دسته‌ها
اخبار

آیا جوادی آملی به سعید جلیلی جمله ای درباره دعای کمیل گفت؟؛ یک عملیات روانی دیگر خنثی شد

🔻واکنش دفتر آیت‌الله جوادی آملی به بی‌اخلاقی‌های یک ستاد خاص/ یک عملیات روانی دیگر خنثی شد

پایگاه اطلاع رسانی اسراء:
🔹به اطلاع عموم مردم متدیّن و فهیم می رساند که کلیه اخبار و اطلاعات در مورد محتوای دیدارها، جلسات و سخنرانی ها و مواضع حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی (دام ظله)، از طریق پایگاه اطلاع رسانی بنیاد اسراء به آدرس esra.ir به آگاهی می رسد و تنها اخبار منعکس شده در کانال و سایت رسمی بنیاد اسراء مورد تایید می باشد.

🔷امید است همگان، خصوصا اصحاب رسانه، در جهت ایجاد جامعه متعالی که بر مبنای صدق، عدل و رعایت مناسبات صحیح اخلاقی و حقوقی بنا می شود، حرکت نمایند. ان‌شاءالله.

🔸دقایقی قبل و در ادامه عملیات‌های رسانه‌ای یک ستاد خاص علیه سعید جلیلی، متنی قدیمی در صفحات غیررسمی به نام آیت‌الله جوادی آملی درج و به طور گسترده منتشر شده بود.

🔸در ساعات گذشته این چندمین خبری است که به صورت هماهنگ و گسترده و با هدف تخریب و تردید در بدنه حامیان جلیلی منتشر می‌شود.

آیا جوادی آملی به سعید جلیلی جمله ای درباره دعای کمیل گفت؟؛ یک عملیات روانی دیگر خنثی شد

{نکته پایانی … اسکرین شاتی که از توییت آیت الله جوادی آملی گرفته شده.. اصل آن مربوط به هفت سال قبل یعنی سال 2016 است و نکته دیگر اینکه سایت آیت الله جوادی ده ها بار بیانیه داده است که در توییتر صفحه ای نداریم و فقط در تلگرام و ایتا کانال داریم اما هر ماه یکی دو بار این اکانت جعلی توییتر باعث ایجاد اخبار جعلی میشود… }

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
بنیانا

از بنیانا

سایت بنیانا محل نشر مقاله و خبر درباره دین اسلام است. در بنیانا درباره رویدادهای مهم پیرامون فرهنگ اسلامی و سبک زندگی در انقلاب اسلامی ایران می‌خوانیم... کلمه بُنیانا در اینجا به معنای پایه، اساس و بنیاد است.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات