دسته‌ها
اخبار

کانال دکتر حسن عباسی + 9 فهرست سایت ها و کانال های موسسه استاد عباسی

در این صفحه از سایت بنیانا ، فهرستی از کانال های مرتبط با استاد حسن عباسی را برایتان گردآوری کردیم تا راحت تر عضو شوید. اما پیش از آن با اندیشکده یقین که دکتر عباسی مسئولیت اداره آن را عهده دار است آشنا شویم …

متنی که در ادامه می خوانید برگرفته از صفحه ” درباره اندیشکده یقین ” در سایت اندیشکده یقین است… :


در کنار عصر فضا، عصر اتم، عصر دیجیتال، عصر خود(Self)، عصر مجاز(Virtual) و بسیاری از القاب دیگر، عصر کنونی عصر Think Tank یا در زبان فارسی «عصر اندیشکده‌ها» نیز خوانده می‌شود. زیرا عصر حاضر، عصر موج چهارم دموکراسی‌ها مبتنی بر Think Tank یا عصر مردم‌سالاری‌های اندیشکده‌ای است.

دموکراسی‌های اندیشکده‌ای که شاخص آن ایالات متحده است، در جوامعی شکل می‌گیرد که در آن نهادهای تصمیم‌ساز از انحصار دولت خارج شده و در سطح جامعه توزیع‌ گردیده و تلاش می‌شود که عموم نخبگان و متخصصان، از طریق تصمیم‌سازی در عرصه‌ی عمومی، بر تصمیم‌سازی در عرصه‌ی رسمی و حکومتی تأثیرگذارده و عقل عمومی را به مساعدت خِرد رسمی ببرد.

در دموکراسی‌های ماقبل ظهور پدیده‌ی Think Tank، تصمیم‌سازی صرفاً در درون قوای سه‌گانه‌ی حکومت صورت می‌گرفت و به مدیران حکومتی برای تصمیم‌گیری واگذار می‌شد.

اما در مردم‌سالاری‌های اندیشکده‌ای، تصمیم‌سازی عمومی در بیرون از نهادهای حکومتی و هم‌عرض با تصمیم‌سازی رسمی صورت گرفته، و همزمان در اختیار مدیران حکومتی به عنوان تصمیم‌گیران رسمی و عموم مردم به عنوان تصمیم‌گیران عمومی قرار می‌گیرد.

در جامعه‌ای که نهادهای تصمیم‌ساز عمومی یعنی اندیشکده‌ها، در قالب مراکز بررسی‌های استراتژیک، عقلانیت سیال و آزاد و پرنشاط «عمومی» را به کمک خِرد دیوان‌سالار و متصلب «رسمی» می‌برند، سه کارکرد اجتماعی بروز می‌یابد:

الف- دامنه‌ی حق رأی مردم از کشمکش بر سر این که چه کسانی حکومت کنند به این که مبتنی بر چه تصمیم‌ها و طرح‌هایی حکومت کنند موسع می‌شود. دامنه‌ی عقلانیت عمومی، حوزه‌ی عقلانیت رسمی را پشتیبانی و تقویت می‌کند.

ب- فساد سیاسی- اقتصادی- فرهنگی- و اجتماعی ناشی از تصلب و غیر رقابتی بودن تصمیم‌سازی رسمی، با ظهور تصمیم‌سازی عمومی کاهش می‌یابد.

ج- با خروج انحصار تصمیم‌سازی از دست نهادهای رسمی، انحصار تصمیم‌گیری نیز از دست این نهادها خارج شده و به مرور کلیت جامعه در تصمیم‌گیری دخیل شده و اراده‌ی خود را از راه تبیین تصمیم‌ها و طرح‌ها، بر نهادهای رسمی اعمال می‌کند. این ظرفیت تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری عمومی که در لایه‌های زیرین جامعه پنهان و غالباً مدفون است، هنگامی که به فعلیت می‌رسد، پویایی و نشاط واقعی اجتماعی را به نمایش می‌گذارد.

اندیشکده‌ی یقین، به عنوان مرکز بررسی‌های دکترینال، نخستین اندیشکده‌ در ایران است که به عنوان یک نهاد عمومی تصمیم‌ساز، در رقابت با نهادهای رسمی -به ویژه با مراکز تحقیقات استراتژیک کشور- تصمیم‌سازی و چاره‌اندیشی را از انحصار این نهادهای متصلب خارج ساخت.

تلاش اندیشکده‌ی یقین این بوده است که برای رقابتی کردن تصمیم‌سازی در سطح استراتژیک و در دامنه‌های زمانی بلندمدت، تفکر استراتژیک را از محافل آکادمیک رسمی به میان توده‌ی مردم به ویژه جوانان کشانده و انحصار آموزشی آن را بزداید.

باور عمومی در اندیشکده‌ی یقین این است که اگر سواد تصمیم‌سازی و بینش استراتژیک توده‌ی مردم به ویژه جوانان، ترفیع و ارتقاء یابد، تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری به حقیقت نزدیک می‌شود و انحراف‌ها و اعوجاج‌های سیاست‌گذاری کنونی در کشور، به حداقل می‌رسد.

رسالت «غنی‌سازی تصمیم و چاره» در سطح ملی، موجب شد که اندیشکده‌ی یقین در چهار حوزه‌ی به هم‌پیوسته‌ی کلی، فعالیت خود را سامان دهد:

1- حوزه‌ی تولید علم.
دانش پایه برای علوم استراتژیک، دانش دکترینولوژی و قاعده‌القواعد است. حوزه‌ی نخست فعالیت اندیشکده‌ی یقین، بومی‌سازی دانش دکترینولوژی است.

2- حوزه تعلیم و تربیت استراتژیک رسمی.
در این حوزه، اندیشکده‌ی یقین از سطح دانش‌آموزی تا سطح دانشجویی در پایه‌ی تحصیلات تکمیلی، در تعلیم و تربیت تصمیم‌سازان، استراتژیست‌ها و دکترینِریَن‌های جوان و نوجوان مشغول است.

3- حوزه‌ی تصمیم‌سازی.
اندیشکده‌ی یقین، تصمیم‌سازی و چاره‌گذاری پایه را در سطح دکترینال، با تبیین دکترین‌های حوزه‌ها و بخش‌های گوناگون نهادهای رسمی و حوزه‌ی عمومی، و سپس طرح‌ریزی استراتژیک در آن حوزه‌ها صورت داده و می‌دهد.

4- حوزه‌ی تعلیم و تربیت استراتژیک عمومی.
اندیشکده‌ی یقین، در حوزه تعلیم و تربیت استراتژیک عمومی، برای ارتقاء سواد استراتژیک و بینش دکترینال عمومی، جایگاه ویژه‌ای قائل بوده است. از این‌رو همواره در تعامل با افکار عمومی در تلاش برای عرصه‌سازی بوده و هست. کشاندن مباحث کلان تصمیم‌سازی و سیاست‌گذاری و قواعد حکومت‌داری و جامعه‌سازی به درون جامعه و لایه‌های مختلف اجتماع، به ویژه در میان جوانان، از اساسی‌ترین فعالیت‌های اندیشکده‌ی یقین بوده است.


اندیشکده‌ی یقین، رسماً در سال 1379 موجودیت خود را اعلام نمود، هر چند که از مدت‌ها قبل، فعالیت خود را آغاز کرده بود. ریاست اندیشکده‌ی یقین از ابتدا تاکنون به عهده‌ی حسن عباسی بوده است.

عکس استاد حسن عباسی
عکس استاد حسن عباسی

سایت اندیشه‌کده یقین در این آدرس http://andishkadeh.ir و لینک کانال های آن از اخبار استراتژیک تا جنبش مبارزه با جنگ با خدا و کانال های دیگر در این لینک http://sn.andishkadeh.ir فهرست شده است… برای بهتر دیده شدن فهرست کانال برای کسانی که کنجکاو هستند ، جدول های زیر آماده شده است :


کانال و سایت شخصی استاد حسن عباسی

اندیشکده‌ی یقین، رسماً در سال 1379 موجودیت خود را اعلام نمود، هر چند که از مدت‌ها قبل، فعالیت خود را آغاز کرده بود. ریاست اندیشکده‌ی یقین از ابتدا تاکنون به عهده‌ی دکتر حسن عباسی بوده است. ایشان رزمنده دفاع مقدس در دوران جنگ حزب بعث علیه ایران بودند و اکنون رزمنده مقابله با جنگ نرم حزب شیطان علیه جمهوری اسلامی هستند… کانال دکتر عباسی را در لینک های زیر ببینید :

عنوان کاناللینک کانال
سایت اندیکشده یقینhttp://andishkadeh.ir
انتشارات اندیشکده یقینhttp://publication.andishkadeh.ir
مرجع نشر سخنرانی های استاد عباسیhttp://dr-abbasi.ir
کانال استاد حسن عباسی در تلگرامhttps://t.me/hasanabbasi_ir
اکانت توییتر شخصی دکتر عباسیhttps://twitter.com/hasan_abbasi
کانال استاد عباسی در سروشhttps://splus.ir/hasanabbasi_ir
کانال استاد عباسی در ایتاhttps://eitaa.com/Hasanabbasi_ir
کانال دکتر عباسی در آپاراتaparat.com/hasanabbasi_ir
کانال دکتر عباسی در یوتیوبyoutube.com/c/Hasanabbasi
صفحه حسن عباسی در اینستاگرام | جدیدhttps://www.instagram.com/hasanabbasi.ir3
صفحه پخش زنده مراسم ها و سخنرانی ها https://www.instagram.com/hasanabbasi.live

و در ادامه مطلب همراه سایت بنیانا باشید. به معرفی بقیه کانال های استاد عباسی و اندیشکده یقین می پردازیم

کانال های کلبه کرامت ( موسسه استاد عباسی )

کرسی نظریه‌پردازی استاد حسن عباسی در حوزه دانش دکترینولوژی – علوم استراتژیک تحت عنوان عمومی «کلبه کرامت» پیشتاز در تولید علم با ارائه بیش از ۷۵ سرفصل در نقشه علم بومی، متفاوت در آموزش با ارائه سطح‌بندی نوین در مدارج کسب علم، نوآور در تدریس به روش اجوتینمنت

عنوانلینک
کانال یوتیوب کلبه کرامت دکتر حسن عباسیhttps://youtube.com/channel/UC8c1lZag4cORzmRyRDd7fzg
سایت کلبه کرامت | فیلم کامل جلسات و محتوا | از سال 1385 تاکنونhttp://kolbeh-keramat.ir/
کانال آپارات کلبه کرامت https://www.aparat.com/kolbehkeramat
اینستاگرام کلبه کرامت https://www.instagram.com/kolbehkeramat/

کانال های دانلود سخنرانی های استاد عباسی

در کانال بایگانی سخنرانی های دکتر عباسی ( خصوصا تلگرام ) جدیدترین سخنرانی های ایشان را دانلود کنید + فایل ویدیو برنامه های ده سال یا 15 سال قبل ایشان را تماشا کنید…

عنوانلینک
سایت دانلود سخنرانی های حسن عباسیhttp://dr-abbasi.ir/
مرجع صوت و فیلم سخنرانی های قدیم و جدید حسن عباسی در تلگرام | تقریبا کاملhttps://t.me/Dr_abbasi
سخنرانی های استاد عباسی در آپارات ( کامل نیست و آپارات برخی ویدیوها را حذف کرده)https://www.aparat.com/hasanabbasi_ir
سخنرانی های استاد حسن عباسی در یوتیوب | به مرور تکمیل میشود و بهتر از آپارات استhttps://www.youtube.com/c/hasanabbasi
کانال ایتا – صوت و فیلم استاد عباسی ( ایتا محدودیت حجم دارد و ویدیوهای بزرگ در این کانال نیست)https://eitaa.com/dr_abbasi
کانال صوت و فیلم در سروش | کامل نیست و محدودیت سروش باعث شده فیلم های طولانی بارگذاری نشود…https://splus.ir/dr_abbasi

کانال کودکان استراتژیست

حکمت، دکترین و استراتژی برای کودکان و نوجوانان برای نخستین بار در ایران و جهان. تربیت مدیران و رهبران آینده را باید از کودکی آغاز کرد

کانال کودکان استراتژیست در ایتاhttps://eitaa.com/strategistkids
کانال کودکان استراتژیست در تلگرامhttps://t.me/strategistkids
کودکان استراتژیست در اینستاگرامhttp://instagram.com/strategistkids_ir1
کودکان استراتژیست در آپاراتhttps://www.aparat.com/strategistkids
کودکان استراتژیست در بلهhttps://ble.ir/strategistkids
کانال در سروشhttps://splus.ir/strategistkids

کانال اخبار استراتژیک

از بین همه اخبار روزانه، کدام یک نقش بیشتری در تعیین آینده ایران و جهان خواهند داشت؟

عنوانلینک
کانال اخبار استراتژیک در تلگرامhttps://t.me/StrategicNews_ir
اخبار استراتژیک در ایتاhttps://eitaa.com/StrategicNews_ir
اخبار استراتژیک در اینستاگرامhttps://www.instagram.com/strategicnews.ir
اخبار استراتژیک در سروشhttps://splus.ir/StrategicNews_ir
اخبار استراتژیک در پیام رسان گپ | غیررسمیhttps://gap.im/StrategicNews_ir

کانال اندیشه جویان استاد حسن عباسی

اندیشه‌جویی از خلال کتاب‌ها و نظریه‌ها باید به اندیشه‌ورزی در خلال قیل و قال‌های روزمره برسد تا مشق شود. رسانه‌ی اندیشه‌جویان اندیشکده یقین، محفلی است برای اندیشه‌ورزی و مشق اندیشه‌جویی؛ فراتر از اندیشه‌ها باید اندیشیدن را آموخت.

عنوانلینک
کانال اندیشه جویان استاد حسن عباسی در تلگرامhttps://t.me/hasanabbasi_students
کانال اندیشه جویان استاد حسن عباسی در ایتاhttps://eitaa.com/hasanabbasi_students
کانال اندیشه جویان استاد حسن عباسی در سروشhttps://splus.ir/Hasanabbasi_students
اندیشه جویان استاد عباسی در اینستاگرام
اندیشه جویان استاد عباسی در توییترhttps://twitter.com/abbasi_students

کانال نهضت مردمی ممانعت از جنگ باخدا

اندیشکده یقین جلودار مبارزه با ربا در «نهضت مردمی ممانعت از جنگ با خدا» است که اکنون به توفیق الهی، جبهه‌ای گسترده در زدودن ربا در اشکال و سطوح مختلف آن شکل گرفته است.

عنوانلینک
سایت رسمی نهضت ممانعت از جنگ باخدا | مرجع دریافت محتواhttp://reba.ir/
کانال نهضت مردمی ممانعت از جنگ باخدا در ایتاhttps://eitaa.com/reba_ir
نهضت مردمی ممانعت از جنگ باخدا در تلگرامhttps://t.me/reba_ir
نهضت ممانعت از جنگ باخدا در اینستاگرامhttps://www.instagram.com/reba_ir
نهضت ممانعت از جنگ باخدا در سروشhttps://splus.ir/Reba_ir
نهضت ممانعت از جنگ باخدا در بلهhttps://ble.ir/Reba_ir
سایت کتابخانه جنبش مبارزه با ربا در بانک های ایرانhttps://book.reba.ir/

جنبش مردمی حلال زاده ها

حلال‌زادگی مهمترین مولفه تمدن نوین اسلامی است. طبق آمارهای بین‌المللی در نقشه خانواده، موج حرام‌زادگی در حال درنوردیدن جهان است. بیش از یک دهه است که با سرعت بالا هر ساله چند کشور هم‌باشی هم‌جنس‌بازان را به عنوان نوعی از ازدواج به رسمیت قانونی درمی‌آورند. اگر قوم سدوم بازگشته، لوط‌های زمان زنده هستند که بپا خیزند و بشر منحرف شده را انذار دهند. جنبش مردمی حلال‌زاده‌ها بشارتی است به حیات فطری بشر.

عنوانلینک
جنبش مردمی حلال زاده ها در ایتاhttps://eitaa.com/halalzadeha
جنبش مردمی حلال زاده ها در تلگرامhttps://t.me/halalzadeha
جنبش مردمی حلال زاده ها در یوتیوبhttps://www.youtube.com/c/halalzadeha1
جنبش مردمی حلال زاده ها در اینستاگرام
جنبش حلال زاده ها در سروشhttp://splus.ir/halalzadeha
سایت جنبش مردمی حلال زاده ها http://halalzadeha.ir/

کانال جدال احسن

جدیدترین ویدیوهای جنجالی و سخنرانی های کوتاه + پیگیری مسائل مهم را در کانال جدال احسن بخوانید

عنوانلینک
کانال جدال احسن در تلگرامhttps://t.me/jdale_ahsan
کانال جدال احسن در توییترhttps://twitter.com/jdale_ahsan
کانال جدال احسن در ایتاhttps://eitaa.com/jdale_ahsan
کانال جدال احسن یوتیوبhttps://www.youtube.com/jdale_ahsan
کانال جدید جدال احسن در آپاراتhttps://www.aparat.com/jdale_ahsan
کانال قدیم جدال احسن در آپاراتhttps://www.aparat.com/mohsenmohseny63
کانال جدال احسن در اینستاگرام | صفحه چهارمhttps://www.instagram.com/jdale_ahsan_4/
جدال احسن در سروشhttps://splus.ir/jdale_ahsan

این فهرست به مرور در ساعات آینده تکمیل میشود…

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
بنیانا

از بنیانا

سایت بنیانا محل نشر مقاله و خبر درباره دین اسلام است. در بنیانا درباره رویدادهای مهم پیرامون فرهنگ اسلامی و سبک زندگی در انقلاب اسلامی ایران می‌خوانیم... کلمه بُنیانا در اینجا به معنای پایه، اساس و بنیاد است.

رخداد از
guest

1 دیدگاه
قدیم ترین
جدیدترین بیشترین امتیاز
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
حبیب
حبیب
1 سال قبل

با سلام استاد حسن عباسی عشقه