دسته‌ها
کتاب الکترونیک

نشریه افسران شماره 21 منتشر شد+دانلود رایگان

تولید یک نشریه تخصصی در قالب هفته نامه یا ماهنامه بسیار سخت است. اما با وجود تمامی این مشکلات، گروهی از کاربران شبکه خبری اجتماعی افسران ، نسبت به آن اقدام کرده اند.نشریه افسران ، ماهنامه ای از تولیدات شبکه افسران است 

نشریه افسران به صورت الکترونیک و رایگان ارائه می شود. هم اکنون شماره بیست و یکم آن منتشر شده است. در ادامه در کنار دریافت لینک دانلود رایگان این شماره نگاهی اجمالی به بخش های آن داشته باشید.

مقاله ولایت بدون سانسور این شماره بخشی از صحیفه امام خمینی (ره) درباره مسائل اقتصادی است .این شماره مربوط به تولیدات دی ماه شبکه افسران است ,در صفحه نگارستان پوسترهای طراحی شده کاربران درباره حماسه 9 دی را می بینید .

مقاله ای با عنوان “مرگ هزاران نف در چند ثانیه “به بررسی پایان جنگ جهانی اول و ادامه دخالت های آمریکا درمختلف می پردازد ؛در فاصله سالهای 1921 تا 1939 ارتش آمریکا جنگهای متعددی را انجام دادند از جمله : اشغال مجددکشور پاناما به خاطر اختلافات مرزی بین این کشور باکاستاریکا ، اعزام نیروی دریایی به چین برای مقابله باقیام ناسیونالیست های چین ، اشغال هندوراس به خاطر حفظ منافع یک شرکت آمریکایی و …

صفحه جریان شناسی رسانه های فارسی زبان به بررسی روزنامه اطلاعات پرداخته است و درباره این روزنامه در عصر پهلوی و بعد از انقلاب می نویسد ؛ هم چنین توضیحاتی درباره مدیر مسئول روزنامه محمود دعایی می خوانید

مقاله استاد متین امامی درباره وضعیت قرمز فرهنک در ایران از جمله مقالات جذاب این شماره است .

گزارش تصویری از راهپیمایی اربعین حسینی در عراق ؛ وصیت نامه شهید محمود دایه علی ؛ صفحه کلیپ های تصویری و صوتی ؛ تولیدات طنز افسران (کاتور) از دیگر بخش های نشریه است .

گفت و گوی این شماره با آقای امید امیدی است که از برنامه نویسان اندرویدی حاضر در افسران هستند . برنامک های اندرویدی از ایشان در کافه بازار رو حتما شما هم نصب کردید.

نشریه افسران شماره 21
نشریه افسران شماره 21

 

نشریه افسران شماره 21

بسم الله الرحمن الرحیم

«حادثه‌ی عجیبی بود حادثه‌ی امسالِ اربعین کربلا. این راه را دشمنان اسلام و دشمنان اهل‌بیت به خیال خود مسدود کرده بودند. ببینید چه حرکت عظیمی اتّفاق افتاد! وقتی حتّی جسمها در کنار هم قرار میگیرد، این‌جور انعکاس پیدا میکند. اگر ما با هم باشیم .. سنّی و شیعه و فِرَق مختلف تسنّن و تشیّع .. ببینید در دنیا چه اتّفاقی خواهد افتاد. »
بیانات مقام معظم رهبری 1393/10/19

نسخه کیفیت عالی : bayanbox.ir/info/685 

نسخه کم حجم : bayanbox.ir/info/668 

نسخه نرم افزاری : bayanbox.ir/info/169 

ایمیل نشریه : nashrie_afsaran@mihanmail.ir

شماره های قبلی نشریه را می توانید در #آرشیو_نشریه_افسران ببینید.

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
زهرا .

از زهرا .

نویسنده جدید و پرکار سایت بنیانا هستم . . . |
چه صبحی باشد آن صبحی
که تو در قنوتت دعای
" اللهم عجل لولیک الفرج "
می خوانی
و فرشته یک به یک آمین می گویند.... |

اللهم أصلح کل فاسد من امور المسلمین.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات