دسته‌ها
کیوسک

حاج قاسم تازه شروع شده است [در شماره ۲۱۸ خط حزب الله بخوانید]

حاج قاسم تازه شروع شده است
حاج قاسم تازه شروع شده است | دریافت تصویر

ویژه‌نامه شهادت سردارِ شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی

ویژه‌نامه خط حزب الله | حاج قاسم تازه شروع شده است

ویژه‌نامه هفته نامه خط حزب الله به مناسبت شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با عنوان «حاج قاسم تازه شروع شده است» منتشر شد.

سخن هفته‌ی ویژه‌نامه‌ی خط حزب‌الله به تبیین گوشه‌ای از ابعاد حیات معنویِ این مجاهد نستوه در دوران پس از شهادتشان پرداخته است.

همین حیات معنوی شهید و تحولات گسترده‌ای که لاجرم به‌واسطه شهادت این سردار خستگی‌ناپذیر در منطقه غرب آسیا و فراتر از آن، در سطح بین‌الملل رقم خواهد خورد، اصلی‌ترین دلیلی است که برای اشتباه دانستن این تصمیم آمریکایی‌ها می‌توان اقامه کرد.

تازه کار حاج قاسم شروع شده است و خون‌خواهی و انتقام سختی که در انتظار مسببان شهادت اوست بساط سلطه‌گران و ظالمان را از منطقه برخواهد چید و کام انها را تلخ‌تر خواهد کرد.

به قول سیدحسن نصرالله مزدوران استکبار جهانی حالا دیگر باید به دنبال پناهگاه باشند.

همچنین پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی سیاستمداران مطرح دنیا واکنش‌ها و تحلیل‌‌هایی به این اقدام آمریکا نشان داده‌اند که خط حزب‌الله این واکنش‌ها و تحلیل‌ها را در قالب اطلاع‌نگاشت منتشر می‌کند.

در صفحه‌ی چهارم نشریه خط حزب الله نیز بیاناتی از رهبر انقلاب به صورت روایت‌گونه درباره‌ی شهید حاج قاسم سلیمانی منتشر می‌شود.

از تمامی علاقمندان و مخاطبین نشریه‌ی خط حزب‌الله دعوت به‌عمل می‌آید تا در تکثیر و توزیع این ویژه‌نامه در مساجد، هیئت‌های مذهبی و مراسم‌های گرامیداشت این شهید والامقام، همکاری نمایند.

نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A۴ جهت مطالعه و A۳ برای چاپ و تکثیر روی خروجی پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.

[su_note]

دانلود نسخه های مختلف نشریه خط حزب الله شماره ۲۱۸

دریافت نسخه مطالعه وب و موبایل | دریافت نسخه چاپی رنگی | دریافت نسخه چاپی سیاه و سفید

سایز بزرگ برای تابلو اعلانات »» دریافت نسخه رنگی | دریافت نسخه سیاه و سفید

لینک وب سایت نشریه | کانال نشریه در سروش | کانال نشریه در گپ | کانال نشریه در بله | کانال نشریه در ایتا

[/su_note]

تکثیر و توزیع نشریه خط حزب‌ الله به صورت داوطلبانه و خودجوش است. بدین نحو که برادران و خواهران گرامی فایل نشریه را دانلود کرده، و به تعدادی که امکان دارد تکثیر و در مکان‌هایی مانند مسجد، پایگاه بسیج، هیئت‌های مذهبی، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه توزیع می‌کنند.

نسخه های چاپی برای کاغذ اندازه A3 هستند و نسخه مطالعه برای موبایل و استفاده روی A4 است. شما می توانید هر نسخه از نشریه را با هزینه حدود ۴۰۰ تومان روی برگه A3 چاپ کنید و اندازه تابلو اعلانات برای کاغذ با ارتفاع حداقل ۷۰سانتیمتر است که حدود ۷هزار تومان هزینه دارد .

هم چنین شما می توانید به صورت رایگان مطالب را در سایت نشریه بخوانید و اگر در شبکه های اجتماعی صفحه یا کانال دارید، لینک مطالب نشریه خط حزب الله یا عکس و پوسترها را در صفحات خود به اشتراک بگذارید تا فارسی زبانان بیشتری مطالب را بخوانند.

نسخه عربی نشریه هم در سایت عربی زبان امام خامنه ای در دسترس است …

شماره قبلی نشریه » جنایت و مکافات کارهای آمریکا در عراق [در خط حزب الله ۲۱۷ بخوانید]

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات