دسته‌ها
کلمات | مقاله، یادداشت، گزارش

معرفی قرارگاه سایبری عطاملک [ تالار گفت‌وگو و مشاوره رایگان ]


در ادامه رویه معرفی وب سایت های خوب فارسی زبان به سایت ” قرارگاه سایبری عطاملک ” میرسیم. این وب سایت به صورت تالار گفتگو ( انجمن ) طراحی شده است و مخاطبین آن می توانند سوالات خود را پیرامون مسائل مختلف مطرح کنند یا به سوالات مطرح شده دیگران پاسخ دهند . در ادامه مطلب به معرفی بخش های مختلف این وب سایت می پردازیم.

شما با ثبت نام در سایت عطاملک به نشانی http://atamalek.ir می توانید از امکانات این وب سایت بهره مند شوید. آنطور که مشخص است چنانچه در سایت گوگل هم اکانت داشته باشید می توانید با استفاده از آن عضو سایت عطاملک شوید.

با توجه به اینکه وب سایت واکنشگرا (ریسپانسیو) است و در دستگاه های مختلف قابل نمایش است؛ میتوانید به آسانی با موبایل یا تبلت خود از سایت عطاملک استفاده کنید.

موضوعات مختلف سایت قرارگاه سایبری عطاملک عبارتند از 1- تولیدات نرم افزاری و چندرسانه‌ای 2- تولیدات حوزه چاپ و گرافیک 3- ایده، خلاقیت و تجربیات فرهنگی 4- حیات طیبه 5- سبک زندگی ایرانی اسلامی 6- بانوی ایرانی (هنر در خانه) 7- سواد رسانه ای و جنگ نرم 8- جهاد علمی

نمایی ( اسکرین شات ) از سایت انجمن عطاملک

هم چنین مخاطبین وب سایت می توانند از اپلیکیشن اندروید انجمن عطاملک استفاده کنند. برای آشنایی این برنامک اندرویدی اطلاعیه ای که سایت عطاملک نوشته است را باهم می خوانیم:


اپلیکیشن اندروید انجمن عطاملک

بسم الله الرحمن الرحیم

به مدد پیشرفت تکنولوژی و ورود روزافزون گوشی های هوشمند در جامعه ، تصمیم گرفته شد نرم افزار ساده ای جهت کار با انجمن در گوشی‌های اندروید ساخته شود که حالا جهت دانلود و استفاده آماده می باشد

اپلیکیشن قرارگاه فرهنگی عطاملک مناسب چه کسانی است؟

از آنجایی که اپلیکیشن مستقیما مطالب انجمن عطاملک را پوشش می دهد شما می توانید از قسمت های زیر استفاده نمایید.
خانواده سبز که شامل مطالب همسرداری تربیت فرزند و طب سنتی است
سمت خدا که شامل مطالب مذهبی دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است
مهدویت که شامل مطالب مهدوی و جنگ نرم است
بانوی ایرانی که شامل مطالب مخصوص بانوان و خانه داری است
هنر که شامل مطالب هنری هفتگانه در چارچوب هنر انقلاب است
شکرستان که شامل مطالب طنز و سرگرمی حلال و اسلامی است

پدران و مادرانی که بدنبال مطالب کاربردی در حوزه خانواده و تربیت فرزند هستند

اعضای خانواده که دنبال سرگرمی و تفریحات سالم هستند

فعالان فرهنگی معلمان و مربیانی که دنبال خوراک فرهنگی جدید و به روز هستند
و کلیه کسانی که سعی دارند سبک زندگی ایرانی اسلامی داشته باشند

اپلیکیشن قرارگاه فرهنگی عطاملک بدون تبلیقات وآگهی عرضه شده تا در محیط بدون استرس و دغدقه بتوانید از مطالب انجمن استفاده کنید.
عمچنین با قابلیت تایپ صوتی افکار و اندیشه های خود را نیز با سایر کاربران اپلیکیشن به اشتراک بگذارید.

دانلود فایل نصب برنامه با حجم 17 مگابایت» http://atamalek.ir/atamalek.apk


طرح دقیقه های طلایی * اهدای رایگان کتاب در انجمن عطاملک

در این طرح کاربران عضو سایت می توانند کتاب رایگان هدیه بگیرند. در توضیح این طرح نوشته شد است:

قرارگاه فرهنگی عطاملک در پی احترام به اوقاتی که کاربران در انجمن مشغول مطالعه و تبادل تجربه و نظر هستند اقدام به اهدای رایگان کتاب به کاربران می نماید. در طرح دقیقه های طلایی کاربران با توجه به امتیازی که در قبال فعالیت مثل ارسال و پاسخ به موضوع شرکت در نظرسنجی یا حتی حضور و مطالعه مطالب در انجمن دارند می توانند از صدها عنوان کتابی که معرفی می گردد هدیه خود را انتخاب کنند…


یکی دیگر ازبخش های سایت عطاملک بخش مشاوره است. شما می توانید سوال خود را درباره موضوعات مختلف مطرح کنید و از پاسخ مشاوران بهره ببرید. موضوعاتی که مشاوره برای آن ها به صورت رایگان ارائه میشود عبارتست از : مشاوره رایگان درباره عشق و ازدواج، مشاوره رایگان همسرداری،مشاوره رایگان تربیت فرزند،مشاوره رایگان مسائل و مشکلات فردی،مشاوره رایگان احکام شرعی و مشاوره رایگان شبهات عقیدتی و دینی.

پیشنهاد می‌کنیم همین ساعت عضو انجمن گفتگوی عطاملک شوید.


تالار گفتگو چیست؟

تالار گفتگو یا فروم (به انگلیسی: forum) به برنامه‌های مبتنی بر وب گفته می‌شود که برای نگهداری بحث‌ها و نوشته‌های کاربرهای یک وبگاه به کار می‌روند. در تالار گفتگو معمولاً افراد سؤالات خود را مطرح می‌کنند و سایر کاربران به این سؤالات پاسخ می‌دهند.

علاوه بر این تالارهای گفتگو به جز سؤال پرسیدن می‌توانند واسطهٔ بحثی در هر زمینه باشند و افراد می‌توانند نظریات و عقیده‌های خود را برای دیگران بیان کنند.

نام دیگر تالار, انجمن می‌باشد اکثر سایت‌ها دارای انجمن‌های اختصاصی هستند عمدتا این انجمن‌ها برای پشتیبانی و حل کردن مشکل کاربران سایت ساخته شده‌است یا برای پاسخ به سوالات مخاطبین درباره موضوعی خاص است. اکثر تالارهای گفتگو پیرامون مسئله ای مشخص و خاص تشکیل میشوند.


با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
بنیانا

از بنیانا

سایت بنیانا محل نشر مقاله و خبر درباره دین اسلام است. در بنیانا درباره رویدادهای مهم پیرامون فرهنگ اسلامی و سبک زندگی در انقلاب اسلامی ایران می‌خوانیم... کلمه بُنیانا در اینجا به معنای پایه، اساس و بنیاد است.

رخداد از
guest

4 نظرات
قدیم ترین
جدیدترین بیشترین امتیاز
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
مهسا
مهسا
2 سال قبل

سلام
از اینکه با عطاملک آشنا شدن واقعا لذت بردم
توصیه میکنم از قسمت مشاوره خانواده عطاملک استفاده کنید
هم سریع جواب دادن هم برام راهگشا بود.

ندا
ندا
2 سال قبل

بسییییار عالی

امیررضا
امیررضا
2 سال قبل

به نام خدا
من ازطراحی لوگوشون کمک گرفتم برای مسجدمحله
خییی یلی خوب بود