دسته‌ها
اخبار

نماز جمعه به امامت آیت الله خامنه‌ای در مصلی امام خمینی [+مسیرها و خط مترو و اتوبوس]

🔰 نمازجمعه ۲۷ دی ماه به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مصلی امام خمینی برگزار خواهد شد

🔻 بسم الله الرحمن الرحیم
یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِذَا نُودِیَ لِلصَّلَاةِ مِن یَوْمِ الْجُمُعَةِ فَاسْعَوْا إِلَیٰ ذِکْرِ اللَّهِ وَذَرُوا الْبَیْعَ ذَٰلِکُمْ خَیْرٌ لَّکُمْ إِن کُنتُمْ تَعْلَمُونَ

🔹️ در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در طلیعه گام دوم انقلاب، نماز جمعه این هفته به امامت حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و با حضور پر شور مردم بصیر و انقلابی در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود و ملت مؤمن و سرافراز ایران اسلامی بار دیگر صحنه‌هایی از همبستگی، شکوه و عظمت خود را به نمایش خواهند گذاشت.

🔹️ توضیح بیشتر در مورد این مراسم و نحوه حضور نمازگزاران محترم ، را در ادامه مطلب بخوانید؛ همراه بنیانا باشید

🔺️ ویدیوی اعلام تاریخ نماز جمعه …

تماشا ویدیو در دیدستان | دریافت ویدیو

ارائه خدمات رایگان شرکت مترو تهران به نمازگزاران این هفته تهران

متروی تهران و حومه به منظور تسهیل در تردد شهروندان و نمازگزاران به محل اقامه نماز جمعه در مصلای بزرگ امام خمینی(ره)، با آمادگی کامل پرسنل و استفاده حداکثری از امکانات خود، خدمات و سرویس‌های فوق العاده را در تمام خطوط ارائه خواهد کرد.

خدمات رسانی در خطوط یک، دو، سه، چهار، پنج، شش و هفت متروی تهران و حومه در روز جمعه ۲۷ دی ماه ۹۸ از ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح تا اقامه نماز رایگان است .

بعد از پایان نماز جمعه نیز مسافران از دو ایستگاه شهید بهشتی و مصلای امام خمینی(ره) به صورت رایگان می‌توانند برای رسیدن به مقاصد اولیه خود استفاده کنند.

در این روز با توجه به حجم مسافر تعداد حرکت قطارها نسبت به برنامه روزهای تعطیل افزایش پیدا خواهد کرد تا نمازگزاران و مسافران گرامی راحت‌تر از این وسیله حمل و نقل ریلی ایمن، سریع و پاک استفاده کنند و در صورت نیاز نیز جهت سرویس دهی مناسب‌تر به شهروندان و مسافران قطارهای فوق العاده در تمام خطوط اعزام می‌شود.

گفتنی است شهروندان گرامی به منظور دسترسی راحت‌تر به محل برگزاری نمازجمعه می‌توانند از ایستگاه‌های مصلای امام خمینی (ره) و شهید بهشتی واقع در خطوط یک و سه متروی تهران استفاده نمایند.


برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نماز جمعه این هفته … از سه وب سایت مصلای امام خمینی (ره) و سایت امام خامنه ای و سایت نماز جمعه تهران استفاده کنید…

تمهیدات اتوبوسرانی برای مراسم نماز جمعه به امامت حضرت آیت الله خامنه‌ای

شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران تمهیدات اتوبوسرانی برای مراسم نماز جمعه به امامت حضرت آیت الله خامنه‌ای در مصلای حضرت امام خمینی(ره) را اعلام کرد.

تمهیدات و اختصاص اتوبوس برای رفت و برگشت در مسیرهای چهار راه تهرانپارس، یافت آباد، شهرک ولیعصر (عج)، مسیر میدان خراسان، پایانه خاوران، مسیر شهرک شهید محلاتی، پایانه علم و صنعت میدان نبوت، مسیر بازار دوم نازی آباد و ابوذر در نظر گرفته شده است.

همچنین مسیرهای میدان آزادی، شهرک شهید باقری، تهرانسر و مسیر میدان شهرری، فلکه سوم دولت آباد و ۱۳ آبان (شهید رجایی) درنظر گرفته شده است.

پس از پایان مراسم شرکت‌کنندگان گرامی به مبادی اولیه بازگشت داده خواهند شد.


آخرین خطبه‌های نمازجمعه رهبر معظم انقلاب اسلامی در تهران به بهمن سال ۱۳۸۹ باز می‌گردد؛ دو خطبه‌ای که رهبر انقلاب عمده سخنان خود را در آنها به موضوع بیداری اسلامی و مسائل تونس و مصر اختصاص دادند و خطبه عربی ایشان خطاب به مردم این کشورها در آن سال‌ها، شهرت یافت.

مسیر های دسترسی به مصلی امام خمینی (ره) تهران

درهای مصلی از ساعت 9 صبح بر روی نماز گزاران باز خواهد شد.

با توجه به پیش‌بینی استقبال مردم برای حضور در این مراسم و لزوم آماده‌سازی محل، پارکینگ‌های داخلی مجموعه مصلی مورد استفاده قرار نخواهد گرفت.

لذا به نماز گزاران محترم توصیه می‌شود برای عزیمت به مصلی از حمل و نقل عمومی و از خطوط مترو (ایستگاه‌های شهید بهشتی و مصلای امام خمینی(ره)) استفاده نمایند. ضمناً مقرر شده برای پارک وسایط نقلیه از پارکینگ‌های مجموعه چهل‌سرا، پارکینگ مصلای شمالی و پارکینگ مجتمع امام خمینی(ره) و مجموعه بنیاد مستضعفان استفاده شود.

ورودی‌های پارکینگ برای شرکت در نماز جمعه در مصلای تهران

ورودی مجموعه چهل‌سرا از خیابان‌های شهید مفتح در غرب و شهید نقدی در جنوب این مجموعه

ورودی پارکینگ مصلای شمالی و پارکینگ مجتمع امام خمینی(ره) از مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید قاسم سلیمانی(رسالت)، روبروی مصلی

ورودی مجموعه بنیاد مستضعفان در ضلع شمال شرقی بزرگراه شهید قاسم سلیمانی


جمعه راهپیمایی در حمایت از اقتدار نظام در سراسر کشور برگزار می‌شود

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد در پی درخواست‌های مکرر مردمی و استانی از سراسر کشور‌، پس از اقامه نماز عبادی ـ سیاسی این هفته (27 دی‌ماه)، راهپیمایی ملت بزرگ ایران اسلامی در حمایت از اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر آمریکای جنایتکار در سراسر کشور برگزار می‌شود.

در تهران نیز پس از اقامه نماز جمعه توسط رهبر معظّم انقلاب، راهپیمایی از مصلی امام‌خمینی(ره) به‌سمت خیابان ولی‌عصر(عج) برگزار می‌شود.

مسیرهای سایر شهرها از طریق رسانه های محلی و اخبار شبکه استانی صداسیما و از تریبون نماز جمعه اعلام میشود…


در ادامه مطلب منتخبی از تصاویر برگزاری نماز عید فطر به امامت رهبر انقلاب در سال ۱۳۹۶ در شبستان مصلای امام خمینی(ره) را مشاهده نمائید. همراه بنیانا باشید

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
سارا دانشور

از سارا دانشور

سلام . سارا دانشور هستم . نویسنده و گردآورنده مطالب سایت بنیانا . . . | . . . چه تصویر قشنگی‌ست که در صحنه‌ی محشر ؛ما دور حسینیم و بهشت است که مات است . . .

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات