دسته‌ها
کیوسک

شماره 265 نشریه خط حزب الله منتشر شد 📰 [ آمران و عاملان جنایت علیه ملت ایران در تیررس انتقام ]

شماره‌ی دویست‌وشصت‌وپنجم هفته‌نامه‌ی خط حزب‌الله با عنوان «مجازات قطعی است» منتشر شد. برای دانلود رایگان نشریه در ادامه همراه بنیانا باشید.

در سخن هفته این شماره‌ی نشریه‌ی خط حزب‌الله، اصول و معیارهای اقدام متقابل نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر ضربات ناجوانمردانه و بزدلانه‌ی دشمن، همچون ترور دانشمند شهید، دکتر محسن فخری‌زاده مرور شده است.

در این زمینه توجه به این واقعیت حاکم بر جهان ضروریست که عقب‌نشینی مکرر در مقابل دشمن نتیجه‌ای جز پیشروی و زیاده‌خواهی دشمن در پی نخواهد داشت و «و هیچ عقلی حکم نمی‌کند که ما برای اینکه متجاوز را وادار کنیم به توقّف، خواسته‌ی او را برآورده کنیم.» ۹۹/۵/۱۰

«گمنامی»، ویژگی مشترک شهدای دانشمند هسته‌ای کشورمان، تا قبل از شهادتشان بوده و همین ویژگی در کنار کار و تلاش و فعالیت مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر، آنها را در زمره‌ی بسیجیان مکتب خمینی قرار داده است. «اینها نخبگانی بودند که در وادی علم و تحقیق، بسیجی‌وار کار کردند.» ۹۳/۹/۶ در اطلاع‌نگاشت این شماره، مروری داشته‌ایم بر سوابق پنج شهید دانشمند هسته‌ای کشورمان.

دیگر بخش‌های نشریه‌ی خط حزب‌الله به شرح زیر است:
دانشجویان، باید نگهبان استقلال و آزادی باشند / کلام امام
دشمن از وجود چنین آدم‌هایی عصبانیست / حزب‌الله این است
رعایت احکام اسلامی، ضامن بقا و استحکام خانواده / خانواده ایرانی
مجموعه جوان و متدین آینده‌ی کشور را خواهد ساخت / دولت جوان انقلابی
پیروزی ملت ایران در مقابل تحمیل ذلت و وابستگی / دفاع مقدس
قرآن ما را به هم پیوند داده است / عکس‌نوشت

طبق رسم هفتگی خط حزب‌الله، شماره‌ی این هفته به روح مطهر دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشورمان، شهید محسن فخری‌زاده تقدیم می‌شود.

[su_note note_color=”#c8e6c9″]

دانلود نسخه های مختلف نشریه خط حزب الله شماره 265

دریافت نسخه مطالعه وب و موبایل | دریافت نسخه چاپی رنگی | دریافت نسخه چاپی سیاه و سفید

سایز بزرگ برای تابلو اعلانات »» دریافت نسخه رنگی | دریافت نسخه سیاه و سفید

وب سایت و کانال های نشریه خط حزب الله » لینک وب سایت نشریه | کانال نشریه در سروش | کانال نشریه در گپ | کانال نشریه در بله | کانال نشریه در ایتا

[/su_note]

تکثیر و توزیع نشریه خط حزب‌ الله به صورت داوطلبانه و خودجوش است. بدین نحو که برادران و خواهران گرامی فایل نشریه را دانلود کرده، و به تعدادی که امکان دارد تکثیر و در مکان‌هایی مانند مسجد، پایگاه بسیج، هیئت‌های مذهبی، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه توزیع می‌کنند

نسخه های چاپی برای کاغذ اندازه A3 هستند و نسخه مطالعه برای موبایل و استفاده روی A4 است. شما می توانید هر نسخه از نشریه را با هزینه حدود ۴۰۰ تومان روی برگه A3 چاپ کنید و اندازه تابلو اعلانات برای کاغذ با ارتفاع حداقل ۷۰سانتیمتر است که حدود ۷هزار تومان هزینه دارد .

هم چنین شما می توانید به صورت رایگان مطالب را در سایت نشریه بخوانید و اگر در شبکه های اجتماعی صفحه یا کانال دارید، لینک مطالب نشریه خط حزب الله یا عکس و پوسترها را در صفحات خود به اشتراک بگذارید تا فارسی زبانان بیشتری مطالب را بخوانند.

دانلود رایگان » شماره 264 نشریه خط حزب الله منتشر شد رایگان دانلود کنید [ مردم، ولی‌نعمتند ]

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
بنیانا

از بنیانا

سایت بنیانا محل نشر مقاله و خبر درباره دین اسلام است. در بنیانا درباره رویدادهای مهم پیرامون فرهنگ اسلامی و سبک زندگی در انقلاب اسلامی ایران می‌خوانیم... کلمه بُنیانا در اینجا به معنای پایه، اساس و بنیاد است.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات