دسته‌ها
حجاب و عفاف عکس

جشن تکلیف دانش آموزان دختر

مراسم جشن تکلیف الهی یک هزار و ۲۰۰ دختر دانش آموز ابتدایی ظهر روز سه شنبه پنج اسفند در شهرستان شاهرود برگزار شد.

بخشی از مقاله : آشنایی فرزندان با حجاب در ۷ حرکت!

نکته شماره پنج :  ۵- همزمان با تکلیف دختران، بلوغ جسمانی هم اتفاق می افتد. این امر او را درگیر ظاهرش خواهد کرد. براین اساس او بیشتر از گذشته به فکر نمایاندن زیبایی ها و پوشاندن بدشکلی های موقتی اش خواهد افتاد. والدین آگاه باید با تهیه لباس های زیبا و شاد و متفاوت با رنگ های متنوع و استفاده ازخلاقیت، میل به آراسته بودن او را درک کنند

به طوری که موجبات محدودیت او را فراهم نکنند و آزادی و شور و شوق کودکی او را مد نظر قرار دهند. مثلا از انواع چادرهای رنگی آذین شده با تور و روبان یا مانتو های زیبا با دکمه های رنگارنگ استفاده کنند تا دختر بداند، حجاب زیبایی های او را کم نکرده است.

می توانید برای انتخاب رنگ لباس و یا چادر، از او نظر خواهی کنید. دختر بچه ها لباس های چین دار و دنباله دار را بسیار دوست دارند. سعی کنید در حجاب و پوشش آنچه را که او دوست دارد انجام دهید و تنها شرط شما، پوشش اسلامی باشد. سلیقه خود را به هیچ عنوان بر فرزندتان تحمیل نکنید.

نکته شماره هفتم : ۷- هر سال، روزجشن تکلیف کودکتان مراسمی کوچک به پا کنید چون آن روز تولدی دیگر است و به او یادآوری کنید درطول سالی که گذشت در چه زمینه هایی قوت یا ضعف داشته و قرار است چگونه باشد.(ر.ک: آشنایی فرزندان با حجاب در ۷ حرکت!)

عکس های جشن تکلیف دانش آموزان دختر

جشن تکلیف دانش اموزان دختر

جشن تکلیف دانش آموزان دختر
جشن تکلیف دانش آموزان دختر

دانلود همه تصاویر

نظر شما درباره این تصاویر چیست ؟ شما هم هر سال روز جشن تکلیف فرزندتان برایش جشن کوچکی برگزار می کنید ؟ نظرات خود را برایمان بنویسید 

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
سیدحسام علوی

از سیدحسام علوی

سید حسام هستم . یک جنوبی خون گرم . دوست و همراه همیشگی من کتاب های تاریخی هستن . کلا به تاریخ بی نهایت علاقه مندم .با همکاری دیگر نویسندگان سایت بنیانا درباره سبک زندگی اسلامی خبر و مقاله منتشر میکنم . یا علی مدد.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات