دسته‌ها
کلمات | مقاله، یادداشت، گزارش

خرید ماسک از سایت هست اینجا با تخفیف ویژه [+ خرید مواد ضدعفونی و بسته لوازم التحریر]

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) سامانه‌ای را راه انداخته است که ایرانیان می‌توانند ماسک را زیر قیمت مصوب وزارت بهداشت سفارش و از نزدیک‌ترین مرکز توزیع یا مسجد و مدرسه محل زندگی‌شان تحویل بگیرند. در روزهای ابتدایی فقط مردم ساکن مناطق قرمز کرونا شامل ساکنین استان‌های خوزستان، بوشهر؛ کرمان، قم، مازندران، سیستان و بلوچستان؛ هرمزگان، خراسان رضوی، گلستان و آذربایجان شرقی امکان خرید ماسک داشتند اما امروز تقریبا برای همه شهرستان ها امکان خرید ماسک فراهم است. در ادامه به بررسی سایت هست اینجا می پردازیم همراه بنیانا باشید

خرید ماسک از سایت هست اینجا
خرید ماسک از سایت هست اینجا

معرفی سایت هست اینجا برای خرید ماسک و بسته لوازم التحریر

سامانه ” هست اینجا ” با آدرس https://hastinja.ir با هدف ایجاد دسترسی آسان مردم به ماسک سه لایه باکیفیت و ارزان قیمت، توسط مؤسسه دانش‌بنیان برکت راه‌اندازی شد.

بنابراین گزارش با توجه به تأکید پزشکان و محققان سلامت و دستورالعمل ستاد ملی کرونا مبنی بر ضرورت استفاده از ماسک جهت پیشگیری از ابتلا به کرونا و فروش این محصولات با قیمت های گزاف در برخی داروخانه‎ها و مراکز فروش، مؤسسه دانش‌بنیان برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام اقدام به راه‌اندازی سامانه‌ای جهت فروش و توزیع محدود ماسک سه‌لایه بهداشتی استاندارد در استان های قرمز کشور کرده است.

در این سامانه هر بسته 50 عددی ماسک سه‌لایه زیرقیمت مصوب وزارت بهداشت، به ازای هرعدد 1000 تومان، بسته‌ای 50000 تومان در نظر گرفته شده است.

هر فرد با داشتن یک کد ملی و یک شماره همراه میتواند در سایت hastinja.ir ثبت‌نام و ظرف ۷۲ ساعت ماسک خود را از مراکز مشخص شده و معرفی‌شده در سامانه دریافت نماید. (توضیح : ماسک برای آدرس شما ارسال نمیشود. باید نزدیک ترین مرکز به منزل خود را در مرحله سوم ثبت خرید ماسک انتخاب کنید و بعد در ساعت و تاریخ مشخص با کارت ملی به آن مرکز مراجعه کنید. ثبت نام در سایت هست اینجا هم مثل ثبت نام در پیام رسان ها است. یک پیامک با یک کد عددی برای شما ارسال میشود که باید آن را در سایت وارد کنید. خرید از طریق مرورگر موبایل (کروم یا فایرفاکس) هم امکان پذیر است.)

این طرح هم‌اکنون در شهرها و استانهای سراسر کشور در حال اجراست و توزیع آن با کمک گروه‌های جهادی و نیروهای مردمی از جمله اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان، هیئت های مذهبی و مساجد ، خیریه‌های مردمی، بسیج مستضعفین، تشکل‌های بسیج دانشجویی و… انجام می‌شود.

راستی اگر مسئول یک فروشگاه یا مرکز بهداشتی یا موسسه دانشجویی یا مسجد یا … هستید می توانید از طریق لینکی که در سایت هست اینجا معرفی شده است برای همکاری در توزیع ماسک در شهر خود، درخواست ثبت کنید…

خرید مواد ضدعفونی و بسته لوازم التحریر ویژه دبستان و دبیرستان

ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و بنیاد برکت برای راحتی خرید لوازم التحریر و کاهش هزینه ها در سایت هست انیجا بخشی برای خرید بسته لوازم التحریر قرار داده است. سه بسته با محتویات مختلف که در هرکدام انواع دفترها و خودکار و مداد و… وجود دارد.

مثلا در بسته مخصوص دبیرستانی ها این موارد قرار دارد :

3 عدد دفتر ۱۰۰ برگ فنری (یک دفتر با جلد سخت و دو دفتر با جلد طلقی)
2 عدد دفتر ۸۰ برگ ته چسب
2 عدد دفتر ۵۰ برگ ته چسب
1 عدد دفتر دو خط ۵۰ برگ انگلیسی
4 عدد خودکار آبی؛ ۱ عدد خودکار قرمز و ۱ عدد خودکار مشکی کیان
یک دفترچه یادداشت فنری
یک عدد جامدادی پارچه‌ای زیپ‌دار

می توانید بقیه موارد را در سایت هست اینجا بخوانید … سایت هست اینجا درباره این بسته ها توضیح میدهد که : این بسته شامل اقلام زیر است؛ کلیه دفترها از کاغذهای سفید مرغوب با جلد مقوایی رنگی و کیفیت مناسب تهیه شده است. قیمت کل بسته حداقل ۴۰ درصد زیر قیمت تک فروشی بازار با همین کیفیت می‌باشد.

سوالات متدوال درباره خرید ماسک از سایت هست اینجا

کیفیت ماسک‌ها در هست اینجا چگونه است؟

ماسک‌ها از نوع سه لایه بی‌بافت با فیلتراسیون سطح بالاست. این ماسک‌ها در یک فرآیند مکانیزه و صنعتی تولید می‌شوند و از عالی‌ترین کیفیت در کلاس خود برخوردارند.

مهم‌ترین ویژگی‌های این ماسک‌ها عبارتند از:

دارای تاییدیه از اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت
کاربرد پزشکی، کادر درمان و عمومی
الیاف طبیعی و بافته نشده
3 لایه (۱ لایه ملت ضخیم و ۲ لایه اسپان باند)
توانایی جذب ذرات ۳ میکرومتر با راندمان بالای ۹۵ درصد
دارای فنر انطباق بر روی بینی
بسته‌بندی استریل ۵۰ عددی

هر نفر می‌تواند چه تعداد ماسک سفارش دهد؟

در حال حاضر هر شخص با وارد کردن شماره موبایل و کد ملی تنها امکان سفارش یک بسته ۵۰ عددی ماسک را دارد.

چرا تعداد سفارش ماسک محدود است؟

با توجه به اینکه این نوع ماسک‌ها با قیمتی بیش از دو برابر قیمت مصوب در بازار آزاد به فروش می‌رسند، این محدودیت برای جلوگیری از احتکار و ایجاد بازار سیاه تعریف شده است. تمام دغدغه‌ی ما این است که ماسک‌ها به صورت مستقیم به دست مصرف کننده نهایی برسند و دست دلالان از این میان برچیده شود.

خرید ماسک
خرید ماسک

تحویل ماسک‌ها به چه صورت است؟

تحویل ماسک‌ها از طریق مراکز توزیع منتخب انجام می‌شود. شما در فرآیند خرید، نزدیک‌ترین مرکز توزیع را انتخاب کرده و ظرف ۷۲ ساعت می‌توانید سفارش خود را در همان مرکز تحویل بگیرید. هنگام تحویل ارائه کارت ملی الزامیست.

آیا امکان خرید ماسک در مراکز توزیع به صورت مستقیم وجود دارد؟

خیر، در حال حاضر ثبت سفارش تنها به صورت آنلاین و از طریق همین وب‌سایت صورت می‌گیرد. دلیل این کار جلوگیری از ازدحام در مراکز توزیع و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی است.

چرا استان ما در فهرست مراکز توزیع نیست؟

این طرح یک طرح ملیست ولی به علت محدودیت‌های اجرایی فعلا فعالیت خود را از استان‌های در وضعیت قرمز شروع کرده است و به زودی سایر استان‌ها نیز تحت پوشش قرار می‌گیرند.

