دسته‌ها
کلمات | مقاله، یادداشت، گزارش

دست صهیونیست‌ها در آستین رئیس‌جمهور فرانسه [ مثل ماجرای جنگ صلیبی بوش پسر و توهین به پیامبر اعظم و قرآن، حاکمان اروپا و آمریکا در کنار شیطان ایستادند]

آنچه امروز در عرصه بین‌الملل از همبستگی بین صهیونیست‌ها و اروپا و رئیس‌جمهور فرانسه با رژیم حاکم بر امریکا مشاهده می‌شود، از یک سو و از سوی دیگر آنچه از خیانت برخی حکام عرب همچون رژیم‌های وابسته و منفعل در امارات، بحرین و اخیراً سودان با حمایت آل‌سعود در جریان است، مبین سلطه صهیونیسم جهانی بر اروپا و امریکا و استخدام برخی سران مزدور عرب در هماهنگی با نقشه‌های صهیونیستی است.

سید محمد قطب در کتاب «انسان بین مادی‌گری و اسلام» به مطلبی اشاره می‌کند که در بدو امر آدمی با تعجب می‌نگرد، اما حوادث امروز در عرصه بین‌المللی نشان از راستی‌آزمایی ادعای سید قطب دارد. این اندیشمند اسلامی مدعی است فروید، داروین، مارکس و نیچه یا صهیونیست بوده‌اند یا وابستگی شدید به صهیونیسم داشته‌اند.

سید قطب از کتاب «پروتکل‌های دانشمندان صهیون» نقل می‌کند: «فروید از ماست و او به زودی روابط و علاقه‌های جنسی را آفتابی و علنی خواهد کرد تا در نظر نوجوانان چیز مقدسی نماند و کار به جایی برسد که هدف اصلی جوانان فقط سیراب کردن غرایز جنسی باشد، در این هنگام اصول اخلاقی قربانی و نابود خواهد شد.»

وی با اشاره به بهره‌گیری صهیونیست‌ها از نظرات کارل مارکس برای درهم شکستن عقاید دینی و نشر مبانی مادی از همین کتاب نقل می‌کند: «ما پیروزی داروین و مارکس و نیچه را در ترویج آرا و عقایدشان ترتیب داده‌ایم».

تصویر : حضور امانوئل مکرون ، گوه اعظم فرانسه در کنار دیوار دعای دروغین صهیونیست ها
تصویر : حضور امانوئل مکرون ، گوه اعظم فرانسه در کنار دیوار دعای دروغین صهیونیست ها

آنچه امروز در عرصه بین‌المللی بر بشریت می‌گذرد و زمینه‌ساز سقوط اخلاقی، فرهنگی و اجتماعی اروپا و امریکا شده است، نتیجه سیطره صهیونیسم بین‌الملل و نفوذ اختاپوسی نژادپرستان صهیونیستی بر عرصه قدرت در امریکا و اروپا است. واقعیت تلخ حاکم بر جوامع اروپایی و امریکا نشان می‌دهد نقشه‌های سردمداران صهیونیست در به‌کارگیری و استخدام عناصر علمی دیگر به بار نشسته و انسانیت، وجدان، اخلاق و شرف را از سردمداران کفر و شرک گرفته است.

همبستگی، هماهنگی و همسویی ناگسستنی برخی سران اروپا به‌ویژه انگلیس و فرانسه، نشان از وابستگی فکری، اعتقادی، سیاسی و راهبردی در نفوذ اندیشه صهیونیسم بین‌المللی است.

رفتار سران امریکا در گذشته در تقابل با اسلام و اهانت به مقدسات مسلمانان و راه‌انداختن پروژه اسلام‌هراسی و قربانی کردن ملت و سرزمین فلسطین و عملکرد ترامپ در حمایت از رژیم صهیونیستی برای ادامه قدرت خود در کاخ سفید بزرگ‌ترین خیانت‌ها را به اسلام و مسلمانان داشته و در راستای تأثیرپذیری از لابی جریان صهیونیستی حاکم بر محافل اقتصادی و سیاسی امریکا قلمداد می‌شود.

نکته تأسف‌انگیز مزدوری و عملگی برخی رژیم‌های عربی و قرار گرفتن در دام رژیم اشغالگر قدس در راستای کمک به رئیس‌جمهور درمانده امریکاست. خیانت حاکمان وابسته امارات و بحرین و اخیراً دولت حاکم بر سودان در عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی و زدن خنجر به قلب ملت فلسطین لکه ننگی بر چهره رژیم‌های مذکور بوده که تا ابد باقی‌خواهد ماند.

از سوی دیگر آنچه در فرانسه در بازنشر توهین به بزرگ‌رهبر جهان اسلام پیامبر اعظم (ص) انجام گرفت و آنچه رئیس‌جمهور فرانسه انجام داد، اعلام همبستگی با امریکای تحت نفوذ صهیونیسم بین‌الملل و با هدف انحراف و انصراف افکار عمومی از خیانت سران عرب است.

در ماجرای جنگ صلیبی بوش پسر و توهین به پیامبر اعظم و قرآن، حاکمان اروپا در کنار امریکا قرار گرفتند و امروز که قلب جهان اسلام از خیانت برخی سران عرب در عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر در تب و تاب است، رئیس‌جمهور فرانسه جراحت بسیار دردآوری بر قلب ملت مسلمان وارد کرده که به‌نظر می‌رسد علاوه بر اهداف خاص در راستای کاهش فشار ملت‌های مسلمان بر خیانت برخی رژیم‌های عرب است.

نکته قابل توجه برای ملت‌های مسلمان و مردم هوشمند ایران و مسئولان و رسانه‌ها این است که ضمن محکوم کردن و برخورد جدی با رفتار خبیثانه مکرون تحت لوای آزادی بیان، نباید از خیانت سران امارات و بحرین و برخی کشور‌های دیگر غفلت کرد و نباید اجازه داد خیانتکاران به جهان اسلام و ملت مسلمان نقشه‌های شوم خود را عملی سازند.

یادداشتی که خواندید به قلم آقای علی سعیدی شاهرودی ، روز 8 آبان 1399 در روزنامه جوان منتشر شده است.


با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
بنیانا

از بنیانا

سایت بنیانا محل نشر مقاله و خبر درباره دین اسلام است. در بنیانا درباره رویدادهای مهم پیرامون فرهنگ اسلامی و سبک زندگی در انقلاب اسلامی ایران می‌خوانیم... کلمه بُنیانا در اینجا به معنای پایه، اساس و بنیاد است.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات