دسته‌ها
اخبار

شبکه «مدرسه» تا یکی دوماه آینده افتتاح می‌شود


علی دارابی معاون سیما در جمع خبرنگاران درباره جبهه جنگ نرم گفت: امروز آرایش نبرد و مقابله در دنیا تغییر کرده و این رسانه‌ها هستند که در خط مقدم هستند و در این حوزه هرکس فعال‌تر باشد و ابتکار عمل را در دست داشته باشد، موفق می‌شود.

darabi

وی افزود: ما برای اشاعه و گسترش فرهنگ دفاع مقدس بیش از گذشته نیاز به کار در حوزه‌های مختلف در سینما، تئا‌تر و نشر هستیم. خوشبختانه رویکرد رسانه ملی طی این سال‌ها با جدیت مضاعفی دنبال شده و در زمینه مستند و سریال و دیگر قالب‌های برنامه خوب بوده است.

احتیاج داریم که قهرمانان اصلی را نشان دهیم و هرچقدر در این حوزه سرمایه گذاری کنیم کم است. امیدوارم جشنواره ایثار سال‌های آینده در ابعاد گسترده‌تر برگزار شود و آماده هر نوع همکاری برای پیشرفت این نوع کار‌ها هستیم.

دارابی در پاسخ به سوال تسنیم درباره افتتاح شبکه‌های جدید در دست تأسیس گفت: طی یک الی دو ماه آینده شبکه مدرسه را به صورت آزمایشی افتتاح می‌کنیم که بیشتر در حوزه آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت پیشتاز است.

پخش آزمایشی شبکه افق و شبکه HD نیز به صورت آزمایشی راه اندازی شده است. این دو شبکه به زودی به طور رسمی افتتاح می‌شوند و در حال انجام مقدمات فنی است که امیدوارم زود‌تر انجام شود و در فاصله زمانی کوتاه افتتاح شوند.

محسن انصاری قائم مقام بنیاد شهید نیز درباره جشنواره ایثار و شهادت گفت: هدف ما از برگزاری این جشنواره‌ها ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است. امروز تمام افرادی که انتخاب شدند، جوانان بین 30 الی 33 سال بودند و این باعث افتخار ماست. این نشان داد که جوانان به حوزه ایثار و شهادت علاقه‌مند هستند و دوست دارند حماسه‌های نسل‌های قبلی را به آینده منتقل کنند.

منبع(+)


با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
زهرا .

از زهرا .

نویسنده جدید و پرکار سایت بنیانا هستم . . . |
چه صبحی باشد آن صبحی
که تو در قنوتت دعای
" اللهم عجل لولیک الفرج "
می خوانی
و فرشته یک به یک آمین می گویند.... |

اللهم أصلح کل فاسد من امور المسلمین.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات