دسته‌ها
اخبار

کد رئیسی 44 است [ مراقب دروغ رسانه های شیطانی باشید ]


فوری – بسیار مهم – دسیسه بزرگ رسانه های اصلاح طلبان برای ایجاد مشکل در روند انتخابات و شمارش رای مردم در انتخابات ایران 1400 ؛

در سایت وزارت کشور کد 44 برای دکتر سیدابراهیم رئیس الساداتی مشهور به رئیسی ، ثبت شده است

لینک اطلاعیه وزارت کشور » https://moi.ir/fa/اخبار/153075?.

اما از دیروز همه رسانه های اصلاح طلبان و دشمنان ایران ، کد 33 را برای دکتر رئیسی در خبرها و کانال هایشان نوشته اند و بازنشر میکنند. در صورت ادامه این اشتباه رای ها برای رضایی 👿 ثبت میشود

کد رئیسی 44
کد رئیسی 44

🔔 توطئه‌ای برای ابطال آرای آیت الله رئیسی

🔴 طبق اظهارات مسئولین ستاد نظارت بر انتخابات، براساس ماده 28 قانون انتخابات ریاست جمهوری اگر نام و نام خانوادگی کاندیدای ریاست جمهوری صحیح باشد ولی کد انتخاباتی او اشتباه باشد، رأی باطل است!

⭕️ اما اصل توطئه… یک جابجایی عجیب کدهای نامزدهای انتخابات 1400

متن اطلاعیه شماره 15 ستاد انتخابات کشور با اعلام اسامی و کد نامزدهای ریاست جمهوری، به سرعت در فضای مجازی در حال انتشار است اما با جابجایی کد انتخاباتی آقای رئیسی و آقای رضایی!
در متن اصلی ستاد انتخابات کشور، کد44 برای آقای رئیسی است اما در این متن جعلی، کد33 برای ایشان ذکر شده؛ در حالی که این کد برای آقای رضایی است!
با این توطئه، آرای آقای رئیسی شکسته می‌شود تا انتخابات به دور دوم کشیده شود و آرای آقای رضایی شکسته می‌شود تا همتی جایگاه دوم را کسب کرده و به دور دوم راه یابد.

✅ تنها راه خنثی‌سازی این توطئه‌ی حساب شده، ایجاد یک موج سراسری در فضای مجازی با هشتگ #رئیسی_کد44 است.

🙏خواهشا همین امشب این پیام را در تمام شبکه‌های اجتماعی و هر کانال و گروهی که عضو هستید منتشر کرده و هشتگ رئیسی کد44 را در فضای مجازی ترند کنید تا مردم از کد انتخاباتی آقای رئیسی مطلع شوند.

⌛️ فرصت بسیار محدود است. تا دیر نشده قدمی بردارید.

نکته : اگر در سایت های خبری جستجو کنید، صدها سایت فهرست نامزدها و کد آن ها منتشر کرده اند اما همه آنها کد 33 و 44 را یکی در میان برای نامزدهای مختلف اشتباه نوشته اند ، لذا اولویت تصمیم ما سایت وزارت کشور و کدهایی است که در این سایت اعلام شده است. لینک سایت وزارت کشور در ابتدای صفحه آمده است.


اطلاعات نامزدها در سامانه انتخاب ایران :
https://entekhabiran.moi.ir/#presidentiallist
کد رئیسی 44

اگر شما اطلاعات جدیدتری دارید در بخش نظرات بنویسید.

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
بنیانا

از بنیانا

سایت بنیانا محل نشر مقاله و خبر درباره دین اسلام است. در بنیانا درباره رویدادهای مهم پیرامون فرهنگ اسلامی و سبک زندگی در انقلاب اسلامی ایران می‌خوانیم... کلمه بُنیانا در اینجا به معنای پایه، اساس و بنیاد است.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات