دسته‌ها
مضرات ماهواره

پیامک درباره مضرات ماهواره ؛بلایی بر سر جوانان

بحث وجود یا عدم وجود ماهواره در خانه‌های ایرانی خیلی وقت است که بر سرش حرف‌ها و حدیث‌هاست.
حرف این نوشته با کسانی است که از ماهواره استفاده می‌کنند با این توجیه که ما تنها شبکه‌های استانی و مفید آن را دریافت می‌کنیم و حواسمان به بنیانهای اخلاقی و فرهنگی خانواده جمع است و گرنه وضعیت کسانی که از ماهواره برای مقاصد و لذت‌های دنیوی استفاده می‌کند برای همگان آشکار است.

یک جامعه برای پیشرفت نیاز به تولید فکر و اندیشه دارد، سپس نوبت به اجرا می‌رسد بعد از اجرا نیاز به برطرف کردن عیب‌ها و نقص‌ها و سپس تداوم در کار دارد این روند کلی چه در صنعت چه در فرهنگ و چه در هر مقوله دیگری که به پیشرفت جامعه مربوط می‌شود قابل تعمیم است، ولی نکته مهم اینجاست که همه چیز وابسته است به شروع کار یعنی همان تولید فکر و اندیشه

مضرات ماهواره
مضرات ماهواره

یکی از سیاست اداره کنندگان ماهواره این است که شما باید پای شبکه‌های ماهواره باشید، مهم نیست که شما کدام شبکه را برای تماشا انتخاب کرده اید، مهم این است که فقط تماشا کنید.

مهم این است که اوقات فراغتتان را به مطالعه کتاب‌های مفید نگذرانید، مهم این است که زمان بیکاری پای شبکه ماهواره باشید نه در جمع صمیمی‌خانواده و دوستان و از همه مهم تر اینکه به جای تولید فکر و اندیشه با مطالعه کتاب، فکر خود را در اختیار آنها قرار بدهید تا شما را با سیاست‌های خود تربیت کنند.

هدف این است که شما مستحبات و بعضا واجبات دینیتان را به خاطر تماشای برنامه‌های ماهواره یا لغو کنید یا حداقل به تاخیر بیندازید و خلاصه اینکه شما باید به طریقی سرگرم شوید تا نتوانید برای پیشرفت جامعه خودتان تولید فکر و اندیشه کنید.

در این صورت شما مصرف کننده ای خواهید شد که نیازهای خودش را مجبور است از بیگانگان تامین کند چون تمام افراد جامعه اش همانند خودش مشغول دیدن شبکه‌های ماهواره بوده اند نه مشغول تولید فکر و اندیشه برای رفع نیازهایشان.

وجود ماهواره‌ها در منازل پیامدهای بسیاری را در پی دارد که قسمتی از این پیامدها مربوط به آسیب‌های اجتماعی این پدیده در سطح جامعه است.

ماهواره همان دشمن تفکر و اندیشه، شیطانی است که خود را زیبا جلوه می‌دهد تا در بین خانواده‌ها و برای از بین بردن بنیان و اساس خانواده برای خود جا باز کرده باشد.

شبکه‌های ماهواره ای با انتخاب سریال‌هایی خاص بر پایه موضوعاتی چون روابط بی بند و بارانه و بی توجهی به تعهد خانوادگی، در قالب‌های فریبنده سعی در رسوخ در خانواده‌های ایرانی داشته اند.

شبکه‌های غیر فارسی زبان ماهواره نیز سرشار از برنامه‌هایی با مفاهیم جنسی و غیراخلاقی است.

حال از خود سوال کنیم که چه نیازی هست تا خود را مصرف کننده بیگانگانی بدانیم که در منجلاب گناه و فساد غرق شداند؟

با نگاهی عمیق و البته منطقی به ماهواره می‌توان فهمید که ماهواره‌ها چاهواره ای هستند که هدفشان غرق کردن خانواده و بنیان‌های آن در منجلاب غربی است که غرب سالهاست با آن سرو پنجه می‌زند.

در منطق ما پایبندی به اصول منطقی و صحیح و یک رنگ بودن از مهمترین امور است. اما در منطق غرب نه تنها هزار چهره بودن اشکالی ندارد بلکه از مهمترین اصول، تامین زندگی شخصی و گذراندن زندگی خود است.