در صورت بروز مشکل در فرآیند خرید و توزیع از چه طریق پیگیری کنیم؟

مرکز تماس سایت هست‌اینجا با شماره ۰۲۱ – ۵۳۸ ۵۰ ۵۳۸ از ساعت ۸ تا ۲۰ آماده پاسخگویی به سوالات شماست.

در صورتی که یک ماسک فنر فلزی روی بینی نداشته باشد آیا مرجوعی پذیرفته می‌شود؟

بله، با تحویل دادن ماسک معیوب یک ماسک سالم تحویل داده خواهد شد. البته ماسک مرجوع شده باید سالم و بدون پارگی باشد.

در موارد معدودی مشاهده می‌گردد که در بسته‌های ۵۰ تایی تحویل شده یک یا چند ماسک کمتر وجود دارد. در این صورت چه باید کرد؟

چنانچه تعداد ماسک‌ها در یک بسته از ۵۰ عدد کمتر باشد، به همان میزان ماسک تحویل شما خواهد شد. لذا خواهشمند است قبل از خروج از مرکز توزیع تعداد ماسک‌ها را شمارش نمایید. با توجه به اینکه امکان کنترل این موضوع پس از خروج از مرکز توزیع برای هست‌اینجا وجود ندارد؛ در نتیجه مرجوعی بسته‌ها پس از خروج از مرکز توزیع غیرقابل پذیرش می‌باشد.

آیا ماسک‌های تحویلی مشابه عکس درج شده روی بسته‌بندی کارخانه (تصویر قرار داده شده روی سایت) به رنگ آبی است؟

خیر؛ با توجه به تفاوت رنگ پارت‌های مختلف پارچه که به صورت روزانه یا هفتگی تهیه می‌شود، طبیعتا رنگ ماسک‌های تولیدی نیز متفاوت می‌باشد. لذا رنگ آبی مندرج روی بسته‌بندی کارخانه به معنای آبی بودن ماسک‌های تحویلی نیست.

سایت های مرتبط با سایت هست اینجا

سایت هست اینجا توسط بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) راه اندازی شده است . شما میتوانید سایت بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) را در این آدرس : barakatfoundation.com/fa بخوانید.

هم چنین سایت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در این آدرس https://setad.ir/fa در دسترس شماست. پیشنهاد میکنیم حتما بخش اخبار و بخش طرحها و خدمات را در این سایت تماشا کنید تا با کارهای بزرگی که برای پیشرفت ایران انجام میشود آشنا شوید.

هم چنین سایت موسسه دانش‌بنیان برکت که پیشران زیست‌ بوم کسب‌وکارهای نوپا است در آدرس https://barkatventures.com در دسترس مخاطبین است. به نظر میرسد بخش فنی پیاده سازی سایت اینترنتی هست اینجا بر عهده این موسسه بوده است…


در ادامه مطلب خبری که نهم مهر ماه در سایت ستاد اجرایی فرمان امام منتشر شده است و نکاتی درباره تولید ماسک توسط ستاد را بیان میکند میخوانیم …

رکوردشکنی ستاد اجرایی فرمان امام در تولید ماسک بهداشتی با افزایش ظرفیت به ۵ میلیون ماسک در روز

با افتتاح فاز توسعه‌ای کارخانه تولید ماسک ستاد اجرایی فرمان امام، ضمن افزایش کیفیت از N95 به N99، ظرفیت تولید ماسک بهداشتی در این مجموعه به ۵میلیون ماسک در روز رسید.

صبح امروز در مراسمی باحضور سیدمصطفی سیدهاشمی معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام و حسینی‌فر مدیرعامل شرکت پارس سلامت نانو در اشتهارد، فاز توسعه‌ای کارخانه تولید ماسک سه‌لایه و نانوی ستاد افتتاح و راه‌اندازی شد.

سیدمصطفی سیدهاشمی معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام در حاشیه این مراسم گفت: با افزایش تعداد دستگاههای تولید ماسک از ۲۱ به ۴۸ دستگاه، ظرفیت تولید ماسک سه‌لایه بهداشتی در این مجموعه از ۳ میلیون به ۵ میلیون ماسک در روز افزایش یافت.

وی افزود: هم‌اکنون در این کارخانه روزانه ۴ میلیون انواع ماسک تولید میشود که طی دو هفته آینده به ۵ میلیون خواهد رسید.

وی با اشاره به کمک گرفتن از شرکتهای دانش‌بنیان برای ارتقای کیفیت، ابراز داشت: توانستیم کیفیت تولید ماسک را از N95 به N99 افزایش دهیم و آمادگی داریم به هر میزانی که بخش‌های درمانی و پزشکی و جامعه سلامت نیاز داشته باشند برای آنها تولید و عرضه کنیم.

سیدهاشمی با اشاره به دستور اخیر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام افزود: به دستور دکتر مخبر و با توجه به شیوع موج سوم کرونا، به جهت دسترسی آسان و ارزانتر مردم به اقلام بهداشتی، قیمت ماسک تولیدی ستاد را از امروز به هر عدد ۱۰۰۰ تومان کاهش دادیم.

وی تاکید ‌کرد: مردم در همه استانها میتوانند با مراجعه به سایت hastinja.ir، مستقیما اقدام به خرید ماسک و محلول ضدعفونی کننده باقیمت ارزان از ستاد کنند و در مراکز معرفی‌شده تحویل بگیرند.

سیدهاشمی در خصوص خصوصیات فاز جدید توسعه‌ای کارخانه پارس سلامت نانو گفت: فضای این کارخانه از ۱۸۰۰ متر به ۷۰۰۰ متر افزایش یافته ‌و هم اکنون این مجموعه برای بیش از ۲۰۰۰ نفر شغل مستقیم و غیرمستقیم ایجاد کرده است.

وی به تولید ماسک مخصوص کودکان در این مجموعه نیز اشاره کرد و گفت: باتوجه به برگزاری برخی از کلاسهای مدارس بصورت حضوری، از هفته آینده ماسک دانش‌آموزی تولیدشده در کارخانه ستاد را هم وارد بازار خواهیم کرد.

معاون ستاد اجرایی فرمان امام افزود: هم‌اکنون ۵ نوع ماسک شامل ماسک سه‌لایه معمولی، نانو، n95، n99 و کودک در مجموعه ستاد تولید میشود و تا هر زمان که مردم نیاز داشته باشند برای مقابله با ویروس کرونا به عرضه اقلام بهداشتی در کشور ادامه خواهیم داد.

منبع : سایت ستاد

[su_note note_color=”#c8e6c9″]

در ادامه بخوانید:

چگونه در پویش ایران همدل 🇮🇷❤️ شرکت کنیم؟ [مرحله‌ی دوم رزمایش همدلی آغاز شد]

کاش کسانی بتوانند مثل شهید آوینی این جهاد عظیم و عمومی را روایت کنند [بررسی مطالبه امام خامنه ای در شماره ۲۳۶ خط حزب الله ]

[/su_note]


با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
بنیانا

از بنیانا

سایت بنیانا محل نشر مقاله و خبر درباره دین اسلام است. در بنیانا درباره رویدادهای مهم پیرامون فرهنگ اسلامی و سبک زندگی در انقلاب اسلامی ایران می‌خوانیم... کلمه بُنیانا در اینجا به معنای پایه، اساس و بنیاد است.

رخداد از
guest

60 نظرات
قدیم ترین
جدیدترین بیشترین امتیاز
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
مریم
مریم
3 سال قبل

خریدم . سپاس

حبیب الله بابائی
حبیب الله بابائی
3 سال قبل

اگرأنچه درموردماسک وموادضدعفونی گفته شده درست باشدوتقلبی درکارنباشدوواقعا به فکرقشرضعیف باشندکارموردپسندی است .وبایدبه دست افرادواجد شرایط برسد.

Motahare
Motahare
3 سال قبل

من دو ماه پیش خریدم خوب و باکیفیت هست ماسکاش

مام
مام
3 سال قبل

با سلام ،ببخشید ماسک بچه گانه درتهران اکثر مناطق رو زدیم موجود نیست ،در صورتیکه برای مادران شاغل که مجبور هستن همراه خود فرزندانشان را از منزل خارج کنند بسیار ضروری است و ماسکهای پارچه ای هم بدلیل سختی تنفس مورد استقبال بچه ها قرار نمی گیرد.لطفا مراکز پخش در تهران و منطقه شهرری را هم فعال کنید .با سپاس

ناشناس
ناشناس
3 سال قبل

من هر کاری میکنم نمیشه بخرم

رها
رها
3 سال قبل

سلام من هرچی تلاش میکنم و خرید میزنم و بعد شماره همراه میدم کد برام ارسال نمیشه کسی میتونه راهنماییم کنه

محمد باقر سمیعی
محمد باقر سمیعی
3 سال قبل

با سلام من حدود 50تا70روز پیش یک بسته ماسک از فروشگاه به شهر مشهد خریداری کردم ولی موقع تحویل فروشنده تقاضای کد ملی کرد که اصلا چنین چیزی نبود خواهشمند رسیدگی فرمایید

حسین
حسین
3 سال قبل

سلام 20ابان ماه اقدام به خرید کردم محل توزیع رو انتخاب کردم مبلغ از حسابم کم شده روزی 24ام رفتم واسه تحویل میگه اسم شما تو لیست نیست تماس گرفتم گفتن برمیگرده شماره شبا رودادم ارسال کنن واحد مالی الان یک هفته است خبری از پول نیست تکلیف چی میشه

محمد باقر سمیعی
محمد باقر سمیعی
3 سال قبل

سلام من دوباره نظر نوشتم ولی کد ملی نمیخواست فقط کد تایید

ناشناس
ناشناس
3 سال قبل

سلام خسته نباشید چرا حدود سه هفته ای هست که سایت بسته شده

نازنین م
نازنین م
3 سال قبل

عالی

محمد
محمد
3 سال قبل

باسلام عالی هست من نتونستم ماسک خریدکنم

مهدی
مهدی
3 سال قبل

برای خرید مواد ضدعفونی
سایت رو معرفی کنیک

ناشناس
ناشناس
3 سال قبل

من هرکاری میکنم که وارد سایت بشم نمیتونم چراااااااا

سغید رضا صادقی سبزواری
سغید رضا صادقی سبزواری
3 سال قبل

با سلام.یک بسته ماسک از شما خریم ولی کیفیت اتصال کش دو طرفبه ماسک به هیچ عنوان مناسب نیست .خودم روی اتصال کش و ماسک منکنه زدم ولی باز هم تاثیر زیادی نکرده و در مرحله اول یا دوم جدا میشه.

ناشناس
ناشناس
3 سال قبل

salam chera nemishe kharid???

ناشناس
ناشناس
3 سال قبل

سایت مشکل داره؟

عبادتی
عبادتی
3 سال قبل

سلام چرا سایت برای خرید ماسک فعال نیست؟

ناشناس
ناشناس
3 سال قبل

پس ضدعفونی کننده کجاست

۰۹۱۲۵.....
۰۹۱۲۵.....
پاسخ به  ناشناس
3 سال قبل

سلام سایت خرید ضد عفونی ۳لیتری شخصی رافعال کنید.

