دسته‌ها
کلمات | مقاله، یادداشت، گزارش

اصلاح طلبان یا جریان تحریف دو نام برای طرفداران شیطان [بررسی حیله اخیر روزنامه های زنجیره ای در تحریف سخنان امام خامنه ای]

در روزهای گذشته، روزنامه های اصلاح طلبان ( طرفداران شیطان) با تقطیع و تحریف و جابجا کردن سخنان امام خامنه ای سعی کردند که ایشان را طرفدار مذاکره و دست دادن با شیطان نشان دهند.

دیروز سایت امام خامنه ای @Khamenei_ir با پوستری زیبا و پر مفهوم به این مسئله واکنش نشان داد. این پوستر نمایانگر این است که عده ای (اصلاح طلبان) در ایران تمایل دارند با کم و زیاد کردن سخنان امام اُمت ، سخنان ایشان را مصادره به مطلوب کنند.

پوستر ” کار جریان تحریف ” را مشاهده کنید:

جریان تحریف سخنان امام خامنه ای در روزنامه های اصلاح طبان
جریان تحریف سخنان امام خامنه ای در روزنامه های اصلاح طبان

لینک دریافت پوستر و متن آن :
https://farsi.khamenei.ir/photo-album?id=46951

[su_note]

🔰 لوح | کار جریان تحریف ، آدرس غلط دادن برای حل مشکل تحریم است
۹۹/۵/۱۰

🔻واقعاً اگر بتوانیم تحریم را رفع کنیم، یک ساعت هم نباید تأخیر کنیم. البتّه چهار سال است تأخیر شده! [یعنی] از سال ۹۵ بنا بوده همه‌ی تحریمها یکباره برداشته بشود [امّا] تا الان نه فقط برداشته نشده، زیاد هم شده.

تأخیر شده امّا اگر بتوانیم با روش درست، عاقلانه، با روش اسلامی و ایرانی، با روش عزّتمندانه تحریم را برطرف کنیم، باید برطرف کنیم. امّا به این نیندیشید؛ عمده به خنثیٰ کردن تحریم بیندیشید که دست شما است.

💻 ۹۹/۹/۲۶ | 💬 امام خامنه ای

[/su_note]


«کار جریان تحریف، آدرس غلط دادن برای حل مشکل تحریم است.» این عبارتی است که رهبر انقلاب در مردادماه امسال در خصوص رفتار جریانی بیان کردند که می‌خواهند درباره راه مقابله با تحریم آدرس غلط بدهند و بگویند «اگر می‌خواهید تحریم برطرف بشود، در مقابل امریکا کوتاه بیایید».

جریانی که بیانات اخیر رهبر انقلاب در روز چهارشنبه ۲۶ /۹ /۱۳۹۹ را که در آن خنثی‌سازی تحریم بر رفع تحریم مقدم دانسته شده بود، هم به‌صورت ناقص و تحریف شده بازتاب دادند.


در ادامه نظرات مردم درباره پوستر ” کار جریان تحریف ” را میخوانیم:

⭕️ روح امام خمینی(ره) شاد که فرمودند:
“من به مردم ایران التماس میکنم که این غرب‌زده‌ها رو کنار بذارند”
ایشون اون زمان این روزها رو برای ملت و کشور میدید و هشدار داد ولی ما….
💬 n.zare(منتظر بهار)


⭕️ با رهبری که حی و حاضر است این کار را می کنید، حال با تاریخ چگونه رفتار کرده ا و تحریف را به جریان انداخته اید.
آیا شرم نمی کنید!؟
#جریان_تحریف

💬 سعید مزرعه


⭕️ با این واکنش دفتر حضرت آقا، روزنامه های اصلاح طلب اگر شرف داشته باشند باید فردا از مردم عذرخواهی کنند
ولی خب چیزی رو ازشون می خوایم که ندارند!
💬 محسن طهماسبی


⭕️ جریان تحریف دقیقا مصداق «ملئت بطونکم من الحرام» است؛ شکم‌هایشان از حرام پُر شده و بر دل‌هایشان مُهر زده شده است
💬 حاج حیدر


⭕️ جریان منحرف از انقلاب، با پا گذاشتن روی خون شهدا پله های ریاست را بالا رفته اند و حال برای خشنودی بازماندگان بنی امیه و بنی عباس و… خوش رقصی میکنند.تضعیف میکنند تحریف میکنند متهم میکنند و گرا میدهند..هر کاری که در توان داشته باشند انجام میدهند تا انقلاب را به زانو دراورند.
💬 Daliri


⭕️ امام فرمود: امریکا شیطان بزرگ است!
جریان تحریف نوشت: آمریکا بزرگ است!
💬 آرزو گودرزی


⭕️ آسودگی خاطر #جریان_تحریف از عدم برخورد قاطع(لابد به‌خاطر مراعات بی‌حیایی‌های‌شان) باعث شده که با وقاحت تمام، حتی بر بیانات علنی و پشت بلندگوی رهبری هم تیغ تحریف بکشند..
قوه قضاییه، باید در همین زمان و قبل از اینکه عناصر این جریان گستاخ‌تر بشوند، ترمز این بلندگوهای نفاق را بکشد!
💬 آسید


⭕️ مولانا یه بیت شعر داره که فیت دولت روحانیه :))
خنک آن قماربازی که بباخت آن چه بودش
بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر
💬سروش رجبی


⭕️ روزنامه‌های اصلاح‌طلب با بودجه‌ی نظام سخرانی رهبر رو تقطیع میکنن و به خورد مردم میدن،

در واقع آمدنیوز داخلی داریم در چند شعبه
به نامهای:
شرق/اعتماد/سازندگی/ابتکار/همشهری/مردم‌سالاری
💬 اسکیزوئید


⭕️ این بار آش تحریف ازطرف اصلاحات اونچنان شور شده که سایت امام خامنه‌ای هم واکنش نشون داد.
مجلس، شورای نگهبان حواسشون هست ان شاءالله؟
#جریان_تحریف
#انتخابات
💬سیمرغ قاف نشین


⭕️ پس از دیدار رهبر انقلاب با خانواده شهید سلیمانی تقریبا تمام روزنامه های جریان اصلاحات صحبت های ایشان را با تکنیک پاره حقیقت گویی تحریف کردند! آش آنقدر شور شد که سایت رهبری هم علیه آن موضع گرفت.
حالا معنای عبارت «اگر جریات تحریف شکست بخورد، تحریمها هم شکست می خورد» بهتر درک میشود

👤 سيد علي موسوي


⭕️ جریان اصلاحات خودِ خودِ خودِ جریان تحریفه!

👤 حسین صارمی


⭕️ سرپل جریان #تحریف در رسانه های داخلی؛
خبرگزاری ایسنا با بودجه دولتی پیشتاز جریانِ تحریفِ مدنظرِ مقام معظم رهبری در حوزه رسانه است!
بدون شرح فقط پوستر منتشره ۲ روز پیش ایسنا از سخنان رهبری، با پوستر امروز سایت

👤 Talebi.Darestani


⭕️ جریان تحریف، برای حل مشکل تحریم آدرس غلط می‌دهد.
پ.ن: عکس بالا تزئینی نمی‌باشد.

👤 عبدالمجید خرقانی


[su_note note_color=”#c8e6c9″]

در ادامه یادداشت سرکار خانم کبری آسوپار که روز 29 آذر 1399 در روزنامه جوان منتشر شده است را با هم میخوانیم. این یادداشت به روشنی حیله و نیرنگ طرفداران آمریکا (اصلاح طلبان) را آشکار میکند:

[/su_note]

تحریف زنجیره ای سخن رهبری به نفع تحریم ها !

تیتر اصلی چند روزنامه اصلاح‌طلب در روز پنج‌شنبه پیرامون سخنرانی رهبری را ببینیم:

روزنامه شرق: «مقام معظم رهبری: اگر بتوان تحریم‌ها را لغو کرد، یک ساعت هم نباید تأخیر کنیم»

روزنامه ایران: «تحریم‌ها را باید عزتمندانه بر طرف کرد»

آرمان: «در رفع تحریم‌ها یک ساعت هم نباید تأخیر کرد»

روزنامه اعتماد: «نباید حتی یک ساعت در رفع تحریم تأخیر کنیم»

جمله شرطی و معترضه رهبری پیرامون عدم تأخیر برای رفع تحریم‌ها، با تحریف گسترده در روزنامه‌ها و کانال‌های تلگرامی و صفحات مجازی اصلاح‌طلبان مواجه شد. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای روز چهارشنبه گفتند که «رفع تحریم دست دشمن است» و «ما که خودمان نمی‌توانیم رفع تحریم کنیم».

مفهوم این جملات روشن است و آن اینکه ایشان انتظار سیاست و اقدامی غیر از تلاش برای رفع تحریم‌ها از مسئولان کشور دارند. در ادامه البته تأکید می‌کنند که «نمی‌گویم دنبال رفع تحریم‌ها نباشیم»، یعنی من که با رفع تحریم‌ها مخالف نیستم، اما… و آنچه پس از این، اما و اگر‌ها می‌آید، اصل موضع رهبری است.

جملات بعدی ایشان مؤید این نظر است که توانایی رفع تحریم‌ها در ما وجود ندارد و درواقع، توضیح همان جمله است که ابتدا فرمودند؛ اینکه «رفع تحریم‌ها دست دشمن است و ما خودمان نمی‌توانیم». برای آنکه روشن شود مخالفتی با رفع تحریم‌ها ندارند، می‌گویند که «اگر بتوانیم تحریم را رفع کنیم، یک ساعت هم نباید تأخیر کنیم. البتّه چهار سال است تأخیر شده، از سال ۹۵ بنا بوده همه تحریم‌ها یک‌باره برداشته بشود [امّا]تا الان نه فقط برداشته نشده، زیاد هم شده.»

مفهوم جمله روشن است؛ جمله شرطی و معترضه‌ای است با لفظ «اگر» که یعنی نتوانستید تحریمی را «یک‌باره» لغو کنید، چهار سال از آن زمانی که رئیس‌جمهور حسن روحانی گفته بود «تحریم‌ها یک باره لغو می‌شود» گذشته و تحریم‌ها «زیاد» هم شده است.

گویی رهبری برای سخنان‌شان در باب اینکه رفع تحریم‌ها دست ما نیست، شاهد مثال می‌آورند؛ شاهدی از سخنانِ خود مدعیان تلاش برای رفع تحریم.

حال دیگر چه وجهی دارد از رفع تحریم‌ها و عدم تأخیر یک دقیقه‌ای در صورت امکان آن بگویند، وقتی دیدیم و می‌دانیم و خود آقا هم می‌گویند امکان آن دست ما نیست؟ بله، وجهی ندارد و رهبری هم این را نگفته‌اند، اما اصلاح‌طلبان با بریدن و تیتر کردن یک بخش از سخنان ایشان که بدون ذکر جملات قبلی و بعدی، معنای دیگری می‌یابد، خواسته‌اند بگویند که رهبر انقلاب نظر بر رفع سریع تحریم‌ها دارند.

آیا این ظلم به رهبری نیست که سخنان ایشان را با دیدگاه خودمان تغییر دهیم و حتی برعکس آنچه نظرشان بوده، نشان دهیم تا بگوییم رهبری با ما همراه است؟

اصلاح‌طلبان و دولت تدبیر و امیدی که بر سر کار آوردند، برای درست نشان دادن سیاست‌های خود در اداره کشور، از هیچ تحریفی رویگردان نیستند.

وقتی اصلاح طلبان توانستند از خونین‌ترین قیام شیعه، درس مذاکره بگیرند، یا برجامی را که با عملیات رسانه‌ای و چانه‌زنی در بالا و فشار از پایین، به نظام تحمیل کردند، به نام نظر کل نظام جا بزنند، دیگر تحریف یک جمله از رهبر انقلاب که لابد برایشان ساده است.

گرچه که تحریف مواضع مهم یک فرد و نمایش چهره‌ای مخدوش از او، در واقع تحریف شخصیت اوست. به همین خاطر این نوشتار برای تذکر به اصلاح‌طلبان، این استادان تحریف و خدایگان مصادره و تخریب شخصیت، حرفی ندارد، بر اصلاح طلبان برای رعایت اخلاق حرفه‌ای حرجی نیست، به تحریف خو کرده‌اند، بار‌ها تاریخ را هم به گونه‌ای دیگر روایت کرده‌اند و شخصیت‌های انقلاب را به نفع خود و با دروغ مصادره کرده‌اند؛ انتظاری از آنان نیست، اما این نوشته به مخاطب می‌گوید که فریب نخورد.

تیتر‌ها حتی وقتی بازتاب سخنان شخص اول مملکت است، می‌تواند گزیده‌ای باشد که واقعیت را به گونه‌ای دیگر و حتی برعکس نشان دهد و از سخنان رهبر انقلاب برای گذشتن از تلاش برای رفع تحریم، امر به تلاش برای رفع تحریم بسازد. از انتقاد رهبری به دولت، حمایت از دولت درآوردن، نامش کار حرفه‌ای رسانه نیست، دروغ‌گویی به مردم و ظلم به آقاست، فریب نخوریم.


آیه قرآن کریم درباره اصلاح طلبان ( تحریف کنندگان)

آیه 11 سوره بقره : وَإِذَا قِيلَ لَهُمْ لَا تُفْسِدُوا فِي الْأَرْضِ قَالُوا إِنَّمَا نَحْنُ مُصْلِحُونَ

ترجمه : چون به آنان گویند: در زمین فساد نکنید ؛ می گویند: همانا ما اصلاحگريم.

پیام های آیه در تفسیر نور

پیام های آیه :
1- گرچه منافقان پندپذير و نصيحت خواه نيستند، ولى بهتر است آنها را مؤعظه و نهى از منكر كرد. «قِيلَ لَهُمْ»
2- نفاق، عامل فساد است. «لا تُفْسِدُوا فِي الْأَرْضِ»
3- منافق چند چهره بودن خود را مردم‌دارى واصلاح‌طلبى مى‌داند. «إِنَّما نَحْنُ مُصْلِحُونَ»
4- منافق، فقط خود را اصلاح‌طلب معرّفى مى‌كند. «إِنَّما نَحْنُ مُصْلِحُونَ» (ممكن است كسى دچار بيمارى سخت روحى باشد، ولى خيال كند كه سالم است.)
5- منافق با ستايش نابجا از خود، در صدد تحميق ديگران و توجيه خلافكارى‌هاى خويش است. «إِنَّما نَحْنُ مُصْلِحُونَ»

معنی کلمه تحریف در لغت نامه دهخدا

تحریف . [ ت َ ] (ع مص ) بگردانیدن سخن . (تاج المصادر بیهقی ) (زوزنی ). گردانیدن سخن از جای وی . (منتهی الارب ) (ناظم الاطباء) (از اقرب الموارد) (از قطر المحیط). گردانیدن سخن و چیزی را از وضع و حالت خود. (غیاث اللغات ) (آنندراج ).برگردانیدن . (ترجمان جرجانی ترتیب عادل بن علی ). بگردانیدن . (دهار) (از اقرب الموارد) (از قطر المحیط). تغییر هر چیز عموماً و تغییر کتاب خصوصاً. (فرهنگ نظام ). تغییراللفظ دون المعنی . (تعریفات ). تغییرالشی ٔ عن موضعه . (کشاف اصطلاحات الفنون ). تغییر، تبدیل ، انقلاب ، سرنگونی و واژگونی و انحراف سخن و یا چیزی دیگر از حالت و وضع خود و تقلب . (ناظم الاطباء) : گفت درخواستم تا مردی مسلمان در میان کار من باشد که دروغ نگوید و سخن تحریف نکند. (تاریخ بیهقی ). روا نیست در تاریخ تحریف و تغییر و تبدیل کردن . (تاریخ بیهقی ). || قط محرف زدن قلم را. (منتهی الارب ) (آنندراج ) (ناظم الاطباء) (اقرب الموارد) (قطر المحیط). کج تراشیدن سر قلم . (فرهنگ نظام ) : خرد از بیخبران آموز ای شاه خرد، که بتحریف قلم گشت خط مرد قویم .

[su_note]

در ادامه بخوانید : اصلاح طلبان بر خلاف اندیشه امام خمینی(ره)+(ویژه نامه)

[/su_note]


با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
بنیانا

از بنیانا

سایت بنیانا محل نشر مقاله و خبر درباره دین اسلام است. در بنیانا درباره رویدادهای مهم پیرامون فرهنگ اسلامی و سبک زندگی در انقلاب اسلامی ایران می‌خوانیم... کلمه بُنیانا در اینجا به معنای پایه، اساس و بنیاد است.

رخداد از
guest

1 دیدگاه
قدیم ترین
جدیدترین بیشترین امتیاز
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
ناصر رضازاده وایقان
ناصر رضازاده وایقان
3 سال قبل

بسم الله الرحمن الرحیم
الله اکبر…
یامهدی…
خدا یا به همه مسلمانها بندگی عطا فرما ان شاالله…
و ما را هدایت فرما
و مارا ببخش و بیامرز
که انسان غافل است و زیان کار
و ما را بر دشمنانت پیروز گردان
که ما نیاز مند مطلق رحمت .
رحمان و رحیم هستیم
بار الهی ایمان مارا به یقین حقیقت حق روشن بفرما
که ما واقعا نیازمند دائم کَرم درگاه عظیم
و عزیز تو هستیم
بار الهی تو غفوری و غفار…
دشمنانت را خوار ذلیل فرما
که شما بر همه چیز توانایی
الحمدالله رب العالمین…