پیامک درباره مضرات ماهواره
وقتی مردم ماهواره می بینند چه چیزی را از دست می دهند

تعدادی پیامک درباره مضرات ماهواره برای آگاهی شما مخاطبین گرامی‌ در ادامه آورده شده است:

  1. خانواده بزرگترین قربانی شبکه‌های ماهواره ای فارسی زبان از جمله فارسی ۱، زمزمه، من و تو و… می‌باشد.
  2. ترغیب نوجوانان و جوانان به عدم تکریم خانواده از جمله آسیب‌های برنامه‌های ماهواره ای است.
  3. شبکه ماهواره ای من و تو در کنار آموزش آشپزی فرهنگ شراب خواری، سیاه نمایی شخصیت ایرانیان، ترویج سبک زندگی غربی و دور از شئون ایرانی را دنبال می‌کند.
  4. جالب جلوه دادن تفریحات ناسالم برای نوجوانان و جوانان یکی از آسیب‌های رایج تماشای ماهواره می‌باشد.
  5. شبکه‌های بی بی سی فارسی و صدای آمریکا ایجاد اختلافات قومی‌و مذهبی را در دستور کار خود دارند.
  6. چشم و هم چشمی‌یکی از انگیزه‌های منفی برای تهیه تجهیزات ماهواره می‌باشد.
  7. شبکه‌های ماهواره ای بی بی سی فارسی ، صدای آمریکا و من و تو به دنبال القای شکاف بین مردم و حاکمیت هستند.
  8. تصاویر مبتذل ماهواره مانند موریانه ای است که در صورت غفلت و بی توجهی منجر به فروپاشی اخلاق فردی و اجتماعی می‌شود.
  9. بسیاری از جامعه شناسان معتقدند، گردانندگان شبکه‌های غیر اخلاقی با تولید برنامه‌های مغایر با ارزش‌های اسلامی‌–ایرانی به دنبال تبلیغ سبک زندگی غربی می‌باشند.
  10. یکی از اهداف برنامه ریزی شده شبکه‌های فارسی ۱، زمزمه و جم(GEM)هویت زدایی از مفهوم خانواده به عنوان کوچکترین واحد اجتماعی مستقل و موثر می‌باشد.
  11. شبکه من و تو به دنبال القای تصویری رویا گونه از ایرانیان خارج از کشور است.
  12. شبکه‌های ماهواره ای فارسی زبان مبارزه با نمادهای مذهبی و دینی، بی اهمیت نشان دادن ارزش‌ها ی خانواده و روابط خانوادگی، ترویج مادی گرایی، غفلت و بی توجهی از معنویت را دنبال می‌کنند.
  13. شبکه‌های ماهواره ای فارسی زبان ، مصرف و تشویق به مصرف گرایی را مورد توجه قرار داده تا جایی که صداقت در آن قربانی می‌شود.
  14. یکی از اهداف برنامه ریزی شده شبکه‌های فارسی ۱، زمزمه و جم(GEM)ترویج و عادی جلوه دادن خیانت زن به همسر و شوهر به زن می‌باشد.
  15. شبکه‌های ماهواره ای بی بی سی فارسی، صدای آمریکا و من و تو به دنبال بزرگ نمایی از مشکلات نظام مقدس جمهوری اسلامی‌و کشورهای طرف دار اسلام و ایران می‌باشند.
  16. شبکه بی بی سی فارسی به دنبال القای غیر مستقیم نظر و تحلیل خود به روش ایجاد تعادل  ساختگی و با استفاده از افراد مختلف با رویکردهای متفاوت و متضاد به یک مساله می‌باشد.
  17. آیا اجازه می‌دهیم فرزندانمان را ماهواره تربیت کند؟
  18. فرزندان خود را با ماهواره در خانه تنها نگذاریم.
  19. استفاده از ماهواره بزرگترین خیانت اولیا به فرزندان است.
  20. مهمترین سلاح دشمن شبکه‌های ماهواره ای است.
  21. شبکه‌های ماهواره ای  پایه‌های زندگی را فرو می‌ریزد.
  22. چرا در حالی که یک میلیارد نفر چینی زبان و ۸۰۰ میلیون نفر فرانسوی زبان در دنیا داریم، بی.‌بی.‌سی دلسوز آنان نگردیده و فارسی زبانان را بر تمامی‌آن‌ها ترجیح داده است؟
  23. چرا  درحالی که دولت انگلیس با بحران‌های گسترده اقتصادی، بیکاری کارگران و اعتراضات عمومی‌مواجه است بی بی سی فارسی با افزایش بودجه پیگیر اهداف خاص دولت انگلیس است؟
  24. چرا مردم جزیره‌ی انگلیس برای مشاهده‌ی کانال‌های مختلف بی.‌بی.‌سی داخلی باید هزینه و مالیات بپردازند، اما این تلویزیون به صورت رایگان برای مردم فارسی زبان برنامه پخش می‌کند؟!
  25. آیا حتی یک نقطه مثبت از ایران در گزارش‌های بی بی سی پخش می‌شود؟
  26. چرا تلویزیونBBCفارسی که با شعار اخبار بی‌طرفانه پا به عرصه تصویر گذاشت، در پوشش اخبار جهت‌دار فرقه ضاله بهائیت کاملا یک‌طرفه عمل کرده است؟
  27. چرا با وجود تعطیلی و کاهش ساعات برنامه‌های بی بی سی روسی، عربی، ا ردو و… برنامه‌های بخش فارسی بی بی سی افزایش یافته؟
  28. چرا اکثر کارمندان بی بی سی بهایی می‌باشند و از فرزندان طلاق هستند؟
  29. آیا می‌دانید بینندگان تلویزین در انگلستان، برایهر خانه سالیانه حدود ۱۵۰ پوند عوارض پرداخت میکنند؟
  30. آیا می‌دانید بی بی سی فارسی به دلیل دنبال کردن اهداف ویژه سرویس اطلاعاتی و وزارت خارجهانگلیس، مشمول کاهش بودجه قرار نگرفته است ؟
  31. آیا می‌دانیدفرح پهلوی نیز دربازدیدی که از بی بی سی فارسی داشت، ۵۰۰ هزار دلار به این شبکه تقدیم کرد و اشرفپهلوی نیز سود یکی از سپرده‌های مالی هنگفت خود را به بی بی سی اختصاص داد؟
  32. آیا می‌دانید بعد از انتخابات و بروز وقایع پس از آن، تلویزیون بی بی سی از دی ماه ۸۷ عملاً نقش دو وزارتخانه خارجه و وزارت جنگ حکومت سلطنتی لندن و سازمان جاسوسی “ام ای ۶″ را عهده دار شد؟
  33. آیا می‌دانید بی بی سیدر کودتای ۲۸ مرداد و به شکست کشاندن نهضت ملی نفتنقشویژه ای داشت؟
  34. آیا می‌دانیدبی بی سی یک رسانه نیست بلکه تشکیلاتی است که فقط پوشش آن رسانه ای است، اما هویت آن بهایی – صهیونیستی و ماموریت‌های آن سیاسی – اطلاعاتی است.

 منبع : امپراتوری دروغ

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
زهرا .

از زهرا .

نویسنده جدید و پرکار سایت بنیانا هستم . . . |
چه صبحی باشد آن صبحی
که تو در قنوتت دعای
" اللهم عجل لولیک الفرج "
می خوانی
و فرشته یک به یک آمین می گویند.... |

اللهم أصلح کل فاسد من امور المسلمین.

رخداد از
guest

5 نظرات
قدیم ترین
جدیدترین بیشترین امتیاز
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
سما
سما
9 سال قبل

واقعا عالی بود به خصوص عکسها عالی بود

سما
سما
پاسخ به  سما
9 سال قبل

شما هم نظر بدین

بنده
بنده
7 سال قبل

من ماهواره ام ! خودت مرا به خونه ات مهمون کردی ولی حالا دیگه صاحب خونه شده ام….حرف نباشه !…تا حجب و حیا را از خونه بیرون نکنم ولت نمی کنم . چه کاری از دستت ساخته است?کاری باهات کردم که با این همه ادعا نمی تونی مرا بیرون بندازی . من ماهواره ام ! جادو گرم می گی نع چند تا چشمه نشونت می دهم که باور کنی : حجی میجی لا ترجی – کوتی موتی کلموتی ۱- چادر به مانتو تبدیل شو ۲- شلوار به ساپورت تبدیل شو ۳- دکمه های مانتو باز بشین ۴- گره روسری باز… ادامه متن »

بنده
بنده
7 سال قبل

دیش چیست؟
دیش بشقاب بزرگی است پر از غذاهای متنوع و مسموم که برخی از والدین جلوی فرزندانشان می گذرارندو می گویند بی خیال بیایید با هم بخوریم . مرگ موش که نیست!
باور کنید غذاهای این بشقاب را دشمن تهیه کرده و از سوسیس و کالباس و سس خیلی خیلی بدتر ند .سرطان زا هستند . وفاداری به خانواده و خداترسی را اول از همه می کشند .
اگر چیزهایی به این روشنی را قبول نداشته باشیم نمی توانیم ادعا کنیم که آدم باهوشی هستیم . ممنون

ناشناس
ناشناس
1 سال قبل

هر کی ماهواره ببیند بی سواد و روشنفکر نما هست
نه روشنفکر واقعی