ناشناس
ناشناس
3 سال قبل

خرید به سختی انجام می گیرد

نیلوفر اصلانی
نیلوفر اصلانی
3 سال قبل

[بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است] من در تاریخ **** قصد خرید یک بسته ماسک داشتم که به جای انتخاب ماسک اشتباها سه قلم کالای دیگر شامل لوازم التحریر را انتخاب که مبلغ ۱۸۱۰۰۰۰هزارتومان از حسابم کسر شد سریعا از طریق تلفن اطلاع دادم قرار شد پول منو به حسابم عودت دهند ول هنوز بیش از یکماه است پول منو واریز نکرده اند و علیرغم چندین بار تماس تلفن با ****************************************** متاسفانه به نتیجه نرسیده ام و هر دفعه علت را مشکلات مالی را اعلام می نمایند لطفا علت عدم واریز… ادامه متن »

ناشناس
ناشناس
3 سال قبل

هر کاری میکنم نمیتوانم وارد سایت خرید شوم

علی
علی
3 سال قبل

واقعا درخواست ماسک دادن وقت گیر وفوق الاده زمان بره خواهشا درسایت تان تجدید نظر کنید برای تشکیلات شما این سایت جدا مایع شرمندگی است

مصطفی میر
مصطفی میر
3 سال قبل

[بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است]
************** ستاد اجرایی فرمان حضرت امام با اینجور تحویل دادن ماسک مثلا باید بهداشتی باشه جلدش کاملا پاره شده بود میگم تعویض کنید میگه همه همینجوریه ***************

محمد
محمد
3 سال قبل

سلام.من دو بار از سایت هست اینجا ماسک خریدم.بار اول حدود دو ماه پیش که ماسک بسیار با کیفیتی بود واین سری که همین هفته برای اعضای خانواده ام گرفتم.بسیار بی کیفیت بود نسبت به سری قبل و اصلا بدرد نمیخوره.واقعا جای تاسف داره برای ستاد اجرایی که اول کار با کیفیت باشند و الان بی کیفیت

حسین کیانپور
حسین کیانپور
پاسخ به  بنیانا
2 سال قبل

سلام لطفا بطری ضدعفونی اکیلویا۲و۳ رااعلام بفرماییددراینجا درج نشده

مرادی
مرادی
3 سال قبل

سلام من چند وقت پیش بسته ی لوازم التحریر خریداری کردم ولی نتونستم دریافت کنم میشه راهنماييم کنید از استان یزد هستم

مریم تقوای سلیمی
مریم تقوای سلیمی
3 سال قبل

واقعا بابت زحمات تون کمال تشکر را دارم. خدا قوت

کریم
کریم
3 سال قبل

ماسک ها از نظر کیفیت خوب هستند تنها اشکال بزرگی که دارند بندهای ماسک ها بلافاصله از محل چسب جدا می شوند امید وارم این اشکال رفع شود

ناشناس
ناشناس
3 سال قبل

چندین بار خرید کردم
بسیار با کیفیت و عالی هست ، با تشکر

فاطمه رودباری
فاطمه رودباری
3 سال قبل

من امروز این ماسک رو تهیه کردم و اصلا راضی نیستم.جنس کش بسیار نامرغوب بود و حتی کش چند تایی از ماسک ها ب محض استفاده پاره شد.

ناشناس
ناشناس
3 سال قبل

من ماسک گرفتم ، کش ماسک فورا کنده میشد

بهاره ربیعی
بهاره ربیعی
3 سال قبل

سلام
چرا استان مازندران رو انتخاب می کنم، هیچ شهری نداره !!!
در صورتی که هر استان دیگه ای را انتخاب کنم لیست شهرها نمایش داده میشه!! لطفا بررسی کنین نیاز مبرم به ماسک داریم

سمیه
سمیه
3 سال قبل

سلام خدا قوت من قبلا ماسک تهیه کردم برای مادرم که آسم دارن عالی بود وراضی بودن ،خدا اجرتون بدهد ان شا ا…

فاطمه
فاطمه
2 سال قبل

سلام خسته نباشید ببخشید چرا نمیشه لوازم تحریر انتخاب کرد اصلا تو لیست نیست لطفاً پیگیری بفرمایید

ناشناس
ناشناس
2 سال قبل

چه جوری باید از این سامانه هست اینجا خریداری کنیم؟؟؟!!!!!!!!!!

علی سیفی
علی سیفی
2 سال قبل

سلام@ من قبلا ماسک میخریدم با مارک پارس نانو خوب بودش والان با این مارک دیگه نیس چرا دیگه