دسته‌ها
اخبار

کشف ۳۶۰۰ قبضه‌ سلاح از یک فروند شناور باری در گناوه

فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: با تلاش ماموران مرزبانی سه هزار و ۶۰۰ عدد انواع سلاح سرد از یک فروند شناور باری در گناوه کشف و ضبط شد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ یداله شرفی اظهارداشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در پی اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی هدفمند مرزبانی این استان یک فروند شناور باری حامل کالای قاچاق و ممنوعه شامل سه هزار و ۶۰۰ عدد انواع سلاح سرد از مبدا یکی از کشورهای عربی در اسکله گناوه از سوی مأموران توقیف شد.

شرفی با بیان اینکه سلاح‌های کشف شده شامل خنجر و انواع چاقو ضامن‌دار است، افزود: در این عملیات هفت متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل شدند. وی با بیان اینکه بر اساس قانون حمل و نگهداری سلاح‌های گرم و سرد و چاقوهای نامتعارف جرم است و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود، یادآور شد: ارزش ریالی کالاهای کشف شده بر اساس نظریه کارشناسان ۳۶ میلیارد ریال برآورد شده است.


با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
بنیانا

از بنیانا

سایت بنیانا محل نشر مقاله و خبر درباره دین اسلام است. در بنیانا درباره رویدادهای مهم پیرامون فرهنگ اسلامی و سبک زندگی در انقلاب اسلامی ایران می‌خوانیم... کلمه بُنیانا در اینجا به معنای پایه، اساس و بنیاد است.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات