دسته‌ها
اخبار

رای من ابراهیم رئیسی به 11 دلیل [ دولت مردمی ایران قوی ]

فهرست محتوای این صفحه ⬇️ پنهان کردن

سلام. در این صفحه برای شما از صدها دلیلی خواهیم نوشت که بخاطر آن ها قصد داریم به ابراهیم رئیسی رای دهیم

پیشنهاد می کنیم حتما و حتما برای دریافت جدید ترین اخبار ، پاسخ به سوالات و … کانال های دکتر رئیسی را دنبال کنید. ما فهرستی از صدها کانال و صفحه را جمع کرده ایم. در لینک زیر مشاهده کنید:

کانال های آیت الله رئیسی + فهرست سایت های دکتر رئیسی [ انتخابات 1400 ] ( بروز شد + لینک ستادها )

هم چنین شما می توانید سایت دکتر رئیسی را در این آدرس https://raisi.ir بخوانید. سایت ستاد دکتر ابراهیم رئیسی هم در آدرس https://barayemardom.com در دسترس شماست.


در این صفحه چند بخش داریم . یکم : دلایل – که ممکن است هر دلیل شامل چند زیر مجموعه باشد و بعد به سراغ دلیل بعد میرویم. دوم : معیارها و کارنامه. سوم: شایعات و پاسخ به دروغ های فضای مجازی


گشت ارشاد برای مدیران | دلیل یک

رای من ابراهیم رئیسی

دریافت ویدیو | لینک آپارات | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک اینستاگرام

بخش اول مرور سریع بیانیه انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی در روز ثبت نام در وزارت کشور | دلیل دوم

لینک آپارات | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک اینستاگرام

🔰‌‌ضعف مدیریت اجرایی و تحقیر توان داخلی سبب شد که انرژی متراکم و بی‌بدیل قوه اجرایی نه‌تنها به صورت کامل و موثر استفاده نشود بلکه خود، منشا پیدایش مسائل پیچیده و بغرنج در کشور باشد.

🔰علت اصلی شکل‌گیری وضع موجود به سوءتدبیرها و ناکارآمدی‌ها و تضییع فرصت‌های خدمت‌گزاری بازمی‌گردد.

🔰قرار نبود از وضع مردم بی‌خبر باشیم، قرار نبود که مردم در فشارهای اقتصادی بی‌پناه بمانند، قرار نبود از آمدن میان مردم واهمه داشته باشیم.

🔰اگر خواست عمومی نبود، برای ادامه مسیر تحول در قوه‌قضائیه آسوده خاطر بودم. مقاومت بیشتر در برابر موج گسترده خواست مردم بیش از هر چیز بی‌اعتنایی به اراده مردم بزرگوار سرزمینم و شاید گمان راحت طلبی در میدان نبرد با رنج‌های مشترک‌مان بود.

🔰نظام بانکی غیرمولد، تورم کمرشکن، به‌هم‌ریختگی عجیب بازار مسکن و خودرو، مشکلات کارگران و کارخانه‌ها و کارگاه‌های تعطیل شده، بیماری سرمایه‌های جوان و تحصیل کرده، تبعیض آزار دهنده در حقوق و دستمزد و هزاران زخم مزمن دیگر تنها گوشه‌ای از دردهای مشترک ماست.


بخش دوم مرور سریع بیانیه انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی در روز ثبت نام در وزارت کشور | دلیل سوم

لینک آپارات | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک اینستاگرام

🔰آمده‌ام تا با کمک همه مردم ایران دولتی مردمی برای ایران قوی تشکیل دهم.

🔰دولتی که اجازه بیکاری و اخراج ظالمانه کارگران را نخواهد داد.

🔰دولتی که ارکان و مسئولیت‌های آن بر دوش جوانان شجاع، تحول‌خواه، متخصص، پاک و #ضدفساد خواهد بود.

🔰دولتی که توجه به محرومان، مستضعفان و طبقات پایین از مهم‌ترین اولویت‌هایش خواهد بود.

🔰دولتی که #دیوار‌هایبرافراشته در برابر قراردادهای‌ پرحاشیه را فرو خواهد ریخت و خود را در اتاق شیشه‌ای در منظر ارزیابی و قضاوت مردم قرار خواهد داد.


دکتر رئیسی : من خود را رقیب فساد، ناکارآمدی و اشرافی‌گری می‌دانم | دلیل چهارم

لینک آپارات | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک اینستاگرام

بانیان و شرکای وضع موجود نمی‌توانند تغییر دهنده وضع موجود باشند.

من خود را رقیب فساد، ناکارآمدی و اشرافی‌گری می‌دانم.


دکتر سید ابراهیم رئیسی : با دولت قوی می توان درد مردم را کاهش داد | دلیل پنجم

لینک آپارات | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک اینستاگرام

🔰دیدن وضعیت اقتصادی و معیشت و مشکلات مردم مانند بیکاری، گرانی و کوچک شدن سفره آنان دغدغه جدی برای انسان ایجاد می‌کند.
‌‌
🔰برخی از ناامیدی‌هایی که امروز در بخش‌هایی از جامعه در حال رخ نمایی است، می‌تواند با یک دولت قوی این ناامیدی‌ها تبدیل به امید شود.
‌‌
🔰می‌توان با همین امکانات و نیروی انسانی متراکم و جوان کشور و با همان ذخایر مادی و معنوی که کشور بحمدالله از آن برخوردار است، دغدغه‌ها و درد و رنج مردم را کاهش داد و ناامیدی را تبدیل به امید کرد.
‌‌
✍️ سخنرانی پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰
۱۴۰۰/۲/۲۵


🗂 پرونده ویژه | نظام مسائل استان های دولت رئیسی | دلیل ششم

📊 رویکردهای دولت مردمی به نقاط قوت و ضعف استان‌های کشور

شما می توانید این فایل پی دی اف 172 صفحه ای که را که شامل برنامه های ابراهیم رئیسی برای استان ها است ، با حجم 28 مگابایت از لینک های زیر دریافت نمایید.


دکتر رئیسی : قبل از هر شخصی، رئیس دولت باید مدعی مبارزه با فساد باشد | دلیل هفتم

لینک آپارات | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک اینستاگرام


پیشنهاد می کنیم در ادامه بخوانید :

آیا شرکت در انتخابات اوضاع را بهتر میکند؟


کارنامه عالی دکتر رئیسی | گام‌های مهمی در راستای اعتماد سازی در قوه قضائیه | دلیل هشت

دکتر ابراهیم رئیسی
دکتر ابراهیم رئیسی

تقلیل ۶۳ حساب قوه قضائیه به ۵ حساب، برخورد با فساد درون قوه قضائیه مثل انفصال ۶۰ قاضی متخلف از خدمت، عزل اکبر طبری، استفاده از راهکار‌های رفع اطاله دادرسی، دو شیفته کردن، استفاده از روز‌های تعطیل، بهره‌گیری از سایر همکاران و غیره برای بروزرسانی پرونده‌های موجود در دستگاه قضا و مختومه کردن پرونده‌های مُسن و قدیمی از جمله همین اقدامات است.

افزون بر این احکام اقتصادی برای افراد دانه درشت مثل هادی رضوی، حسین هدایتی، شبنم نعمت زاده، ریخته گران، روسا و معاونان سابق بانک سرمایه، رسیدگی نهایی به پرونده های مهمی که هزاران شاکی داشت مثل پدیده شاندیز و اعلام حکم مال باختگان پرونده پدیده شاندیز و یا رسیدگی به پرونده متهمان کیمیا خودرو از دیگر مواردی است که طی این مدت با تلاش های نهاد قضایی صورت گرفته است.

سایر موارد کلی چون توقف استفاده اجباری از چادر برای پوشش متهمین، حکم تخریب ویلاهای غیر مجاز، طراحی سامانه ثبت اموال و دارایی‌های مسؤولان، تحول جدی در راه‌های ارتباطی قوه قضائیه با مردم به خصوص در فضای مجازی، بررسی امکان اعدام و قصاص به روشی غیر از طناب دار و اهدای عضو محکوم، ممنوعیت مطالبه وجه در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، جذب ۷۰۰۰ پذیرفته شده آزمون استخدامی قوه قضاییه نیز در دوره تحولات به ریاست جدید دستگاه قضایی یعنی دکتر ابراهیم رئیسی صورت گرفته است.


پیشنهاد می کنیم در ادامه بخوانید »

چهار سال انتشار دروغ و مطالب غیر واقع توسط دولت روحانی


رئیسی : مسئولین باید موانع‌شان را بردارند و [راحت] با مردم ارتباط داشته باشند | دلیل نهم

لینک آپارات | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک اینستاگرام


پنج قسمت مستند دکتر رئیسی | دلیل دهم

اسم اولین مستند دکتر رئیسی ” ابراهیم ” است که 14 خرداد 1400 از شبکه اول سیما پخش شده است. دومین مستند ” خادم مردم ” نام دارد که روز 24 خرداد پخش شده است. مستند سوم هم با عنوان ” آتش ابراهیم گلستان ” قرار است روز 25 خرداد ساعت 17:30 در فضای مجازی منتشر شود. برای دانلود این مستندها روی لینک زیر بزنید :

دانلود مستند رئیسی [دانلود پنج قسمت مستند ابراهیم رئیسی برای انتخابات 1400 ] دانلود مستند ابراهیم + خادم مردم + آتش، ابراهیم، گلستان + عهد اخوت + ایران دیدنی

در این دو قسمت مستند سی دقیقه ای که از شبکه اول سیما پخش شده است و مستند سی دقیقه ای که ستاد دکتر رئیسی در فضای مجازی منتشر کرد بخش از کارنامه عالی دکتر رئیسی در آزاد کردن کارخانه ها از دست دزدها و بی پولی به نمایش گذاشته شده است.

در این مستندها بخشی از اهداف و برنامه ریزی های دکتر رئیسی برای چهار سال آینده و دولت مردمی و پیشرفت ایران به نمایش گذاشته شده است. هم چنین بخش هایی از مستند دوران جوانی و … دکتر ابراهیم رئیسی را به نمایش می گذارد .

در لینک بالا پیشنهاد می کنیم حتما مستند پنجم دکتر رئیسی را تماشا کنید. این مستند به معرفی برنامه ریزی های رئیسی برای استان ها می پردازد.


🔰چند خطی در ضرورت رای به آیت الله رئیسی | دلیل یازده

✍️مرتضی فیروزآبادی | سخنگوی ستاد دکتر سعید جلیلی

از سال ۱۳۹۵ به مدت سه سال توفیق همکاری با آیت الله رئیسی را داشته ام. در این انتخابات تا کنون بواسطه ویژگی های بارز دکتر جلیلی و همچنین اهمیت قوه قضائیه ، جناب آقای دکتر جلیلی را اصلح می دانستم. اینک با توجه به انصراف ایشان، وظیفه می دانم چند خطی را درباره اصلح بودن آیت الله رئیسی و ضرورت رای به ایشان بیان کنم. این مطالب حاصل سه سال همکاری نزدیک با ایشان در دوره تولیت آستان قدس رضوی است. امید دارم تا با رای قاطع ملت ایران و متکی بر ویژگی های برتر ایشان با جهادی بزرگ زمینه جهش ایران اسلامی فرام شود:

۱. منظومه فکری متناسب با انقلاب اسلامی. برخی ارزش های اصیل انقلاب نظیر مردم محوری، آزادی ، عدالت و… در میان جامعه ارزشی محجور هستند. لیکن ایشان عملا به این ارزش ها معتقد بوده و برای تحقق آن تلاش می نمایند. در دوره همکاری در آستان قدس تلاش های زیادی برای نهادینه کردن این ارزش ها در آستان قدس نمودند. تلاش برای ابتنای اداره حرم مطهر بر مردم، توسعه مفاهیم مردمی مثل وقف و نذر، هدایت فعالیت های اقتصادی به سمت فعالیت های توام با عدالت، پرهیز از سرمایه گذاری های مغایر با منافع عموم مردم نظیر مال سازی و… ، پیاده سازی شفافیت اطلاعات شرکت های اقتصادی و… نمونه ای از تعهد به ارزشهای اصیل انقلاب بود.

۲. استقبال از نوگرایی و تحول. در دوره تعامل با ایشان، از فکرهای نو مبتنی بر ارزش های انقلاب استقبال می کردند. معمولا مسئولانِ محافظه در صورت مواجه شدن با فکرهای نو، یاد مشکلات اجرایی می افتدند و ایده های نو را با کلمه «نمی‌شود» بدرقه می کنند. لیکن ایشان ایده را می پسندیدند و کمک می کردند تا بر مشکلات اجرای آن غلبه شود. همین روحیه باعث می شد تا نسل جوانِ دنبال تحول به ایشان گرایش پیدا کند. تحولاتی نظیر تغییر در نحوه توزیع غذای مهمانسرای حضرت رضا علیه السلام مرهون این روحیه است.

۳. قدرت بسیج کنندگی حول گفتمان های کلیدی. ایشان گفتمان های کلیدی را برای سازمان طرح و تبیین می نمایند. همچنین می توانند ظرفیت های مختلف کشور را در راستای اهداف انقلاب بسیج نمایند. این ویژگی باعث می شود تا مسیر تحول تسریع شود و مردم در فاصله کوتاهی نتایج آن را ببینند. به همین دلیل است که مردم در بازه کوتاهی نتیجه توسعه گفتمان خادم، خدمت و مخدوم را عملا در آستان قدس مشاهده کردند.

۴. ساده زیستی و مردمی بودن. همانطور که برای اکثر مردم روشن شده است، ایشان شخصیتی مردمی و ساده زیست هستند. به آسانی در جمع مردم حضور پیدا می کنند و با آنها هم کلام می شوند. در آستان قدس رضوی به طور مستمر در جمع زائران حرم مطهر حضور داشتند و مشکلات آنها را از نزدیک می شنیدند.


نقشه راه اقتصادی دکتر رئیسی | دلیل دوازده

کمیته اقتصادی شورای هماهنگی ستادهای مردمی سید ابراهیم رئیسی، مجموعه ویدئوهایی شامل توضیح در خصوص نقشه راه اقتصادی دولت مردمی برای تحقق ایران قوی منتشر کرد.

در این مجموعه ویدئوها، «سید رضا فاطمی امین» ابعاد نقشه راه اقتصادی دولت مردمی را برای رسیدن به ایران قوی تشریح می‌کند.

در این ویدیوها که در سایت دکتر رئیسی https://raisi.ir منتشر شده است بخشی از برنامه ها و اهداف دکتر رئیسی برای رونق واقعی اقتصاد ایران را می شنویم.

برای شنیدن برنامه های اقتصادی دکتر رئیسی در بیش از 40 موضوع مختلف ، روی این لینک بزنید


بخشی از برنامه های دکتر رئیسی

همچنین برای تماشای موشن‌گرافیک‌های برنامه‌های اقتصادی رئیسی، می‌توانید ایـنـجـا کلیک کنید.

موعدهای مهم برنامه دولت مردمی برای افزایش تولید و صادرات

از سال 1401 میانگین نرخ رشد اقتصادی بدون نفت و با تاکید بر ارتقای بهره‌وری به بالای 5 درصد خواهد رسید.

در سال 1402 کل نیاز ارزی کشور از طریق صادرات غیرنفتی تامین خواهد شد.

تا سال 1404 صادرات غیرنفتی حداقل 2 برابر خواهد شد. (از حدود 35 میلیارد دلار به بیش از 70 میلیارد دلار).

تا سال 1404 سهم صادرات غیرنفتی به کشورهای همسایه حداقل 2 برابر خواهد شد. (از حدود 20 میلیارد دلار به بیش از 40 میلیارد دلار).

موعدهای مهم برنامه دولت مردمی برای کاهش هزینه خانواده‌ها

از آذر ماه سال 1400 با استقرار کامل مدیریت زنجیره تامین کالاهای اساسی، نیازهای مردم با اطمینان و قیمت مناسب تامین خواهد شد.

از آذر ماه سال 1400 برای خانوارهای 5 دهک اول کارت اعتباری معیشت صادر می‌شود. به ازای هر یک از اعضای خانوار در سه دهک اول 200 هزار تومان و دو دهک بعدی 150 هزار تومان اعتبار ماهیانه قرض‌الحسنه (با کارمزد 2%) تخصیص می‌یابد. به خانوارهایی که توانایی بازپرداخت اقساط را نداشته باشند، یارانه بازپرداخت اقساط تعلق می‌گیرد.

در خرداد 1401 زمان‌بندی خانه‌دار شدن نیمی از متقاضیان واجد شرایط اعلام خواهد شد. کاهش حاشیه¬نشینی، احیای بافت¬های فرسوده و نوسازی مسکن روستایی در اولویت خواهد بود.

در سال 1402 نرخ تورم به کمتر از نصف تورم سال 1399 کاهش یافته و در سال‌های بعد به سمت یک رقمی شدن حرکت خواهد کرد.

تا سال 1404 4 میلیون واحد مسکونی جدید ساخته خواهد شد.

تا سال 1404 تقاضای سوداگرانه در بازار مسکن به نصف کاهش پیدا خواهد کرد. (از حدود 70 درصد به 35 درصد)

تا سال 1404 سهم هزینه مسکن در سبد خانوار به یک سوم کاهش خواهد یافت. (از حدود 50 درصد به حدود 30 درصد)

از سال 1401 در سال 1401 همه مردم دارای کارت سلامت خواهند شد. با این کارت هزینه خدمات از مراکز درمانی (مانند بیمارستان‌ها، آزمایشگاه‌ها و داروخانه‌ها) از طریق بیمه و تسهیلات قرض‌الحسنه (بابت سهم بیمار) پرداخت خواهد شد و مراجعه¬کننده مبلغی پرداخت نخواهد کرد.

تا سال 1404 دسترسی عادلانه به خدمات بهداشتی و درمانی در سراسر کشور فراهم خواهد شد.

تا سال 1404 پرداخت از جیب مردم بابت هزینه درمان به نصف کاهش خواهد یافت. (از 43 درصد به 20 درصد).

موعدهای مهم برنامه دولت مردمی برای افزایش درآمد خانواده‌ها

تا سال 1404 4 میلیون فرصت شغلی جدید ایجاد خواهد شد. فارغ‌التحصیلان آموزش عالی و افراد کم درآمد (به ویژه زنان سرپرست خانوار و مرزنشینان) در اولویت خواهند بود.

در سال 1400 با تقویت منابع و اصلاح عملکرد صندوق تثبیت بازار سرمایه، نوسانات بورس مدیریت خواهد شد.

از سال 1401 انتشار اوراق بهادار به طور مؤثر برای پوشش مخاطره سهامداران خرد آغاز خواهد شد.

موعدهای مهم برنامه دولت مردمی برای اصلاح نظام مالی

در سال 1400 زمان‌بندی تسویه بدهی‌های دولت به بانک‌ها اعلام خواهد شد.

از سال 1401 انواع ابزارهای مالی (مانند تامین مالی زنجیره‌ای، قراردادهای بازخرید و اوراق صکوک) گسترش یافته و علاوه بر پوشش تنوع نیازهای مالی کسب و کارها، جریان منابع و مصارف مالی اصلاح خواهد شد.

از سال 1401 انواع دارایی‌ها (مانند قبض انبار، قراردادهای فروش و ماشین آلات) ارزش‌گذاری شده و به عنوان ضمانت قابل استفاده خواهد بود.

از سال 1401 اعطای تسهیلات بانکی براساس اعتبارسنجی انجام شده و فسادهای بانکی و معوقات کاهش خواهد یافت.

تا سال 1402 دارایی‌های منجمد و بنگاه‌داری بانک‌ها به نصف کاهش یافته و از تبدیل شدن بانک‌های خصوصی به اختصاصی جلوگیری خواهد شد.

موعدهای مهم برنامه دولت مردمی برای اصلاح نظام مالیاتی

در سال 1401 همه تعاملات مودیان با سازمان امور مالیاتی یکپارچه شده و در بستر الکترونیکی انجام خواهد شد.

در سال 1401 با تکمیل جریان داده‌های مالیاتی و ایجاد شفافیت، از فرارهای مالیاتی جلوگیری خواهد شد.

از سال 1401 مالیات‌های تنظیمی به طور کامل اجرا شده و با اخذ مالیات از فعالیت‌های غیرمولد و سوداگرایانه، جذابیت این فعالیت‌ها کاهش خواهد یافت.

تا سال 1404 مالیات بر عملکرد واحدهای تولیدی به 10 درصد کاهش خواهد یافت.

موعدهای مهم برنامه دولت مردمی برای اصلاح ساختار بودجه

از سال 1401 بودجه‌ریزی عملیاتی (شامل محاسبه هزینه هر فعالیت به منظور مدیریت هزینه‌ها) به طور دقیق اجرایی خواهد شد.

تا سال 1404 تراز عملیاتی بودجه مثبت خواهد شد. وابستگی بودجه به درآمد نفت قطع خواهد شد.

از سال 1404 منابع حاصل از بهره مالکانه نفت و گاز صرف سرمایه‌گذاری‌ خواهد شد.

موعدهای مهم برنامه دولت مردمی برای افزایش شفافیت

در سال 1400 همه قوانین و مقررات شفافیت به طور کامل اجرا خواهد شد.

در سال 1400 سامانه‌های شفافیت (مانند قراردادهای دولتی و عملکرد شرکت‌های دولتی) تکمیل شده و در دسترس عموم مردم قرار خواهد گرفت.

در سال 1400 سامانه جامع اطلاعات اقتصادی در راستای پیشگیری از تخلفات و جرایم اقتصادی راه‌اندازی خواهد شد.


🎥 گفتگوی صمیمانه سید ابراهیم رئیسی با مردم استان های کشور | دلیل سیزده

➕ استان آذربایجان غربی
🆔 aparat.com/v/XPa6r
➕ استان یزد
🆔 telewebion.com/episode/2594072
➕استان سیستان و بلوچستان
🆔 telewebion.com/episode/2594092
➕ استان سمنان
🆔 telewebion.com/episode/2594098
➕ استان خراسان جنوبی
🆔 telewebion.com/episode/2592303
➕ استان آذربایجان شرقی
🆔 telewebion.com/episode/2592297
➕ استان چهارمحال بختیاری
🆔 telewebion.com/episode/2592292
➕ استان اردبیل
🆔 aparat.com/v/3l6fq
➕ استان قزوین
🆔 aparat.com/v/KsBXn
➕ استان قم
🆔 aparat.com/v/rWoMm
➕ استان کردستان
🆔 aparat.com/v/m2wTJ
➕استان کرمان
🆔 aparat.com/v/NTRyl
➕استان کرمانشاه
🆔 aparat.com/v/n5Kcb
➕ استان ایلام
🆔 aparat.com/v/hmFby
➕ استان اصفهان
🆔 aparat.com/v/5NWzL
➕استان البرز
🆔 aparat.com/v/7eGtw
➕ استان بوشهر
🆔 www.aparat.com/v/6Dn1I
➕ استان خراسان رضوی
🆔 aparat.com/v/OIAHz
➕ استان خراسان شمالی
🆔 aparat.com/v/seW6N
➕ استان گلستان
🆔 aparat.com/v/GKscz
➕ استان گیلان
🆔 aparat.com/v/WxOSV
➕ استان لرستان
🆔 aparat.com/v/jgdlf
➕ استان مازندران
🆔 aparat.com/v/LDSdH
➕ استان مرکزی
🆔 aparat.com/v/dF05I
➕ استان هرمزگان
🆔 aparat.com/v/BaC6u
➕ استان همدان
🆔 aparat.com/v/SIOL9


این صفحه در ساعت 17:23 روز 25 خرداد 1400 بروز رسانی شد و هم چنان در حال تکمیل است.

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
بنیانا

از بنیانا

سایت بنیانا محل نشر مقاله و خبر درباره دین اسلام است. در بنیانا درباره رویدادهای مهم پیرامون فرهنگ اسلامی و سبک زندگی در انقلاب اسلامی ایران می‌خوانیم... کلمه بُنیانا در اینجا به معنای پایه، اساس و بنیاد است.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات