دسته‌ها
اخبار

چگونه آرای ابراهیم رئیسی را شخم زدند؟! [ وزارت کشور می تواند باعث پیروزی همتی👿 شود]


متنی که در ادامه می خوانید به قلم آقای علی قلهکی پس از انتخابات 96 نوشته شده است. این یادداشت اولین بار در کانال تلگرام علی قلهکی ali_gholhaky منتشر شده است. این یاداشت روش های دولت شیطانی بنفش حسن روحانی را برای دست اندازی در انتخابات بررسی میکند.

▪️رژیم تخلفات دولتی اعم از “مدیریت تعرفه”، “اخلال اندازی در سامانه ثبت شماره ملی”، “مدیریت آرا” و . . . تنها قسمت هایی از رقابت ناجوانمردانه دولت در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ بوده که در ادامه جزئیات برخی از آنها آورده می شود:

🔹۱-تعداد واجدان شرایط رای دادن در روستاها بیش از ۱۸ میلیون و بر اساس برخی از داده ها، نزدیک به ۹۰ درصد از این تعداد در انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ موفق به رای دادن شده بودند، ولی در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ تنها ۱۰.۵ میلیون نفر از این واجدان رای دادن روستایی توانسته اند در انتخابات شرکت کنند.

این مقدار نیز از جمع و ضرب آمار اعلام شده توسط نماینده نامزدها در روستاها طی ساعات اولیه شمارش گرفته شده، زیرا هنوز هم وزارت کشور از اعلام نهایی دقیق آمارهای انتخابات ریاست جمهوری سر باز می زند. از این ۱۰.۵ میلیون نیز، بیش از ۸۰ درصد به رئیسی و مابقی به روحانی و دو نامزد دیگر رای داده اند.

🔹۲-دولت پروژه مدیریت تعرفه ها را نه در ایام نزدیک به انتخابات بلکه در زمان سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵ کلید زده بود. از عمد تعداد روستایی ها را تقلیل داده بودند که اگر تعرفه به تعداد آمار نفوس و مسکن ۹۵ به روستاها ارسال شده بود، باز هم کفافشان را ندهد.

🔹۳-کدملی رای دهندگان بر خلاف سنوات قبلی انتخابات که وزارت کشور “آفلاین” ثبت می کرد، در این دوره ثبت”آنلاین” در دستور کار قرار داشت، این اتفاق در حالی رخ می داد که ثبت “آفلاین” شماره ملی رای دهندگان، خللی در روند انتخابات وارد نمی کرد. یکی از مهمترین مدیریت های صحنه انتخابات، “مدیریت صف ها” بود به این صورت که صندوق هایی که احتمال می رفت آرای رئیسی در آن بیشتر باشد، با اختلال اندازی مرکزی از سامانه وزارت کشور، عملا پروسه رای گیری در آنها را به عملیاتی طاقت فرسا و نشدنی مبدل می کرد

و صندوق هایی که بیشتر مراجعه کنندگان آنها حامیان روحانی بودند، دارای روانی ترافیک رای دهنده می شدند. در این مرحله بود که برخی از عوامل اجرایی با حضور در حوزه های رای گیری و هدایت آرای خاکستری به سمت روحانی، کار را تمام می کردند.

ترافیک سنگین و یا روان صندوق ها را می توان از سیستم آنلاین وزارت کشور، چک کردن ۱۵ دقیقه ای یکبار میزان تعرفه ها، و همچنین گزارش های رندومی از ناظرین نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به راحتی فهمید.

▪️*بر اساس نظرسنجی های صورت گرفته در قبل از انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری و همچنین نقشه رای دهی مردم در سال ۹۲ به حسن روحانی، الگوریتمی از رای تمام کشور(خصوصا مراکز ثقل رای روحانی و ثقل احتمالی رای رئیسی) توسط دولت تهیه شده بود

تا بر اساس آن پروژه اختلال اندازی در صفوف رای گیری، با بیشترین هزینه برای رئیسی و کمترین آسیب به نفع روحانی تمام شود.

▪️*بر اساس سریال تخلفات دولت اگر در بیش از 63 هزار صندوق انتخابات، تنها 50 رای مورد خدشه و تحت الشعاع مهندسی انتخاباتی دولتی ها واقع شده باشد(بدون احتساب جمعیت میلیونی که از انداختن رای خود محروم شده اند )، چه مقدار از آرای رئیسی و روحانی جابجا می شود؟!


با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
بنیانا

از بنیانا

سایت بنیانا محل نشر مقاله و خبر درباره دین اسلام است. در بنیانا درباره رویدادهای مهم پیرامون فرهنگ اسلامی و سبک زندگی در انقلاب اسلامی ایران می‌خوانیم... کلمه بُنیانا در اینجا به معنای پایه، اساس و بنیاد است.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات