دسته‌ها
اخبار

میزگرد تسنیم با اعضای هیئت مدیره انجمن جانبازان نخاعی

139304081250566663106774 (1)

«مسئولین بروند از آقا یاد بگیرند، راه حل مشکلات فرهنگی همین است.» این جمله را سید محمد مدنی مسئول فرهنگی انجمن جانبازان نخاعی کشور می‌گوید. اعضای هیات مدیره جانبازان نخاعی معتقدند امام خامنه‌ای تنها مسئولی هستند که با وجود وقت کم و فشرده‌شان، توجه لازم و کافی را به جانبازان دارند.

کسی که اگر مسئولین ما یاد بگیرند کمی از توجه ایشان را به این مسئله داشته باشند خیلی از مشکلات حل می‌شود. اکثر مشکلات فرهنگی جانبازان از همین عدم درک آغاز می‌شود. احترام و توجه رهبری به جانبازان همیشه توصیف کردنی نیست. دیدن صحنه‌های دیدار ایشان با جانبازان قطع نخاع گردنی که در سال 90 انجام شد خود گویای این توجه دو طرفه بین جانبازان و رهبر معظم انقلاب است.

انجمن جانبازان نخاعی کشور محلی برای رسیدگی به مشکلات این جانبازان است. یک تشکل غیر دولتی که خود جانبازان آن را راه اندازی کرده‌اند. شاید بتوان دلایل متعددی را برای تشکیل چنین محفلی که حالا به یک تشکل قدرتمند در حوزه جانبازان تبدیل شده است، نام برد. اما مهمترین آن خلأهای بزرگی است که در سایه کمکاری سایر نهادهای مرتبط با جانبازان و دستگاه‌های مسئول کشور ایجاد شده است.

نشست خبرگزاری تسنیم با 6 نفر از اعضای هیأت مدیره این انجمن در دفتر کار آنان فرصت مناسبی برای بررسی علل تشکیل این انجمن، عمده فعالیت‌های آنان، مشکلات عمده جانبازان نخاعی کشور، بحث بهداشت و درمان و مناسب سازی محیط شهری و موضوعات فرهنگی بود.

بخش اول این میزگرد را که به معرفی کوتاهی از جانبازان حاضر در نشست تسنیم، نحوه مجروحیتشان و معرفی فعالیت‌هایشان در انجمن جانبازان نخاعی پرداخته بود را می‌توانید در اینجا، بخش دوم را که به بررسی «مشکلات درمانی» این جانبازان پرداخته را از اینجا و بخش سوم این میزگرد با موضوع «مناسب سازی» را می‌توانید دراینجا بخوانید.

 [box type=”download” align=”” class=”” width=””]

دانلود فایل پی دی اف

دانلود فایل ورد (قابل ویرایش )[/box]

 

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
سیدحسام علوی

از سیدحسام علوی

سید حسام هستم . یک جنوبی خون گرم . دوست و همراه همیشگی من کتاب های تاریخی هستن . کلا به تاریخ بی نهایت علاقه مندم .با همکاری دیگر نویسندگان سایت بنیانا درباره سبک زندگی اسلامی خبر و مقاله منتشر میکنم . یا علی مدد.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات