دسته‌ها
کیوسک

شماره 261 نشریه خط حزب الله منتشر شد 📰 رایگان دانلود کنید 📥

شماره‌ی 261 هفته‌نامه‌ی خط حزب الله با عنوان «ایران قدرتمند» منتشر شد. این هفته نشریه خط حزب‌الله دلائل اصلی دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی و تنها راه موفقیت در برابر آن را بررسی می‌کند؛ در ادامه مطلب این نشریه را رایگان دانلود کنید. همراه بنیانا باشید

تصویر صفحه اول شماره 261 خط حزب الله
تصویر صفحه اول شماره 261 خط حزب الله

«باید قوی شویم.» این یکی از اصول بنیادین انقلاب اسلامی برای عبور از چالش‌ها و حل مشکلات کشور در حوزه‌های مختلف به‌ویژه مشکلات اقتصادی است که رهبر انقلاب بارها و در سخنرانی اخیرشان بر آن تأکید ورزیده‌اند. در سخن هفته‌ی این شماره از نشریه‌ی خط حزب‌الله علاوه بر بررسی این راهکار اصلی، دلائل منطقی و عقلانی انقلاب اسلامی برای ایستادگی و مبارزه‌ی با جبهه‌ی استکبار در بیانات رهبر انقلاب مرور شده است.

رهبر انقلاب در سخنرانی تلویزیونی که در روز ۱۳ آبان و ولادت با سعات نبی مکرم اسلام (ص) و امام صادق (ع) داشتند، وضعیت آشفته‌ی دولت آمریکا نشان‌دهنده‌ی انحطاط سیاسی، مدنی و اخلاقی جامعه‌ی آمریکایی ارزیابی کردند و انهدام این قدرت پوشالی را در مدت نه چندان طولانی پیش‌بینی نمودند. به همین مناسبت نشریه خط حزب‌الله در قالب گزیده بیانات هفت سنت الهی را درباره‌ی مصاف حق و باطل و نابودی طاغوت، از نگاه رهبر انقلاب مرور کرده است.

دیگر بخش‌های نشریه‌ی خط حزب‌الله به شرح زیر است:
گرانی‌ها را با همکاری و هماهنگی کنترل کنید / مسئله روز
منافع کشورهای اسلامی، تنها با وحدت حفظ خواهد شد / کلام امام
پر از شواهد انحطاط / معرفی کتاب
اولین ویژگی که باید در جوانمان به‌وجود بیاوریم / خانواده ایرانی
نقطه‌ی مقابل انقلابی‌های کم‌صبر و پشیمان / حزب‌الله این است
نمونه‌های تاریخی تسلیم در مقابل آمریکا / روایت تاریخی
دو دلیل برای پیروزی نهایی ملت ایران / عکس‌نوشت
مراقبت از قدرت دفاعی و نفوذ دشمن / مطالبه رهبری

طبق رسم هفتگی خط حزب‌الله، شماره‌ی این هفته به برکت خون شهدا به روح مطهر شهید روح‌الله قربانی تقدیم می‌شود.

[su_note note_color=”#c8e6c9″]

دانلود نسخه های مختلف نشریه خط حزب الله شماره 261

دریافت نسخه مطالعه وب و موبایل | دریافت نسخه چاپی رنگی | دریافت نسخه چاپی سیاه و سفید

سایز بزرگ برای تابلو اعلانات »» دریافت نسخه رنگی | دریافت نسخه سیاه و سفید

وب سایت و کانال های نشریه خط حزب الله » لینک وب سایت نشریه | کانال نشریه در سروش | کانال نشریه در گپ | کانال نشریه در بله | کانال نشریه در ایتا

[/su_note]

تکثیر و توزیع نشریه خط حزب‌ الله به صورت داوطلبانه و خودجوش است. بدین نحو که برادران و خواهران گرامی فایل نشریه را دانلود کرده، و به تعدادی که امکان دارد تکثیر و در مکان‌هایی مانند مسجد، پایگاه بسیج، هیئت‌های مذهبی، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه توزیع می‌کنند

نسخه های چاپی برای کاغذ اندازه A3 هستند و نسخه مطالعه برای موبایل و استفاده روی A4 است. شما می توانید هر نسخه از نشریه را با هزینه حدود ۴۰۰ تومان روی برگه A3 چاپ کنید و اندازه تابلو اعلانات برای کاغذ با ارتفاع حداقل ۷۰سانتیمتر است که حدود ۷هزار تومان هزینه دارد .

هم چنین شما می توانید به صورت رایگان مطالب را در سایت نشریه بخوانید و اگر در شبکه های اجتماعی صفحه یا کانال دارید، لینک مطالب نشریه خط حزب الله یا عکس و پوسترها را در صفحات خود به اشتراک بگذارید تا فارسی زبانان بیشتری مطالب را بخوانند.

دانلود کنید » شماره ۲۶۰ نشریه خط حزب الله منتشر شد رایگان دانلود کنید

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
بنیانا

از بنیانا

سایت بنیانا محل نشر مقاله و خبر درباره دین اسلام است. در بنیانا درباره رویدادهای مهم پیرامون فرهنگ اسلامی و سبک زندگی در انقلاب اسلامی ایران می‌خوانیم... کلمه بُنیانا در اینجا به معنای پایه، اساس و بنیاد است.

رخداد از
guest

2 نظرات
قدیم ترین
جدیدترین بیشترین امتیاز
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
رضوان
3 سال قبل

جزوه بهترین نشریات هستش