دسته‌ها
کلمات | مقاله، یادداشت، گزارش

ساخت عنکبوت مقدس با حمایت صهیونیست های فارسی و طلا گرفتن از جشنواره معاویه ها [ما با سینما مخالفیم، چون با فحشاء مخالفیم]

این روزهای شاهد حمله جرثومه‌های فساد و گناه و زناکارها به ارزش‌های اسلامی-ایرانی هستیم … عنکبوتی که برای کن مقدس است ؛ جشنواره کن فرانسه که به خاطر رویکرد نژادپرستانه و تبلیغ سیاسی با انتقاداتی مواجه شد، در جهت همین رویکرد به استقبال یک فیلم ضعیف ضدایرانی و ضداسلامی رفت!

زهرا امیرابراهیمی عنکبوت مقدس جشنواره کن فرانسه

هفتادوپنجمین دوره جشنواره فیلم کن در فرانسه، چند روز گذشته با برگزاری مراسم اختتامیه و اهدای جایزه به برگزیدگان تمام شد. این دوره از جشنواره کن نیز مانند دوره‌های اخیر آن، بیش از هنر و سینما به سمت تبلیغ سیاسی و ایدئولوژیک رفت.

آنچنان‌که مراسم افتتاحیه این جشنواره با پخش پیام تصویری زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین برگزار شد. اتفاقی که واکنش انتقادآمیز ژان لوک گدار کارگردان نامدار فرانسوی را برانگیخت که در مصاحبه با روزنامه لیبراسیون گفت: «[جشنواره] کن هم یک سلاح تبلیغاتی است. آنها هر چه باشد کارشان تبلیغ زیبایی‌شناسی غربی است.» و ایران امسال هم مثل همیشه هدف این سلاح تبلیغاتی قرار گرفته است.

جشنواره کن 2022 نیز با همین رویکرد سیاست زده و ضدنژادی اقدام به انتخاب فیلم‌ها و سینماگران ایرانی زد. به این ترتیب که آثاری توهین‌آمیز علیه ایرانیان و دین اسلام را به عنوان نماینده سینمای ایران انتخاب کرد! بنابر اظهار نظر حاضران در جشنواره کن امسال، فیلم‌های ایرانی پذیرفته شده در کن 2022 بیش از قوت هنری و سینمایی به خاطر تصاویر ضدایرانی و ضداسلامی پذیرفته شدند.

یکی از این آثار، فیلم «عنکبوت مقدس» بود که بیش از فیلم سینمایی به عنوان یک تبلیغ تصویری علیه مردم ایران و دین اسلام، قابل ارزیابی است.

فیلمی که توسط گروهی از ایرانیان ترک وطن کرده در اردن ساخته شده است. بنابر گزارش‌های رسیده از کن، این فیلم تصویری به شدت مشمئز‌کننده از هموطنانمان نمایش می‌دهد؛ اما آنچه در فیلم «عنکبوت مقدس» برجسته‌تر است، محتوای ضداسلامی فیلم و تصویر‌سازی غیرانسانی این فیلم از مردم متدین ایران است. فیلم «عنکبوت مقدس» یک سوژه تکراری را دستمایه خودش قرار داده است.

این فیلم درحالی موضوع یک قاتل زنجیره‌ای را انتخاب کرده که یک فیلم ایرانی دیگر نیز با همین موضوع و با نامی تقریبا مشابه، سال قبل روی پرده سینماهای کشورمان رفت. نکته قابل تأمل این است که کارگردان فیلم مذکور نیز قبلا نسبت به این سرقت سوژه توسط همکار ترک وطن کرده‌اش اعتراض نموده بود.

فیلم «عنکبوت مقدس» رفتار یک قاتل زنجیره‌ای که در أثر اختلال روانی اقدام به قتل می‌کرد را به ارزش‌های ایرانی- اسلامی نسبت داده است! تا آنجا که بی‌بی سی فارسی، با تیتر «قتل زنان به نام خدا» به استقبال این فیلم رفته است!

جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره کن 2022 به بازیگر این فیلم که یک مهاجر سابقا ایرانی است اعطا شد و او در سخنان خود از درد و رنج مردم ایران و بخصوص آبادان عزیز گفت.

او علی‌رغم اینکه در تمام این سال‌ها هیچ محدودیتی برای سفر به ایران نداشته ترجیح داده هرگز به ایران بازنگردد و درنتیجه سال‌هاست در انتخابی خودخواسته ارتباطی با مردم ایران نیز ندارد که اکنون داغدار رنج و درد آنها باشد! بر این اساس بهتر بود در تریبون این جشنواره از مشکلات و دردسرهای جامعه مهاجران در اروپا سخن می‌گفت.

مشکلاتی که خودش در تمام این سال‌های سختی و بیکاری از نزدیک لمس کرده و طعم شهروند درجه دو بودن را چشیده است. برای مثال فقط کافی بود اعتراف ماه گذشته پاپ فرانسیس(رهبر کاتولیک‌های جهان) را به زبان بیاورد که گفت:

«ما نژادپرست هستیم. و این بد است، این واقعیت که بسیاری از کشورها بیشتر از پناهندگان اوکراینی جنگ زده استقبال می‌کنند تا پناهندگان سایر نقاط جهان، نامی ندارد جز نژادپرستی.»

مسلما این درد بسیاری از مهاجران از جمله خود او در جامعه اروپا بود و مسلما با تکرار سخنان پاپ در جشنواره پناهندگی‌اش لغو نمی‌شد اگرچه ممکن بود دیگر به عنوان یک ایرانی(!) در جشنواره‌های غربی مطرح نشود.

البته از کسی که برای ارتزاق روزانه‌اش مجبور به بازی در فیلمی ضدایرانی شده که نه تنها ایران بلکه حتی طعنه به بارگاه امام مهربان ایرانیان و شیعیان در مشهد را نیز روا می‌دارد؛ انتظار این حد از آزادگی بیجاست.

نظر اغلب منتقدین و کارشناسان سینمایی در کن، بازیگران دیگر بوده ولی جایزه را به بازیگر فیلم «عنکبوت مقدس» دادند چون روی این فیلم سرمایه‌گذاری کرده بودند اما به دلیل ضعف فیلم، نمی‌توانستند جایزه بهترین فیلم یا کارگردانی را به آن بدهند و برای اینکه این فیلم ضدایرانی و ضداسلامی را مطرح کنند، باید جایزه‌ای به آن می‌دادند که بازیگر مهاجر، به خاطر حاشیه‌هایی که در جشنواره ایجاد کرده بود مورد توجه قرار گرفت.

در قسمت دیگری از نمایش ضدایرانی کن عوامل یکی دیگر از فیلم‌های فارسی‌زبان برای هر چه بدبخت‌تر نشان دادن ایران و ایرانی گوی سبقت را در دروغ‌گویی از یکدیگر می‌ربایند.

بازیگری که دیروز ادعا کرده بود شنای زنان در ایران ممنوع است و علی‌رغم دعوت مقامات فدراسیون شنای ایران برای تماشای مسابقات قهرمانی شنای زنان در کشورمان ترجیح داد سکوت کند و به روی خودش نیاورد، این بار مدعی خفقان شده و می‌گوید در ایران همه چیز ممنوع است و مردم هر روز از صبح تا شب مشغول جنگیدن با موانع هستند!

و البته هیچ کس از او سؤال نکرد در صورت چنین خفقان و سرکوبی چگونه او توانسته در بیش از بیست فیلم و سریال نقش‌آفرینی کند، کتاب به بازار نشر بفرستد و از جشنواره‌های دولتی ایران جایزه دریافت کند!؟

و اصلا در صورت چنین خفقانی چه‌طور علی‌رغم این اظهارات رادیکال و خلاف واقعش در خارج از مرزها، آزادانه در داخل ایران رفت و آمد می‌کند!؟

او که در این سخنان ادعای دلسوزی برای مردم ایران را دارد پیشتر حاضر به نقش‌آفرینی در پروژه‌ای شد که فساد مالی تهیه‌کننده‌اش در غارت اموال مردم از صندوق ذخیره فرهنگیان کاملا آشکار شده بود.

در واقع خانم بازیگر دستمزد میلیاردی‌اش را از اموال غارت شده فرهنگیان شریف ایران می‌گرفت و کاملا از این موضوع مطلع بود. او این روزها در حالی سردمدار مبارزه با مفاسد اخلاقی در سینمای ایران شده و هشتگ #metoo می‌زند که تا دیروز خودش و همفکرانش از بانیان پروژه #ما_بی_غیرتیم بودند!

نمایش ضدایرانی کن با اجرای بازیگران فارسی‌زبانش پرده‌های مضحک دیگری هم دارد. آنجا که مشخص می‌شود یکی از فیلم‌های حاضر که از قضا جایزه بهترین بازیگر زن را هم گرفته متهم به سرقت از یک فیلم‌نامه ایرانی است و کارگردانش سعی داشته با تطمیع افراد سوژه را از آن خود کرده با دور زدن قانون، برایش مجوز بگیرد و در نهایت ناکام مانده و مجبور به فیلم‌برداری یواشکی و تصویربرداری در خارج از ایران می‌شود.

و یا آنجا که دیگر فیلم فارسی‌زبان حاضر در جشنواره که جایزه منتقدان را گرفته به صورت کاملا غیرقانونی و البته با همدلی مسئولان دولت قبل در ایران ساخته و به جشنواره کن فرستاده شده است. این حجم از فضای باز برای قانون شکنی بیش از آنکه نشانه آزادی در ایران باشد نشانگر هرج و مرج فرهنگی است.

اما تلخ‌ترین پرده نمایش ضدایرانی کن وقتی اتفاق افتاد که بازیگران این نمایش حتی برای یک بار حاضر نشدند با هم‌زبانان ایرانی‌شان هم‌دردی کنند و زبان به شکایت از اروپا و آمریکا به دلیل عدم پایبندی به تعهدات‌شان در قبال ایران و اعمال تحریم‌های غیرقانونی بگشایند.

آنها حتی به‌اندازه آلنا دوهان نماینده ویژه سازمان ملل در امور تحریم‌های یکجانبه، شرافت نداشتند تا در میان بدبخت‌نمایی‌های‌شان از مردم ایران فقط برای یک بار هم که شده انگشت اتهام را به سمت آمریکا و اروپا بگیرند و بگویند:

«تحریم‎های یکجانبه آمریکا باعث نقض حقوق بشر می‎شود.» چون آنها اصلا با مردم ایران زندگی نمی‌کنند.

آنها نشان دادند بیگانه از ایران و ایرانی، سربازان غرب برای تحقیر مردم ایران هستند. ژان لوک گدارکارگردان فرانسوی راست می‌گفت: «جشنواره کن یک سلاح تبلیغاتی است» و مردم ایران باز هم هدف این سلاح قرار گرفتند.

به قلم – روزنامه کیهان – نهم خرداد 1401


قتل زنجیره ای اگه قراره موضوع یک فیلم باشه خیلی مهمه سازندش کجا باشه !!

🔸 اگه تو آمریکا باشه :
میشه فیلم “زودیاک” که پلیس درستکار آمریکا برای به دام انداختن قاتل حتی زندگیشو از دست میده !

🔸 اگه تو ایران باشه :
باید بشه فیلم “عنکبوت مقدس” که نشون بده جامعه ایران ، مذهبی افراطی و قاتلن پس ازشون بترسید

🔸 پ.ن: فیلم ضد ایرانی عنکبوت مقدس ؛ بیماران خودتحقیرگر را از لحاظ روحی و روانی ارضا خواهد کرد . شاید آنقدر که نعره زنان به خیابان بیایند و فریاد بکشند و سپس از ذوق این همه تحقیر جان بدهند .

🔸 رضا منتظری عضو انجمن منتقدان و نویسندگان سینما در مورد ماهیت فیلم تماماً ضد ایرانیِ عنکبوت مقدس: “در این فیلم یک ایرانی سالم وجود ندارد همه یا جانی اند یا متجاوز یا دزد یا قاتل …”


هر جا دشمنی با اسلام است نام صهیونیست‌ها می‌درخشد

« تصویر بالا از ساموئل حدیدا یهودی صهیونیست مدیر کمپانی متروپولیتن توزیع کننده عنکبوت مقدس »


ماجرای اصلی عنکبوت مقدس

ماجرا فراتر از خانم امیرابراهیمی است. او در حالی از صاحبان جشنواره مدال می گیرد که فیلم عنکبوت مقدس پائین ترین امتیاز را در میان مخاطبین جشنواره کسب می کند. این تعارض یعنی ماجرا تنها هنر بازیگری نیست.

هرچند عجیب است؛ خانم امیرابراهیمی به خاطر دارد که در آن روزهای تلخ، بیشترین کسانی که در شکستن زنجیره انتشار نامردی و ظلم سهم داشتند جامعه مومنین بودند.

طبیعی هم بود؛ حکم شرع و اخلاق و مروت و رافت همین بود. به همین دلیل است که انتقام امروز او از صاحب و حقیقت رافت عجیب و دردناک است. او مدال گرفت اما نه برای هنر بازی کردن که بازهم برای هنر بازی خوردن.

اما عنکبوت مقدس دقیقا چه ماموریتی دارد؟

این فیلم درباره سعید حنایی قاتل زنجیره ای زنان مشهد در اواخر دهه 70 است. پیشتر فیلم سینمایی عنکبوت به کارگردانی ایرج زاد به این سوژه پرداخت. اما تفاوت ایندو چیست؟

رویا کریمی مجد خبرنگار فراری که سالها پیش با سعید حنایی در زندان وکیل آباد مشهد مصاحبه کرده است درباره تفاوت ایندو می گوید که مهمترین نکته ای که در فیلم عنکبوت ساخته ایرج زاد سانسورشده است نقش دین و مذهب و شهر مقدس مشهد است.

با این مقدمه مساله روشن است.

ماجرا پروژه اصلی رسانه های ضدایرانی در بهره گیری از خطای تعمیم است؛ به همین دلیل است که بی اندازه مورد تشویق ایران اینترنشنال و بی بی سی و مسیح علی نژاد قرار می گیرد. چون اینبار خط شکنی در خطای تعمیم رسانه ای به ساحت اعتقادات است.

سیاست راهبردی رسانه های شیطانی این روزها صرفا انتشار اخبار دروغ نیست. بلکه تمرکز و تاکید وتکرار یک خبر تلخ و تعمیم آن از جز به کل است. پروژه اصلی اینست که سعید حنائی را خروجی هویت دینی مردم ایران معرفی کنند.

تا امروز امثال فرهادی تلاش کردند با تمرکز بر خطاها، ظلم حکومت را نتیجه بگیرند و البته هربار هم از این مزدوی صله گرفته اند. بعدها با این قاعده از حکومت فراتر و بر مردم ایران تاختند و از وطن فروشی دکان ساختند. ولی اینبار این تعمیم را به دامن هویت حقیقی مردم کشاندند و برای لکه دار کردن اعتقادات و ایمان مردم به اهل بیت مدال گرفتند و حال آنکه خاک بر چهره درخشان خورشید می پاشند.

به قلم محسن مهدیان https://t.me/mahdian_mohsen


پویش برخورد با عوامل فیلم موهن عنکبوت مقدس

فارس‌من| بعد از ۸ ساعت ۸۸۸۸ نفر از برخورد با عوامل فیلم موهن «عنکبوت مقدس» حمایت کردند

🔹۸ ساعت از ثبت پویش درخواست برخورد با عوامل فیلم موهن «عنکبوت مقدس» بیشتر نگذشته بود که ۸۸۸۸ نفر از آن حمایت کردند. امضاهای این کمپین تا الان به حدود ۱۲ هزار رسیده و همچنان ادامه دارد.

🔹پویش‌ را اینجا ( http://www.farsnews.ir/my/c/144079 ) امضا کنید


🔰 بیانیه سازمان سینمایی در محکومیت اقدام سیاسی و ضد ایرانی جشنواره فیلم کن

🔹 عرصه فرهنگی در جهان همواره محل پاسداشت ملت‎ها و ارج نهان به ارزش‎های جامعه بشری بوده است، ارزش هايی که ریشه در اعتقادات و باورهای مردم و کشورها دارند.

🔹 در جشنواره فیلم کن امسال که تحت سیطره و فرامین دولت فرانسه برگزار می‎شود شاهد آن بودیم که ساخته‎ای نه تنها صرفا سیاسی بلکه شب‎نامه سخیف تصویری که ماحصل ذهن مشوش فردی دانمارکی ایرانی تبار و برآمده از زر استکبار است و به اعتقادات و ارزش‎های میلیون‎ها مسلمان و جمعیت عظیم شیعیان جهان توهین کرده مورد توجه این جشنواره قرار گرفته است.

🔹 این سیاهه‎ی تصویری باسوگیری اجتماعی، مذهبی و تحقیر باورهای آیینی ایرانی اسلامی درصدد است مسیری را رود که سلمان رشدی‎ها در آیات شیطانی و آتش زنندگان قرآن کریم رفته‎اند غافل از اینکه یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ

🔹 در حالی فیلم موهوم عنکبوت مقدس با ارایه چهره‎ای مخدوش از جامعه‎ی ایرانی و با توهین آشکار به باورهای متعالی شیعیان در این جشنواره مورد تقدیر قرار گرفته که با انتخاب سیاسی این اثر ضعیف به عقیده بسیاری از منتقدان و کارشناسان بین‎المللی جای سوال مهمی در کارنامه حرفه‎ای این جشنواره بین‌‎المللی به جای گذاشته است.

🔹 سازمان سینمایی، ضمن محکومیت این اقدام جشنواره مذکور، و اعلام برائت خود و سینماگران از عوامل این اثر سیاه تصویری بر این نکته تاکید می‎کند که فرانسه و جشنواره فیلم کن می‎بایست نسبت به احساسات جریحه‎دار شده میلیون‎ها شیعه مسلمان در جهان پاسخگو باشند و این لکه ننگ ضد فرهنگی را از کارنامه حرفه‎ای خود بزدایند.

🔹 در انتها مطئنیم که راه نورانی اسلام و جبهه حق در میان این آماج حملات فرهنگی بیش از پیش و متحدتر از قبل در سپهر فرهنگ و هنر خواهد درخشید.

منبع : کانال اندیشه جویان https://t.me/hasanabbasi_students


🔰 باش تا صبح دولتش بدمد… [ در انتقاد از فیلم شیطانی عنکبوت مقدس ]

✍️ محمد ایمانی

🔹 مهره های پیاده ناتوی فرهنگی! از سر و کول هم بالا رفتید، فستیوال خارجی دعوت شدید، ” عنکبوت مقدس ” ساختید و دهن کجی کردید و جایزه گرفتید، با هم لولیدید و به وقتش خیمه شب بازی ME TOO راه انداختید و سر بازگویی کثافت کاری های خود در خلوت های بی حد و مرز را باز کردید، خود را به هر نجاستی آلودید، تا نگاه ها را از جایی بردارید و به نقطه دیگری منحرف کنید.

🔹 خسته نباشید! شما تقلای خود را کردید و به هر در و دیواری که می شد، زدید! اما #سلام_فرمانده نه فقط دهان به دهان و شهر به شهر در میان مردم وطن چرخید و زعاشقانه مزمه شد، بلکه در دنیا، از کشمیر و بنگلادش و افغانستان و پاکستان و تاجیکستان گرفته، تا جمهوری آذربایجان و عراق و نیجریه و گینه، همخوانی می شود و پشت صهیونیسم مسیحی و بهائیت و هابیت را می لرزاند.

🔹 نه، ما هرگز مثل هم نیستیم. ملت ما از تن فروشی مشمئز می شود و وطن فروشی را بد تر از تن فروشی می داند؛ چه رسد به این که برخی، این دو فرومایگی را یکجا مرتکب شده باشند. خود را حراج کنید و روزگار بگذرانید؛ اما بدانید فروشندگان این چنینی، موج مرده ای بیش نیستند. نه نامی به نیکی در تاریخ برده و نه موجی ماندگار برساخته اند.

🔹 ما اما نسل به نسل و قرن به قرن، نام مولای موعود مان (عج) را در برابر تندباد تبلیغات شیاطین، بلند آوازه داشته و اکنون به برکت خون مجاهدان شهید، به زمزمه ای عالمگیر تبدیل کرده ایم. “باش تا صبح دولتش بدمد؛ کاین هنوز از نتایج سحر است”.

منبع : کانال اندیشه جویان https://t.me/hasanabbasi_students


کوتاه نوشته های دکتر عبدالله گنجی درباره فیلم شیطان ساخت عنکوب مقدس

دکتر عبدالله گنجی ( روزنامه نگار در موسسه همشهری ) کوتاه نوشته هایی درباره این فیلم داشته است … باهم بخوانیم :

بدون تردید فیلم #عنکبوت_مقدس برای زدن ریشه دین و دینداری خصوصا مذهب تشیع است و ربطی به جنایت یک قاتل ندارد.محل تامین منابع شفاف شود طراحان آن نیز شناخته خواهند شد.نویسنده و کارگردان آن باید در تراز #رشدی شناخته شوند.اگر دولت و مراجع یک هفته عزای عمومی اعلام کند واجد سرزنش نیستند

با عرض پوزش از هنرمندان باشرف.
خودتون در پشت صحنه به هم تجاوز می کنید،خودتون از تجاوز به هم، گلایه و شکایت را افشاگرانه به رسانه می برید.خودتون این تجاوز را از پست صحنه به روی صحنه(فیلم)می‌آورید بعد می اندازید گردن امام رضا؟ شرم‌

#عنکبوت_مقدس #کن #سلبریتی

متن ذیل از ما یا رسانه های جمهوری اسلامی نیست بخشی از گزارش #شبکه_ملکه از فیلمی است که بخاطر بازی اون زن ایرانی در آن بهش جایزه دادند و اینجا برخی اصلاح طلبان(حتی آخوندو زن )از آن تمجید کردند.بابت بخش‌های انتهایی متن پوزش می طلبم.شرم آور است

خانه عنکبوت اسرائیل است ... عنکبوت مقدس نیست ...

کوتاه نوشته های حجت الاسلام فاطمی صدر درباره فیلم صهیونیستی عنکبوت مقدس

حجت الاسلام محمد مهدی فاطمی صدر هم در توییتر خود ( لینک ) و کانال تلگرام شخصی‌شان ( لینک ) کوتاه نوشته هایی در اشاره به این فیلم شیطانی داشتند که در ادامه میخوانیم :

جهاد ما در جمهوری اسلامی ایران جنگ طهارت با نجاست است…

تکلیف ما با ناصبی‌ها، زن و مرد و ایرانی و فرنگی، معلوم است: تکفیر، تنجیس، تهدیر…

اسطوره‌ و گنده‌ی این‌ زن‌هایی که حجاب می‌اندازند و رل می‌زنند و دیت می‌روند و زنا می‌دهند و سقط می‌کنند که است؟ آن بدکاره‌یی که سر بریده‌ی یحیای شهید را در طشت پیش او بردند…

از ساحل دریای مدیترانه در کن تا ساحل خلیج فارس در آبادان آن چه برابر ما صف کشیده است نواصب پارسی است…

به فاسدها که راه بدهی فاسق می‌شوند؛ به فاسق‌ها که رو بدهی فاجر می‌شوند…

آن‌ها که دست ما پشت قناصه روی ماشه برای زدن‌شان شل می‌زد نمازشب‌خوان‌های سلفی در عراق بودند و نه این شهرآشوب‌های ناصبی در ایران…

فرمود: لا تقربوا الزنا؛ یعنی در خیابان کشف حجاب نکنید، پیش چشم پیراشوهرتان نرقصید، با نامحرم کافه‌گردی نکنید، دوست‌پسر نگیرید، دوست اجتماعی نباشید، رل نزنید، دیت نروید، در دورهمی عرق نخورید، دخترپسری روی چمن‌های دانش‌گاه ولو نشوید، از ول رها ماندن محیط رایان دفاع نکنید…

سنگ‌بنای سینما کفر است؛ هم‌این است که زیر سقف آن هیچ فسق و فجور عجیب نیست…

رفتار ابطال‌طلب‌های منافق ایرانی با امام هشتم شیعیان به ما می‌گوید: آن‌ها تنها هن‌گامی شیعه‌ی امام ششم استند که بتوان با آن به جنگ امام دوازدهم رفت…

ابطال‌طلبی ایرانی مدت‌ها است از دیاثت در مقدسات رد شده‌ است و اکنون در قیادت سپری می‌کند؛ جریان پاانداز…

دیاثت در دی‌ان‌ای ابطال‌طلبی ایرانی است…

تکفیر درون امت احمد امکان جریان دارد. کنش ما با سکولارهای بیرون از این امت اما تنجیس است…

ابطال‌طلبی ایرانی اگر یک جریان اجتماعی باشد یک عنوان سرراست دارد: جنبش نجس‌ها…

درشت‌ترین دوقطبی جامعه‌‌ی ایرانی میان متشرعین و متهتکین دوتایی طهارت|نجاست است…

مسأله‌ی نخست ما با ابطال‌طلب‌های ایرانی نه حکومت یا مشروعیت ما که دیاثت و نجاست آن‌ها است…

مؤمنین عرفی انتظار آب حیات از سینما دارند. روایت حضرات معصوم را اگر خوانده بودند می‌دانستند که باطن کار آن جا آشامیدن از چرک جوشان عورت است…

دیوار را روی سر اهالی لواط اگر خراب نکنیم، سقف دین‌داری را روی سر ما خراب خواهد کرد…

زانیه‌ها را حد بزنید تا جسارت هتک مقدسات‌تان در آن‌ها بشکند…

به تصریح حضرات معصوم ابطال‌طلب‌های ناصبی از سگ نجس‌تر استند؛ نجس‌تر از آن سگ‌هایی که در خانه و خیابان در آغوش دارند…

ته خط ابطال‌طلبی ناصبی‌گری است. نقطه سر سطر…

ما با سینما مخالفیم، چون با فحشاء مخالفیم…

سینما و رمان و موسیقی را کدام نبی و وصی تبرک کرده است که به عمله‌ی آن، عمله‌ی وهم، تبریک می‌گویید؟ یا چه…

جریان ابطال‌طلب به تدریج در حال تبدیل شدن به طبقه‌ی نجس‌ها در ایران اسلامی است…

قهرمان‌های ابطال‌طلب‌های ایرانی بی‌حجاب‌ها و شراب‌خوارها و زناکارها استند؛ قهرمان شریعت‌مدارهای ایرانی حلال‌خورها و نمازشب‌خوان‌ها و شهادت‌طلب‌ها. دوقطبی نسازیم؟ قل: لا یستوي الخبیث و الطیب…

نجاست عرضی ابطال‌طلب‌های ایرانی را از درهم‌زیستی‌شان با سگ‌ها می‌دانستیم. آن چه مانده نجاست ذاتی این جریان است که با اصرارشان به گبرزیستی و دهری‌گری و ناصبی‌مشربی در حال احراز است؛ جمعیت نجس‌ها…

عنکبوت مقدس و هم‌دلی ابطال‌طلب‌های ایرانی با آن یک نقطه‌ی عطف برای آن‌ها است؛ اعتراف علنی این جریان الحادی به ناصبی بودن…

تا کسی روحش را به ابلیس نفروشد در سینما به جایی نمی‌رسد…

‏آدم‌ها از پیام‌بر شدن که ناامید می‌شوند می‌روند پی جادوگر شدن، سینماگر شدن…

هولاء القوم لا يكادون يفقهون حديثاً.
پیدا کردن آیه‌یی که دقیق‌تر از این فاهمه‌ی ابطال‌طلب‌های ایرانی را توصیف کرده باشد دش‌وار است…

سینماگرها هم به جبهه می‌روند؛ از جاده‌ی شمال. سینماگرها هم اهل مبارزه استند؛ با شریعت محمدی…

ابطال‌طلب‌های ایرانی از سر دش‌منی با جمهوری اسلامی بر انقلاب جهانی حضرت موعود هم شم‌شیر می‌کشند و کشیده‌اند و خواهد کشید…

دنبال کردن کانال حجت الاسلام محمدمهدی فاطمی صدر در تلگرام ( https://t.me/mmfs_om ) و در توییتر ( https://twitter.com/fatemisadr_ir ) امکان پذیر است…


هویت صهیونیستی تهیه‌کنندگان فیلم عنکبوت مقدس

هویت دو تهیه‌کننده فیلم ضداسلامی «عنکبوت مقدس» نشان می‌دهد که هر دو از سرمایه‌داران صهیونیست هستند.

بسیاری از مردم در واکنش به جسارت جشنواره دولتی کن فرانسه به امام هشتم، با انتشار تصاویر و دلنوشته‌هایی، به این امام رئوف عرض ارادت کردند.

در پی اقدام موهن و سیاسی جشنواره فیلم کن در توجه به یک فیلم ضعیف و موهن علیه مردم ایران و مقدسات اسلامی، هنرمندان، نهادهای مختلف و همچنین عموم مردم در شبکه‌های اجتماعی واکنش نشان دادند.

هرچند که واکنش و محکومیت، موجب التیام قلب مردم نخواهد شد و مجازات همکاران و مرتبطان با این فیلم باید در دستور کار قرار گیرد. پویش درخواست برخورد با عوامل فیلم موهن «عنکبوت مقدس» نیز در خبرگزاری فارس، با استقبال گسترده‌ای همراه شد.

علاوه‌ بر «عنکبوت مقدس» یک فیلم سخیف و ضعیف دیگر به نام برادران لیلا نیز بدون مجوز قانونی، مسافر جشنواره کن شده بود تا با نمایش تصویری توهین‌آمیز و مطابق سیاست‌های مسئولان جشنواره کن، جایزه طلب کند.

با این حال و به‌رغم اظهارنظرهای شبه‌سیاسی و ضدملی برخی از بازیگران این فیلم در نشست‌ها و مصاحبه‌ها، در نهایت دست خالی به کشور بازگشتند.

بنابراین هیچ‌یک از سازندگان آثاری که بدون مجوز اقدام به ساخت فیلم و حضور آن در جشنواره کن نمودند نمی‌بایست از برخورد قانون قصر در بروند.

نکته مهم این است که فیلم «عنکبوت مقدس» با سرمایه‌گذاری گسترده چهار کشور، از جمله میزبان یعنی فرانسه به همراه آلمان، دانمارک و سوئد تولید شده است؛ براساس گزارش منتشر شده درباره تأمین مالی «عنکبوت مقدس»، این فیلم 240 هزار یورو از آژانس تأمین مالی فیلم آلمان، 250 هزار یورو از مدین بورد برلین-براندربورگ، 410 هزار یورو از یورایمجرز، 90 هزار یورو از صندوق تأمین مالی فیلم ‌هامبورگ شلسویگ- هولشتاین و حدود 174 هزار یورو از صندوق فیلم آلمان دریافت کرده است.

اما مراجعه به شناسنامه فیلم «عنکبوت مقدس» نشان می‌دهد که دو نفر از سه تهیه‌کننده این فیلم هویت صهیونیستی دارند؛ سول باندی و جیکوب جارک که در کنار علی عباسی، تهیه‌کنندگان این فیلم هستند، هر دو یهودی و هویتی صهیونیستی دارند. به همین دلیل هم کارگردان فیلم «عنکبوت مقدس» آنچنان‌که خودش در نشست خبری این فیلم در کن تصریح کرده بود، از پرداختن به یک قاتل زنجیره‌ای گذر کرده و به تخریب جامعه ایرانی و ارزش‌های اسلامی پرداخته است.

با وجود این سرمایه‌گذاری کلان چهار کشور اروپایی، «عنکبوت مقدس» به همراه «برادران لیلا» جایگاهی غیر از ضعیف‌ترین فیلم‌های جشنواره کن 2022 را نیافتند. آنچنان ‌که طبق جدول نظرسنجی منتشره از تماشاگران جشنواره فیلم کن، دو فیلم ضدایرانی «عنکبوت مقدس» و «برادران لیلا» از جمله ضعیف‌ترین آثار هفتاد‌ودومین جشنواره فیلم کن انتخاب شدند!

برخی گزارش‌های منتشره نیز حاکی از واکنش منفی تماشاگران به «عنکبوت مقدس» است. گزارشگر ورایتی نوشته که در این فیلم به قدری صحنه خشونت‌آمیز و زننده وجود داشته که حین نمایش در کن یک عده از تماشاچی‌ها سالن رو ترک کردند!

واکنش‌ها به عنکبوت مقدس

همراه با میلیون‌ها نفر از هموطنانمان که در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی، پویشی رضوی راه ‌انداختند، برخی از مسئولان فرهنگی و هنرمندان هم واکنش نشان دادند.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی پیامی نوشت: ‏«ایران‌زمین به هنرمندانی افتخار می‌کند که با عشق آل‌الله، قدرشناس ایثار حافظان امنیت و سربلندی سرزمین‌مان هستند. هنرمندانی که زرق و برق جشنواره‌های سیاست‌زده و تبلیغات رسانه‌های مزدور اجنبی‌پرست، آنان را در مقابل باورهای بلند ملت قهرمان قرار نمی‌دهد. ‎#سلامبرامام-مهربانی».

سازمان سینمایی نیز طی بیانیه‌ای درباره جایزه به بازیگر فیلم ضداسلامی «عنکبوت مقدس» اعلام کرد:

این‌بار نیز در جشنواره فیلم کن که تحت سیطره و فرامین دولت فرانسه برگزار می‌شود شاهد آن بودیم که ساخته‌ای نه‌تنها صرفا سیاسی بلکه شب‌نامه سخیف تصویری که ماحصل ذهن مشوش فردی دانمارکی ایرانی‌تبار و برآمده از زر استکبار است و به اعتقادات و ارزش‌های میلیون‌ها مسلمان و جمعیت عظیم شیعیان جهان توهین کرده مورد توجه این جشنواره قرار گرفته است،

این سیاهه تصویری با سوگیری اجتماعی، مذهبی و تحقیر باورهای آیینی ایرانی اسلامی درصدد است مسیری را رود که سلمان رشدی‌ها در آیات شیطانی و آتش‌زنندگان قرآن کریم رفته‌اند غافل از اینکه یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ.

در حالی فیلم موهوم عنکبوت مقدس با ارایه چهره‌ای مخدوش از جامعه ایرانی و با توهین آشکار به باورهای متعالی شیعیان در این جشنواره مورد تقدیر قرار گرفته که با انتخاب سیاسی این اثر ضعیف به عقیده بسیاری از منتقدان و کارشناسان بین‌المللی جای سؤال مهمی در کارنامه حرفه‌ای این جشنواره بین‌المللی به‌جای گذاشته است. سازمان سینمایی، ضمن محکومیت این اقدام جشنواره مذکور، و اعلام برائت خود و سینماگران از عوامل این اثر سیاه تصویری بر این نکته تاکید می‌کند که فرانسه و جشنواره فیلم کن می‌بایست نسبت به احساسات جریحه‌دار شده میلیون‌ها شیعه مسلمان در جهان پاسخگو باشند و این لکه ننگ ضدفرهنگی را از کارنامه حرفه‌ای خود بزدایند.»

جواد شمقدری، سینماگر و رئیس‌پیشین سازمان سینمایی نیز در این‌باره نوشت: «دو فیلم «عنکبوت مقدس» و «برادران لیلا» که از دید مخاطبان جشنواره کن به ترتیب بدترین فیلم‌های جشنواره بودند، جوایزی احتمالا با لابی فرهادی گرفته‌اند. حال باز هم شک دارید جشنواره کن سیاسی‌ترین جشنواره دنیاست؟!»

شهاب حسینی، بازیگر نیز در بخشی از یک متن نوشت: «هيچ نظری و تاییدی نسبت به فیلم، کارگردان و سایر موارد آن ندارم به همان دلیلی که کارگردان فیلم، زمانی که برای فیلم مست عشق در ترکیه بودم ضمن ملاقاتی بازی در این فیلم را به بنده پیشنهاد دادند که به‌دليل عدم علاقه به موضوع و نگاه کارگردان، پیشنهاد ایشان را نپذیرفتم.»

محمدرضا شفیعی تهیه‌کننده سینما و تلویزیون در واکنش به فیلم «عنکبوت مقدس» نوشت:

«چقدر دلگير است نمك خوردن و نمكدان شكستن، آن هم با ولی‌نعمتی كه جز رأفت و مهربانی، كسی از او نديده! چقدر سخت است كه عنكبوت‌صفتان بخواهند به مهربان‌ترين مهربانان دهن‌كجی كنند. چه بدعهدی دارد اين دنيای كمتر از آب دهان بزی! با هزار بار آب توبه هم پاك نمی‌شود سينمايی كه بخواهد به شما كم‌ادبی كند. واعجبا كه ما زنده‌ايم!»

اکبر نبوی نویسنده و منتقد سینمایی هم نوشت:

«یک هنرمند، ورزشکار، سیاستمدار، فعال اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و… اگر در بیان مشکلات معیشتی و اقتصادی امروز مردم ایران به تحریم‌های ظالمانه غرب هم اشاره کند، شرافت انسانی و آزادگی خود را نمایان کرده، اما اگر صرفا پنجه بر صورت میهن بکشد و روضه‌ فلاکت بخواند، فقط یک کاسب است.»

منتشر شده در روزنامه کیهان – دهم خرداد 1401


عنکبوت مقدس با بازیگری یک زن فاسد ایرانی، پروژه جدید غرب برای ایران هراسی و شیعه هراسی

“عنکبوت مقدس” در کن جایزه گرفت! نه برای این که فیلم خوبی است بلکه برای اینکه صراحتا بخشی از پازل تهاجمی دشمنان اسلام است!

▪️توی کشور خودمون هم معلوم نیست برخی از جناح های اصلاح طلب چرا این قدر دارن برای این جایزه خوشحالی ‌می‌کنند….

🔺این فیلم در بر دارنده سه ضلع مثلث جنگ روانی صهیونیستی است یعنی:
۱. اسلام هراسی
۲. شیعه هراسی
۳. ایرانی هراسی

⭕️ تحلیل کوتاهی بر فیلم عنکبوت مقدس

🔺 فیلم عنکبوت مقدس با توجه به اینکه مثلا قصد روایت اتفاقات مربوط به قتلهای زنجیره ای سعید حنایی در مشهد را دارد، برای معاندین فرصتی را پیش آورده که در مورد مذهب شیعه و به ویژه در ایران و مشهد مقدس به شدت سیاه نمایی کنند.

تصاویری که در این عکس استفاده شده اگر چه پوستر فیلم نیست اما برگرفته از تیزر فیلم هست که در سایت فستیوال کن بارگذاری شده و در مدت کوتاه یک دقیقه و49 ثانیه با نشان دادن سعید حنایی در تاریکی شب در حالی که از کنار تابلویی با عنوان حد ترخص مشهد عبور می کند، او را در یک بلندی مسلط بر شهر نشان می دهد.

در همین تیزر کوتاه جملاتی که از رسانه ها در حال پخش است با این جمله:

عنکبوت قاتل بر مشهد سایه گسترده است

میخواهد بگوید مشهد تحت سیطره این عنکبوت قاتل است و در ادامه با جملاتی نظیر:

این شخص طبق فتوی عمل می کند و نیز در کلماتی که سعید حنایی به زبان می آورد نظیر:

شاهد امداد های غیبی خواهید بود و… حضور مکرر او را در حرم مطهر و توسل به شبکه های ضریح امام رضا و… نشان می دهد!!

در این فیلم علاوه بر سیاه نمایی مفرط، اصرار بر این است که حرکتهایی از این دست حاصل نگرشهای دینی و توسط افراد متدین قلمداد شود و فساد اخلاقی را در بدنه نیروی انتظامی نیز القاء کند.

در انتهای تیزر، نوع تصویر برداری در شب و شکل نور پردازی به شکلی ست که نعوذبالله گویی مشهد شباهت به یک لانه عنکبوت دارد…!!

در هر حال آنچه مسلم است نمیتوان گزینش کلمات و جملات را در کنار تصاویری که بکار رفته معمولی تصور کرد.

🔺توجه دشمن به نقش توسل، زیارت، فتوی، امدادهای غیبی در باور مردم ایران و به عنوان پشتوانه هایی در مقابل استبداد و طاغوت خیلی هوشمندانه هدف تخریب قرار گرفته است.

قطعاً خرید این فیلم توسط آمریکا نشانه ای است از اینکه دقیقاً در راستای اهداف شوم آمریکا ساخته شده و توزیع گسترده آن خواهد توانست در جنگ نرم، ذهن مخاطب داخلی و خارجی را که اکثراً جوانها و نوجوانها هستند، درگیر کند.

تیزر فیلم به شکلی طراحی و ساخته شده که حتی بدون دیدن فیلم، برای دریافت تمام آنچه به عرض رسید در کمتر از دو دقیقه کفایت می کند.

منبع : کانال ژئوپلیتیک رسانه https://t.me/Dr_bavir


استقبال‌های ناآگاهانه یا منفعت‌طلبانه از اثر ضد ایرانی عنکبوت مقدس ؛ سمپاتی با بازیگر بدون دیدن فیلم

بعد از انتشار خبر برنده شدن «زر امیر ابراهیمی» در جشنواره فیلم کن، برخی چهره‌ها بدون توجه به ماهیت فیلم به تمجید آن پرداختند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، جشنواره کن امسال شاهد حضور 2 فیلم بود که عوامل و بازیگران ایرانی داشت؛ «برادران لیلا» ساخته سعید روستایی و «عنکبوت مقدس» ساخته علی عباسی که در اردن فیلمبرداری شده بود.

حضور عوامل ایرانی و حواشی ایجاد شده در کن البته بیش از فیلم‌ها دیده و خبرساز شد و حواشی بر متن حضور آنها غلبه کرد؛ از نحوه پوشش و حرکات بر روی فرش قرمز یا سکوت در برابر حادثه متروپل و سیاه نمایی علیه ایران به‌جای سخن گفتن از تحریم‌های ظالمانه و… موجی راه انداخت که به کانون کارگردانان هم رسید و آنها نسبت به بی‌توجهی عوامل فیلم حاضر در جشنواره کن نسبت به این حادثه متروپل انتقاد کردند.

اما خبرسازی دیگر ایرانیان حاضر در کن، به جایزه زر (زهرا) امیرابراهیمی برمی‌گردد. وی جایزه نقش اول زن را برای بازی در فیلم عنکبوت مقدس کسب کرد. این فیلم به روایت ماجرای قتل‌های زنجیره‌ای در مشهد از سوی شخصی به نام سعید حنایی می‌پردازد؛ با این تفاوت که به گفته تماشاگران آن در جشنواره، فیلم ماهیتی ضد ایرانی و ضد اسلامی دارد و یک سیا‌ه نمایی محض علیه مرد ایرانی است.

زر امیر ابراهیمی بازیگر ایرانی بود که تا قبل از خروج از ایران در چند فیلم و سریال بازی کرده بود اما سال 85 ماجرای انتشار غیراخلاقی یک فیلم خصوصی منتسب به او در فضای عمومی جامعه خبرساز شد و بعد از مدتی از این اتفاق به فرانسه مهاجرت کرد.

بعد از حدود یک دهه عدم فعالیت هنری، با انیمیشن ضد ایرانی «تهران تابو» به فعالیت پرداخت. انیمیشنی که تمام کاراکترهای زن و مرد آن به نحوی در حال خیانت به همسران خود هستند و حاکم بودن فضایی کاملاً بدوی، پر از خشونت و غیراخلاقی را در ایران نمایش می‌دهد.

امیرابراهیمی حالا در دومین تجربه هنری خود در خارج از کشور، مجدداًً در اثری ضد ایرانی نقش آفرینی کرده و بنظر می‌رسد تلاش او برای ادامه زندگی هنری، در مسیر برخی سلبریتی‌های کوچ کرده است که نقش‌آفرینی‌شان صرفاً در آثار ضد ایرانی است.

با انتشار خبر کسب جایزه از سوی وی، برخی چهره‌های سیاسی بدون توجه به محتوای فیلم و اهانت این اثر به ساحت امام رضا(ع) و یا بدون اطلاع از آن، شروع به تمجید از امیرابراهیمی کردند.

محمدعلی ابطحی رئیس دفتر محمد خاتمی در دولت اصلاحات که سابقه بسیار زیادی در شلیک‌های هوایی و نابلدانه در فضای رسانه‌ای و سیاسی دارد، در توئیتی بلافاصله بعد از خبر برنده شدن زر امیر ابراهیمی، نوشت:

«زهرا امیرابراهیمی نشان داد که وقتی مشکلی در زندگی، زمینت می زند می شود دوباره بلند شد و به قله رسید. مبارک خودش و مبارک هرافتاده ای که به راه می‌زند.» وی حتی بعد از اعتراض‌ها به توئیتش حاضر به عذرخواهی نشد و نوشت: «من فیلم را ندیدم که قضاوت کنم ولی یک زن‌ایرانی بوده، رفتن این راه امیدوارانه تبریک دارد.»

دانلود فیلم عنکبوت مقدس

آذر منصوری سخنگوی جبهه اصلاح‌طلبان هم بدون اشاره به مضمون فیلم، توئیت زد: زهرا امیرابراهیمی از خاکستر خود برخاست و‌ امروز مزدش را گرفت. مبارکش باشد.

سعید شریعتی فعال سیاسی اصلاح‌طلب هم در پست اینستاگرامی با تبریک به امیرابراهیمی او را شایسته این جایزه دانست و نوشت: سخت مشتاقم که نسخه کامل عنکبوت مقدس را ببینم.

روزنامه شیطانی اعتماد هم امروز(دوشنبه 9 خرداد) با وجود اینکه از روز قبل ماهیت ضد دینی این اثر فاش شده بود، با تیتر شب تاریخی سینمای ایران به استقبال امیرابراهیمی رفت و نوشت: جایزه بازیگری نقش اول زن اما به « زهرا امیر ابراهیمی» بازیگر فیلم «عنکبوت مقدس» رسید؛ بازیگری که توانست با بازی خوبش در فیلم آخر «علی عباسی» چشم‌ها را خیره کند.

خلاصه اینکه رسانه های بی دین اصلاح طلب مثل همیشه برای حمایت از هر فیلم غیراخلاقی از هم سبقت می گیرند ، گناه را ترویج میکنند و خلاصه اینکه همانطور که متن برجام را نخوانده بودند اما مثل خدایشان از آن حمایت می کردند ، بدون تحقیق درباره این فیلم هم از بازیگران زانی و شیطان صفت آن حمایت می کنند…

دانلود فیلم عنکبوت مقدس
دانلود فیلم عنکبوت مقدس

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
بنیانا

از بنیانا

سایت بنیانا محل نشر مقاله و خبر درباره دین اسلام است. در بنیانا درباره رویدادهای مهم پیرامون فرهنگ اسلامی و سبک زندگی در انقلاب اسلامی ایران می‌خوانیم... کلمه بُنیانا در اینجا به معنای پایه، اساس و بنیاد است.

رخداد از
guest

1 دیدگاه
قدیم ترین
جدیدترین بیشترین امتیاز
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
الی
الی
10 ماه‌ها قبل

عالی بود ،درود بر قلم این نویسنده توانا …..