دسته‌ها
معرفی

سایت مصاف ؛ تریبون سخنرانی استاد رائفی پور


لوگوی سایت مصاف
لوگوی سایت مصاف

بسم الله الرحمن الرحیم

مَثَلُ الَّذِینَ یُنْفِقُونَ أَمْوَالَهُمْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ کَمَثَلِ حَبَّةٍ أَنْبَتَتْ سَبْعَ سَنَابِلَ فِی کُلِّ سُنْبُلَةٍ مِائَةُ حَبَّةٍ وَاللَّهُ یُضَاعِفُ لِمَنْ یَشَاءُ وَاللَّهُ وَاسِعٌ عَلِیمٌ (سوره بقره، آیه ۲۶۱)

آنان که مال‌های خویش را در راه خدا انفاق می‌کنند داستان دانه‌ای است که هفت خوشه برویاند و در هر خوشه صد دانه باشد و خدا هرکه را خواهد فزونی دهد و خداوند فراخی بخش و داناست (+)

سایت مصاف2

سایت مصاف به عنوان پایگاه اصلی موسسه مصاف ایرانیان برای انتشار اخبار فعالیت های این موسسه و فراهم کردن امکان دانلود سخنرانی های استاد رائفی پور فعالیت می کند در ادامه این مطلب به معرفی بخش های مختلف این پایگاه می پردازیم ,همراه بنیانا باشید

بخش اخبار سایت مصاف که به پوشش خبرهای حوزه سیاست خارجه , ادیان , دشمن شناسی و اخبار مقاومت اسلامی است می پردازد

بخش مقالات سایت مصاف که شامل ده ها مقاله تخصصی در حوزه اجتماعی فرهنگی , مهدویت و …. است .هم چنین برخی متن برخی سخنرانی های استاد رائفی پور همچون مجموعه سخنرانی چگونه گناه نکنیم در بخش مقالات وجود دارد.

بخش اطلاعیه و بیانیه که بخش معرفی محصولات صوتی تصویری موسسه مصاف هم در همین بخش گنجانده شده است . البته در بخش معرفی محصولات موسسه که حکم درآمدزایی و بقای موسسه را دارد تنها به شماره تماس برای سفارش اکتقا شده است و هنوز فروشگاه اینترنتی به طور کامل راه اندازی نشده است.

بخش گالری (جنگ)تصاویر که چهارمین گزینه در منوی فهرست سایت مصاف است که شاید جالب ترین بخش آن تصاویر اختصاصی سایت مصاف از پیاده روی اربعین 93 باشد.

بخش مصاحبه در سایت مصاف به پوشش صوتی مصاحبه های استاد رائفی پور با شبکه های تلویزیونی و رادیویی می پردازد.

بخش شعر و ادب در سایت مصاف شامل هزاران متن ادبی است که سایت مصاف آن ها را در دسته بندی های شعر ,داستان ,متون ادبی ,کلام بزرگان و قلم استاد تنظیم کرده است.

معرفی مصاف در اینستاگرام

بخش نرم افزار و کتاب هم از دیگر بخش های سایت مصاف هستند . در بخش نرم افزار موارد متعددی از نرم افزارهای محتوایی مناسب برای موبایل و رایانه در دسترس است ,اما نکته اینجاست که برخی از این کتب و نر افزار ها تنها برای موبایل های سیستم جاوا در اختیاز هستند ,حال آنکه بخش عظیمی از مخاطبان سایت مصاف موبایل های اندرویدی دارند

بخش مربوط به جلسات و سخنرانی های اسناد رائفی پور در سایت مصاف از پربازدیدترین صفحات است . دسته بندی بسته های صوتی و گزارش های تصویری جلسات در قالب استان های محل سخنرانی امر دریافت این برنامه ها را برای شنوندگان آسان ساخته است.

بخش رادیوی سایت مصاف که با همکاری تیم فنی رادیو آنلاین صدای میقات راه اندازی شده است در دو بخش رادیو مصاف و پادکست مصاف به ارائه محتوا می پردازد . رادیو مصاف در بازه زمانی مشخص منتشر می شود اما پادکست مصاف تنها به واکاوی موضوعی مشخص می پردازد.

لینک » وب سایت استاد رائفی پور | جنبش مصاف » https://masaf.ir

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
زهرا .

از زهرا .

نویسنده جدید و پرکار سایت بنیانا هستم . . . |
چه صبحی باشد آن صبحی
که تو در قنوتت دعای
" اللهم عجل لولیک الفرج "
می خوانی
و فرشته یک به یک آمین می گویند.... |

اللهم أصلح کل فاسد من امور المسلمین.

رخداد از
guest

8 نظرات
قدیم ترین
جدیدترین بیشترین امتیاز
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
تنها
تنها
8 سال قبل

سلام استاد رائفي توروخدا جوابمو بدين به كمك شما نياز دارم

عباس رازی
پاسخ به  تنها
8 سال قبل

سلام علیکم .بزرگوار لطفا برای سوال از استاد به سایت مصاف برید

ناشناس
ناشناس
پاسخ به  عباس رازی
2 سال قبل

سلام ادرس سایت رو می دید

بنیانا
مدیر
پاسخ به  ناشناس
2 سال قبل

سلام.
سایت مصاف » https://masaf.ir/

تنها
تنها
8 سال قبل

سلام استاد توروخدا بهم ايميل بزنيد ازشما براي اصلاح خودم كمك ميخوام…

سارامعصومی
سارامعصومی
8 سال قبل

سلام ببخشیدکه اینجاسوالمومیپرسم ایاهدف عربستان ازفاجعه منا نشان دادن بی کفایتی ولیعهدشان بوده تاپس ازمرگ پادشاه عربستان مانع ولیعهدشان شوندوهمانطورکه امام صادق گفته اغتشاشات پس ازمرگ عبدالله ایجادکنند؟

سارامعصومی
سارامعصومی
8 سال قبل

سلام چرا هرچی من توسایتتون میرم نمیتونم ثبت نام کنم؟

عباس رازی
پاسخ به  سارامعصومی
8 سال قبل

سلام … سایت مصاف احتمالا مشکل فنی داشته .. دوباره چک کنید ان شاالله موفقت آمیزه باشه