دسته‌ها
معرفی

کلاس مهارت های تربیت کودک در کرمان براساس دیدگاه های استاد پناهیان [فرصت ثبت نام تا 30 بهمن]

🌺نگاهتان را به #تربیت_کودک متعالی کنید🌺

✅ #هفتمین دوره کوتاه مدت «مبانی و مهارتهای تربیت کودک» #زیرهفتسال
براساس دیدگاه های استاد #پناهیان

👈ویژه #پدرومادرها و #مربیانمهد و #پیشدبستانی

🔹با حضور #مربی در ساعت کلاس برای نگهداری از #کودکان 👶

🔸مدرِّس: حجت الاسلام دکتر علی میری

⏰زمان: 4 و 5 اسفند ماه – از ساعت 14:30 الی 19:30

📌مکان: #کرمان، خیابان والفجر شمالی، کوچه 31، سالن اجتماعات مسجد امام حسین علیه السلام

📆مهلت ثبت نام: 22 الی 30 بهمن ماه

🔰 #هزینه ثبت نام: 120 هزار تومان

📝ثبت نام از طریق #سایت :
🌐 sokhanesadid.ir

[su_note]

تمام اطلاع رسانی‌های موسسه سخن سدید از طریق کانال‌های موسسه در فضای مجازی، به ویژه پیام رسان «ایتا» می‌باشد. به همین جهت حتما قبل از ثبت نام در کانال‌های موسسه در پیام‌ رسانهای (تلگرام، ایتا، سروش، بله و اینستاگرام) با آی دی : @sokhanesadid عضو شوید. (جهت عضویت روی نام پیامرسان در سطر بالا بزنید)

هم چنین نظرات مردم درباره دوره ها و اطلاعیه ها در کانال بازنشر داده میشود. سوال خود را از مدیر کانال ها که شناسه آن در توضیحات کانال ذکر شده است بپرسید…

سایت رسمی سخن سدید : http://sokhanesadid.ir

[/su_note]

برای پیگیری دیگر مطالب و اخبار مرتبط با موسسه بیان معنوی، برچسب «استاد پناهیان» را پیگیری کنید…


👈🏻 گوشه ای از نظرات شرکت کنندگان #پنجمین دوره مبانی و مهارتهای تربیت کودک ( #کرج ، حوزه علمیه خواهران شهید مطهری)

✅ این کلاسها بسیارمفید و الزامی می باشد باید تقویت شود .
متاسفانه نیروهای شیطانی بسیارقدرتمندانه با تیزبینی و خباثت به اسم به روز و علمی ، نسل مسلمین و شیعیان را هدف قرار داده اند.
ان شاالله قربه الی الله این هدف را تقویت کنیم .

✅ از آنجا که دوره مبانی کلی اصول تربیتی بود مطالب خوبی بود اما جزئیات کامل نبود آنهم دلیل بر کمبود وقت دوره بود میتوان گفت این دوره تلنگری برای مطالعه و آموزش های بعدی مربیان و اولیا میباشد لذا خواهشمندم در دوره های بعدی این پیوستگی دوره ادامه دار باشد و بیشتر به جزئیات پرداخته شود .

✅ همه چیز از همه نظر مفید بود مخصوصا به روز بودن مطالب و علم بالای استاد و همچنین با صبر و حوصله پاسخگوی سوالات بودن ، خداوند خیر دنیا و آخرت بدهد کسانیکه این دوره مفید را برگزار کردند. بنده مربی مهد مرکز مهدویت هستم و مطالب خیلی برایم عالی و مفید بود
باتشکر

✅ از استاد گرامی کمال تشکر را دارم. مدیریت ایشان در کلاس خیلی خوب بود منظوراینکه اجازه داده نمیشد بحث به حواشی کشیده شود و بحث ها منسجم ارائه شد.
نحوه بیان هم بسیار خوب بود که برای حضار خسته کننده و کسالت آور نبود .
برای من که یه مادر هستم که دوتا بچه ی زیر هفت سال دارم و همیشه مطالعه در این زمینه دارم این دوره برای من بسیار کاربردی بود
باتشکر

✅ محتوا کمی نو و بدیع بود ، استاد بیان شیوا داشتند و برای مربیان مهد خوب بود اما گاها مثالهایی که استاد ارائه می کردند برای مباحث بین زن و شوهر بود تا مباحث مربوط به کودک .
و دوره ای در خصوص بازی و شناخت بازی خوب یا مجازی و یا در کرج برگزار بفرمایید .

✅ در مورد کاربردی مطالب باید بیان کنم من دوره های مختلفی را شرکت کردم ولی یک نکته مهم و بارز این دوره ، مطالب این دوره بود که مطالب در عین کاربردی بودن ساده و در دسترس هستند برخلاف مباحث برگرفته از غرب که استرس و اضطراب افراد را در تربیت زیاد و نگرانی های زیادی ایجاد میکند . این دوره مطالب آن ویژگی اصلی اش است .

✅ با وجودیکه رشته تحصیلی ام روان شناسی است ولی مباحث برایم بسیار جذاب و نو بود .
از استاد بزرگوار خیلی خیلی ممنونم .

✅ محتوای دوره بسیار کاربردی و مناسب بود و به سوالات به خوبی پاسخ داده شد امیدوارم دوره های بعدی برای 7-14 سال باشد تا بتوانیم در روند تربیت کودک درست حرکت کنیم .

✅ محتوا کاربردی بود لطفا مثالهای کاربردی تر بزنید .
قسمت تشویق و تنبیه بسیار جذاب . پر از مثالهای کاربردی و عالی بود ..
ممنون

✅ اجرای چنین برنامه هایی در شرایط سخت امروزی برای خانواده ها بسیار اندیشمند است و قابل تشکرو تقدیر _ البته بیش از همه اینها اجرای این دستوالعمل ها اهمیت دارد اما ایجاد چنین فرصتی در شهر محروم کرج بسیار برای من خوشحال کننده بود _ و از لحاظ محتوا میتوانست با توجه به زمان دستاورد خوبی داشته باشد و استاد نیز جوابگو بودند _ البته وجود دوره های بسیط تر و بیش تر در زمینه کودک و خودشناسی و … براساس تفکر استاد پناهیان بسیار مفید است .

🔺برگرفته از کانال های سخن سدید در پیامرسان ها sokhanesadid

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
سارا دانشور

از سارا دانشور

سلام . سارا دانشور هستم . نویسنده و گردآورنده مطالب سایت بنیانا . . . | . . . چه تصویر قشنگی‌ست که در صحنه‌ی محشر ؛ما دور حسینیم و بهشت است که مات است . . .

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات