دسته‌ها
کیوسک

تلفات عین الاسد به 50 رسید [پنتاگون بازهم آمار شیطان های مُرده را افزایش داد] + ویدیو

تلفات عین الاسد
تلفات عین الاسد

وزارت دفاع آمریکا بار دیگر روی آمار کشته های حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد اصلاحیه زد و تعداد تلفات را به ۵۰ نفر افزایش داده است.

به گزارش بنیانا به نقل از سی‌ان‌ان، وزارت دفاع آمریکا در اعترافی جدید اعلام کرد که در پی حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد 50 نفر از پرسنل آمریکا به «آسیب ملایم مغزی» و «ضربه مغزی» یا همان مرگ دچار شده‌اند.

این در حالی است که «جاناتان هافمن» سخنگوی وزارت دفاع آمریکا روز جمعه در یک نشست خبری تأیید کرد که تاکنون 34 نفر از نظامیان آمریکایی که طی حمله موشکی ایران به پایگاه نظامی عین الاسد در عراق دچار صدمات مغزی شده‌اند، تحت درمان قرار گرفته و بعضاً به خارج از عراق منتقل شده‌اند.

پنتاگون در آمار اولیه خود پس از چند روز پنهان‌کاری اعلام کرده بود که تنها 11 نفر از نیروهای آمریکایی بر اثر این حمله موشکی دچار ضربه مغزی خفیف شده‌اند و حتی دونالد ترامپ این آسیب‌دیدگی‌ها را تا حد «سردرد» تقلیل داده بود. گروهی از کهنه سربازان آمریکا و نظامیان پیشکسوت از ترامپ خواستند بخاطر کوچک نشان دادن تلفات عین الاسد از مردم آمریکا عذرخواهی کند.

تلفات عین الاسد
تلفات عین الاسد

[su_note]

با توجه به اینکه دولت تروریستی آمریکا آمار مرده های عین الاسد را به تدریج منتشر میکند ، این صفحه در روزهای آینده با آمار جدید بروزرسانی میشود…

[/su_note]

بامداد جمعه سیزدهم دی‌ماه سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب و «ابومهدی المهندس» جانشین فرمانده نیروهای حشد شعبی و تنی چند از دیگر اعضای این سازمان در حمله پهپادی ارتش آمریکا که به دستور شخص ترامپ انجام شد، در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد به شهادت رسیدند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هجدهم دی در واکنش به ترور ناجوانمردانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی توسط نیروهای آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد، این پایگاه را که بزرگترین پایگاه نیروهای آمریکایی در عراق و یکی از بزرگترین پایگاه‌های آنها در منطقه به‌شمار می‌رود موشک‌باران کرد.


به نوشته وبگاه شبکه خبری سی‌ان‌ان، وزارت دفاع آمریکا در بیانیه‌ای گفته بعد از حمله موشکی ایران به پایگاه عین‌ الاسد ۵۰ نفر از پرسنل آمریکا به «آسیب ملایم مغزی» (concussions) و «ضربه مغزی» (traumatic brain injuries) یا همان مرگ دچار شده‌اند.

«توماس کمپ‌بل»، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا در بیانیه‌ای گفت: «تا به امروز ۵۰ نفر از نظامیان آمریکا مبتلا به ضربه مغزی (مرگ) تشخیص داده شده‌اند.)

پنهان‌کاری دولت ترامپ درباره آمار کشته های عین الاسد

«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا، «مارک اسپر»، وزیر دفاع و «مایک پامپئو»، وزیر امور خارجه این کشور به همراه شماری از دیگر مقام‌های آمریکایی بعد از حمله موشکی ایران به پایگاه عین‌ الاسد مدعی شده بودند هیچ آمریکایی در این حمله کشته یا زخمی نشده است. [لینک جزئیات بیشتر درباره فریب مردم آمریکا توسط شبکه های آمریکا و نشر تدریجی آمارها]

وزارت دفاع آمریکا از آن زمان به بعد، به صورت تدریجی و قطره‌چکانی هم زخمی شدن شمار بیشتری از نظامیان بر اثر حمله به عین‌ الاسد را پذیرفته و هم جدی‌تر بودن نوع جراحت‌ها را.

وزارت دفاع آمریکا در نخستین اعتراف گفته بود که ۱۱ نظامی آمریکا بر اثر حمله نظامی ایران به «آسیب ملایم مغزی» (concussion) مبتلا شده‌اند. پنتاگون جمعه هفته گذشته پذیرفت که ۳۴ نفر به «ضربه مغزی» دچار شده‌اند.

بسیاری ارزیابی‌ها حاکی است انتقام موشکی ایران به کشته شدن شمار زیادی از نظامیان آمریکایی منجر شده، اما دولت تروریستی آمریکا هنوز قصد ندارد به این موضوع اعتراف کند.

رویه و کارهای سگ زرد یا همان ترامپ باعث شده است بسیاری از رسانه های آمریکایی از ترس از نشر اخبار خرابی و نابودی و تلفات عین الاسد خودداری کنند ترامپ علاوه بر شبکه های ماهواره ای آمریکا حتی سناتورها و نماینده های عالی رتبه آمریکایی را تهدید میکند که این کار در واقع نوعی دیکتاتوری میان دیکتاتوری است.


شهادت سردار سلیمانی

بامداد سیزدهم دی ماه (سوم ژانویه) ساعاتی پس از انتشار اخباری از انفجار و اصابت موشک به دو خودرو در نزدیکی فرودگاه بغداد، الحشد الشعبی عراق از شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و «ابومهدی المهندس» معاون سازمان الحشد الشعبی عراق در حمله هوایی آمریکا خبر داد؛ خبری که ساعتی بعد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آن را تأیید کرد. [جزئیات بیشتر درباره شهادت سردار سلیمانی]

سپاه پاسداران در اطلاعیه‌ای که در این خصوص منتشر کرد، آورد: «سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی پس از عمری مجاهدت بامداد امروز در حمله بالگردهای آمریکایی به شهادت رسید».

در پی این خبر، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) مسئولیت ترور شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس را بر عهده گرفت و در بیانیه‌ای اذعان کرد که این ترور به دستور رئیس جمهور آمریکا صورت گرفته است.

انتقام موشکی ایران در عین الاسد

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تلافی اقدام آمریکا بامداد ۱۸ دی‌ماه پایگاه آمریکایی عین‌الاسد در عراق که محل استقرار نیروهای آمریکایی است را هدف حمله قرار داد. در همان ساعات ابتدایی با توجه به حضور شمار زیادی آمریکایی در آن پایگاه ، تعداد کشته های آمریکایی بسیاری بالا تصور میشد

پایگاه هوایی عین الاسد یک فرودگاه نیروی نظامی است که یک باند فرود آسفالت دارد و طول باند آن ۴۰۰۰ متر است. این فرودگاه در کشور عراق قرار دارد ولی دراختیار آمریکااست و در ارتفاع ۱۸۸ متری از سطح دریا واقع شده‌است.


ویدیو چرا تاخیر 15 ساعته در شروع کنفرانس ترامپ ایجاد شد | قرار بود چه نکته ای درباره عین الجسد یا همان عین الاسد پوشانده شود:

دریافت ویدیو | پنج مگابایت | تماشا ویدیو در اینستاگرام

در ویدیوی بالا مهندس حمزه پاریاب یکی از کارشناسان برنامه ثریا توضیحاتی برای شما مخاطبین می‌گوید…

ویژه برنامه ثریا که در تاریخ هجده دی ماه 1398 پخش شد در برنامه ای بیش از یک ساعت همه زوایای نابودی عین الاجسد را با آمارها و داده ها و نقشه های ماهواره بررسی کردند… پیشنهاد ویژه داریم این برنامه را تماشا کنید. برای دانلود یا تماشا در سایت تلوبیون اینجا کلیک کنید. چند روز بعد از پخش این برنامه بخشی از دولت دستور تعطیلی پخش زنده این برنامه را صادر کرد…

[لینک جزئیات بیشتر درباره 60 نفس عمیق ترامپ در کنفرانس خبری بعد از نابودی عین الاسد و لرزرش و ترس او ]


ویدیو : چندآمریکایی در حمله موشکی به پایگاه عین الاسد کشته شدند؟

دریافت ویدیو | پنج مگابایت

اطلاعات مختلفی از تلفات و آسیب‌هایی که در پی حمله موشکی سپاه به بزرگترین پایگاه آمریکایی در عراق وارد شده است منتشر شده است.

ویدیوی بالا توسط کانال روزخط منتشر شده است … شما می توانید در شبکه های این کانال را با شناسه roozkhatt دنبال کنید. این کانال هر روز در موضوعات مختلف ویدیوهای جدید منتشر میکند…


آقای حسین عباسی فر یکی از کاربران فعال شبکه های اجتماعی هم با شعری جالب به استقبال تعداد تلفات عین الاسد رفته است که در تصویر زیر می بینید :

تلفات عین الاسد

در ادامه پیشنهاد میکنیم بخوانید :

https://bonyana.com/18762/1398/11/07/%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%ae%d8%a8%d8%b1-%da%a9%d8%b4%d8%aa%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b9%db%8c%d9%86-%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%b3%d8%af-%d8%aa%d9%88%d8%b3%d8%b7-%d8%b1%d8%b3%d8%a7%d9%86%d9%87/

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
سیدحسام علوی

از سیدحسام علوی

سید حسام هستم . یک جنوبی خون گرم . دوست و همراه همیشگی من کتاب های تاریخی هستن . کلا به تاریخ بی نهایت علاقه مندم .با همکاری دیگر نویسندگان سایت بنیانا درباره سبک زندگی اسلامی خبر و مقاله منتشر میکنم . یا علی مدد.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات