دسته‌ها
اخبار

کمپین جهانی محکومیت جنایات تروریسم دولتی رژیم صهیونیستی افتتاح شد


کمپین جهانی محکومیت جنایات تروریسم دولتی رژیم صهیونیستی سه شنبه شب گذشته 21 مرداد ماه در نخستین جشنواره فیلم کوتاه ایثار، توسط همسر شهید مسعود علی محمدی با شعار «مرگ بر اسرائیل» افتتاح شد.

در نخستین جشنواره فیلم کوتاه ایثار با گرایش بیداری اسلامی کمپین جهانی محکومیت جنایات تروریسم دولتی رژیم صهیونیستی که توسط سایت قربانیان ترور طراحی شده است، افتتاح شد. معصومه کریمی، همسر شهید هسته ای مسعود علی محمدی ضمن افتتاح این کمپین با شعار «مرگ بر اسرائیل» با درود به شهدا و گرامی داشت یاد و خاطر آنان در این مراسم گفت: من هم یکی از کسانی هستم که از رژیم صهیونیستی اسرائیل زخم خورده ام.

ما از بچگی در مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان و واقعه عاشورا شرکت کرده ایم تا یاد بگیریم وقتی ظلمی اتفاق می افتد و انسان‌های بی گناه؛ خصوصا کودکان قربانی ظلم می شوند، ساکت نمانیم.

شهید مسعود علی محمدی

این همسر شهید ضمن بیان این مطلب که رژیم جنایت کار صهیونیستی دست به کشتار مردم بی گناه می زند تا وجود شیطانی خود را ثابت کند، افزود: ما با شرکت در این کمپین به دنیا ثابت می کنیم که پشت مردم غزه و فلسطین و همه مظلومان ایستاده ایم. ما اجازه نمی‌دهیم در دنیا ظلمی به کسی روا داشته شود. اگر این اراده در تمام جهان وجود داشت، هرگز این جنایات و کودک کشی ها اتفاق نمی فتاد.

جمعی از حضار و مدعوین که متشکل بودند از هنرمندان، فیلم سازان حوزه ایثار و شهادت، مسئولان بنیاد، مسئولان سیمای جمهوری اسلامی و خانواده ایثارگران، در حاشیه برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه ایثار، ضمن مراجعه به پیشخوان مستقر در تالا ایوان شمس، به عضویت این کمپین درآمدند.

این کمپین در فضای مجازی با سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی به آدرس http://www.teror-victims.com بارگذاری شده و علاقه مندان داخل و خارج از کشور از هر دین و مذهبی می‌توانند با مراجعه به آن، به این کمپین جهانی بپیوندند.

متن بیانیه این کمپین به این شرح است:

بسمه تعالی

خانواده‌های 17 هزار قربانی ترور در ایران به ویژه خانواده‌های شهدای هسته ای که توسط عوامل دستگاه ترور خارجی رژیم جعلی صهیونیستی (موساد) عزیزانشان را از دست داده‌اند با مشاهده جنایات گسترده تروریسم دولتی صهیونیزم در فلسطین و کشتار بی‌رحمانه کودکان و غیرنظامیان در سرزمین آبا و اجدادیشان، تصمیم گرفتند تا با ایجاد کمپینی فراگیر برای محکومیت جهانی علیه اقدامات رژیم زاده شده از گروه‌های تروریستی دست به کار شوند و بر اساس قوانین ضد تروریستی سازمان ملل متحد خصوصا قطعنامه 1373 شورای امنیت و قوانین ضدآپارتاید این سازمان بین المللی .،همه جهان را به همراهی علیه این رژیم تروریستی دعوت کنند

و از مردم فلسطین و مقاومت مشروع آن تا دستیابی کامل به حاکمیت برکل این سرزمین ادیان الهی و قبله اول مسلمانان حمایت کنند.

خانواده‌های شهدای ترور ایران که از همه ادیان الهی از مسلمان، مسیحی، یهودی و زرتشتی شکل گرفته است با نگاه انسانی و توحیدی اقدامات صهیونیست‌ها را محکوم کرده و فلسطین را حق فلسطینیان می‌داند.

برای حمایت از مقاومت مردم فلسطین در برابر رژیم تروریستی و آپارتاید صهیونیزم با وارد کردن مشخصات خود در این کمپین شرکت فرمائید.

به امید جهان بدون ترور و خشونت .

logo_terror

هم اکنون سایت این کمپین http://www.teror-victims.com به چهار زبان در دسترس است است که به پوشش خبری جنایات رژیم صهیونیستی می پردازد .خبر ,تحلیل ,مصاحبه و ازطاعاتی درباره قربانیان ترور بخش های دیگر سایت هستند .بخش کاریکاتور فیلم و معرفی کتاب نیز در نسخه فارسی سایت به چشم می خورد. 


با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
عباس رازی

از عباس رازی

پنج دهه از عمر من می‌گذرد و در تمام این سال‌ها دنبال رضای خدا و راه انداختن کار مردم بودم .بیشتر مطالبی که از من توی سایت بنیانا می‌خوانید در حوزه قرآن و سبک زندگی اسلامی هست.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات