دسته‌ها
رسانه ملی

زمان پخش مراسم های شب قدر از تلویزیون


 امسال نیز همچون سال‌های پیش همه شبکه‌های سیما پخش مراسم پرفیض شب‌های قدر را در دستور کار دارند و هر یک از شبکه‌ها مراسم این شب‌ها را از یکی از اماکن عمومی روی آنتن می‌برند.

پخش مراسم شب قدر سیما از حرمین و حسینیه‌ها

مراسم احیای شب نوزدهم به ترتیب شبکه های یک تا پنج از حرم امام رضا(ع)، ساعت 21:30، مهدیه تهران ساعت 22، حسینیه همدانی ها ، ساعت 22، دانشگاه تهران بعد از نماز مغرب و عشا و مصلای تهران، ساعت 22 روی آنتن می رود. شبکه های قران و معارف و جام جم سیما نیز این مراسم را از حرم حضرت احمدبن موسی(ع)، بعد از نماز مغرب و عشا و حرم امام رضا(ع) ، ساعت 21:30 پخش خواهند کرد.

در دومین شب از لیالی قدر نیز شبکه های یک تا پنج پخش مراسم احیاء را به ترتیب از حرم امام رضا(ع) ، ساعت 21:30، حرم امام خمینی (ره) ، ساعت 21، حسینیه همدانی ها، ساعت 22 ، دانشگاه امام صادق(ع)، ساعت 22:30 ، حرم حضرت عبدالعظیم (ع)، ساعت 22 در دستور کار دارند. همچنین شبکه های قرآن و معارف و جام جم نیز مراسم را از حرم حضرت معصومه (ع) ساعت 21:45 پوشش می دهند.

در سومین احیای رمضان 93 نیز شبکه های یک تا پنج سیما به ترتیب مراسم لیالی قدر را از حرم امام رضا(ع)، ساعت 21 ، حرم حضرت معصومه (ع) ، ساعت 21:45 ، حسینیه همدانی ها، ساعت 22 ، مسجد مقدس جمکران ، ساعت 24 و امامزاده صالح بعد از نماز مغرب و عشا  روی آنتن می برند. همچنین شبکه های قرآن و معارف سیما و جام جم نیز مراسم شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان را از مسجد جامع گرگان بعد از نماز مغرب و عشا  و حسینیه همدانی ها ساعت 22 پخش خواهند کرد.

منبع: تسنیم


با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
سیدحسام علوی

از سیدحسام علوی

سید حسام هستم . یک جنوبی خون گرم . دوست و همراه همیشگی من کتاب های تاریخی هستن . کلا به تاریخ بی نهایت علاقه مندم .با همکاری دیگر نویسندگان سایت بنیانا درباره سبک زندگی اسلامی خبر و مقاله منتشر میکنم . یا علی مدد.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات