی آنان رابطه مستقیم دارد، باید اقرار کرد که بخش اعظم پویایی جامعه اسلامی ما وابسته به میزان التزام عملی دانشگاهیان به اصل امربه‌معروف و نهی از منکر دارد و بیراه نیست اگر بگوییم که امروز هر چه می‌کشیم از بی‌اهمیتی و شاید بی‌اعتمادی به این حقیقت اصیل و ابزار مترقی و بی‌بدیل فرهنگی اجتماعی است.

جنبش دانشجویی حیا در فرایند دست‌یابی به این دغدغه اصیل در میان بدنه زنده دانشجویان ایرانی پا به عرصه حیات نهاد و امروز آغوش گشوده تا هر دستی که به یاری دین خدا بلند گشته را در مدار حسن این مسیر الهی یاری کند

 سایت جنبش حیا 2

سایت جنبش حیا به عنوان پایگاه دریافت و انتشار تجربه مردم از امر به معروف و نهی از منکر فعالیت می کند در ادامه معرفی سایت جنبش حیا همراه بنیانا باشید.

بخش اخبار سایت جنبش حیا علاوه بر پوشش اخبار حوزه سبک زندگی و امر به معروف در جامعه به اطلاع رسانی در مورد فعالیت های گروه های مختلف امر به معروف  می پردازد .

بخش بیانات در سایت جنبش حیا برای انتشار سخنرانی ها و بیانات بزرگان و روحانیون درباره واجب امر به معروف و نهی از منکر فعالیت می کند

بخش خاطرات سومین گزینه در منوی فهرست سایت جنبش حیا است . اصلی ترین بخش سایت جنبش حیا که در هفت بخش تنظیم شده است.تجربیات و خاطرات مردم ایران از امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه ,مدرسه ,تاکسی ,حرم , جامعه ,اتوبوس ,مترو و حتی مسجد را در این بخش می خوانید . نظرات هر کدام از خاطرات در سایت جنبش حیا محلی برای تبادل نظر و بحث درباره تجربه ارسال شده است  .

معرفی اینستاگرام

علاقه مند هستید درباره وجوب امر به معروف و نهی از منکر و آیات و روایات این واجب دینی بیشتر بدانید . بخش آیات و روایات سایت جنبش حیا مناسب ترین بخش برای کسب اطلاعات درباره امر به معروف است .

بخش چندرسانه ای در سایت جنبش حیا به عنوان اصلی ترین بخش انتشار تولیدات صوتی و ویدیویی جنبش حیا فعال است . انتشار پویانمایی و پوستر و پادکست برای ترویج امر به معروف و نهی از منکر و معرفی برنامک های (اپلیکیشن) اندرویدی از دیگر محتوای منتشر شده در این بخش است .

بخش مقالات و داستانک های امر به معروف شهدای دفاع مقدس در کنار بخش پیشخوان به انتشار محتوا می پردازد

جنبش حیا
با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
سیدحسام علوی

از سیدحسام علوی

سید حسام هستم . یک جنوبی خون گرم . دوست و همراه همیشگی من کتاب های تاریخی هستن . کلا به تاریخ بی نهایت علاقه مندم .با همکاری دیگر نویسندگان سایت بنیانا درباره سبک زندگی اسلامی خبر و مقاله منتشر میکنم . یا علی مدد.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات