دسته‌ها
اخبار

تحصن اعزام برای خون خواهی شهید قاسم سلیمانی

تحصن دانشجویان در فرودگاه مهرآباد با هدف خون‌خواهی سردار سلیمانی آغاز شده است.

به گزارش بنیانا ؛ دانشجویان دانشگاه‌های مختلف کشور بعد از اعلام خبر شهادت سردار سلیمانی در مسجد فرودگاه مهرآباد با هدف اعزام به میدان جنگ با آمریکا متحصن شده‌اند.

دانشجویان متحصن در حالی که لباس رزم بر تن کرده‌اند، با انتشار بیانیه‌هایی آمادگی خود را برای حضور در میدان نبرد با آمریکا اعلام کردند.

شما می توانید برای پیگیری اخبار این تحصن در کانال های تحصن اعزام برای خونخواهی سردار سلیمانی عضو شوید. متن بیانیه را در ادامه میخوانید:

بسم الله قاصم الجبارین

تحصن اعزام برای خون خواهی شهید قاسم سلیمانی
تحصن اعزام برای خون خواهی شهید قاسم سلیمانی
تحصن اعزام برای خون خواهی شهید قاسم سلیمانی

ای شهید! خون بهایت فتح قدس است

با ریخته شدن خون پاک سردار عزیز اسلام، اکنون فصل تازه ای از مبارزه با استکبار برای حفظ عزت، شرف و استقلالمان آغاز شده است.

ملت شریف ایران
پس از جنایت شقی ترین آحاد بشر و به شهادت رسیدن فرمانده بزرگ اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یار دیرینه اش سردار ابومهدی المهندس، مسئولیت سنگینی بر دوش ما مردم ایران است تا نگذاریم خون این سرداران سرافراز پایمال شود.
بنابراین ما به عنوان جمعی از جوانان از عموم ملت شریف دعوت می نماییم تا در تحصن «اعزام برای خون خواهی» در فرودگاه مهرآباد تهران حضور یافته که دوشادوش همدیگر از مسئولین بخواهیم با اعزام نیروهای داوطلب به سرزمین های اشغال شده توسط آمریکا و مبارزه علیه پایگاه های نظامی در منطقه برای جهاد با مزدوران آمریکا موافقت نمایند.

بدین وسیله ما آمادگی خود را برای اعزام اعلام می کنیم.

میعادگاه ما از (۱۳ دی ۹۸) ساعت ۲۲ در ترمینال ۲ فرودگاه مهرآباد تهران (برای پیگیری مکان های دیگر عضو کانال های اطلاع رسانی شوید)

این تحصن تا زمان اعلام فرمان توسط مقام معظم رهبری ادامه خواهد یافت.

و السلام علیکم و رحمت الله و برکاته
….
رسانه باشید

نشانی کانال تحصن اعزام برای خون خواهی شهید قاسم سلیمانی در پیام رسان بله و تلگرام:


تماشا ویدیو در دیدستان


✅بیانیه شماره 1 تحصن اعزام برای خونخواهی شهید قاسم سلیمانی

◀️ دعوت از همه اقشار مردم برای آماده باش در فرودگاه ها و مراکز اصلی کشور.

در پی شهادت سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی جمعی از دانشجویان و طلاب با تحصن در فرودگاه مهرآباد آمادگی خود را برای اعزام به جنگ علیه آمریکا را اعلام کردند.

◀️ پایگاه های نظامی و مراکز دیپلماتیک آمریکا در منطقه ریشه اصلی فتنه و توسعه تروریسم در منطقه است. هدف اصلی تحصن کنندگان یک اقدام نمادین برای ایجاد آمادگی اجتماعی در ایران و کشورهای منطقه برای اخراج نیروهای نظامی و دیپلماتیک آمریکا در منطقه است.

◀️اصلی ترین مراکز نظامی و دیپلماتیک آمریکا در منطقه به شرح زیر است:

✅پایگاه هوایی اینجرلیک – ترکیه
✅پایگاه هوایی احمد الجابر – کویت
✅پایگاه هوایی علی السالم – کویت
✅ناوگان پنجم دریایی آمریکا – بحرین
✅پایگاه هوایی تومریت عمان
✅پایگاه هوایی الحدید – قطر
✅پایگاه هوایی بگرام – افغانستان
✅پایگاه هوایی شیخ عیسی – بحرین
✅فرودگاه مناس – قرقیزستان
✅پایگاه هوایی الظفره – امارات

✅همچنین سفارت آمریکا در بغداد به عنوان بزرگترین مرکز دیپلماتیک در جهان با 16 هزار کارمند مرکز اصلی دسیسه چینی علیه مستضعفین منطقه است.

◀️ هدف اصلی تحصن کنندگان ایجاد آمادگی اجتماعی در ایران و کشور های منطقه برای تعطیلی مراکز دیپلماتیک و انهدام پایگاه های نظامی آمریکا در منطقه است.

◀️ بدین وسیله از تمامی اقشار مردم دعوت می شود در یک اقدام به تحصن و اعلام آماده باش برای نبرد با آمریکا در مرزهای اصلی و فرودگاه های کشور کنند.

✅همچنین لازم به ذکر است تحصن فرودگاه مهرآباد در روز های آینده ادامه خواهد داشت.

✅ تحصن کنندگان فرودگاه مهرآباد هر روز ساعت 10 صبح در قالب یک بیانیه مطالبات خود را اعلام می کنند


اطلاعیه :

تغییر موقت مکان تحصن به دلیل بارش باران
مکان تجمع موقتا از جنب ترمینال 2 به مسجد قدس(جنب ترمینال 2 منتقل شد)


تحصن اعزام برای خون خواهی شهید قاسم سلیمانی

بسم‌الله قاصم الجبارین

بیانیه شماره 2 تحصن اعزام برای خون خواهی شهید قاسم سلیمانی

انتقام سخت ضامن امنیت کشور است

با گذشت دو روز از شهادت حاج قاسم سلیمانی اندک اندک زمزمه‌هایی از سمت برخی جریان‌های سیاسی مبنی بر لزوم خویشتن‌داری ایران و جلوگیری از جنگ به گوش می‌رسد تاکنون برخی از فعالین سیاسی ایرانی وابسته به غرب نیز تلاش وافری برای از بین بردن اراده انتقام سخت کرده‌اند.

جریان نفوذی سعی دارد با القا تئوری پاسخ ایران مساوی با جنگ است و عدم پاسخ مساوی صلح، فضای عمومی کشور را به سمت ترس و در نهایت از بین بردن اراده سیاسی پیش‌ببرد.

این تئوری در حالی مطرح شده است که تمامی تجربیات ملت ایران نشان می‌دهد عامل اصلی گستاخی دشمن و جنگ ابراز ضعف و وادادگی و عدم پاسخ متقابل است.تجربه تاریخی ملت ایران و مورد ناو‌های آمریکایی دهه 60 و همچنین تحرکات سال‌های اخیر اسرائیل علیه مواضع ایران در سوریه نشان می‌دهد عدم پاسخ متقابل ایران موجب مخابره پیام ضعف و ایجاد سایه جنگ در کشور خواهد شد.

همچنین بلوف سیاست‌مداران آمریکایی و سخن پراکنی‌های ترامپ مبنی بر تهدید مردم ایران و حمله به اماکن مقدسه صرفا به منظور ایجاد ترس در مردم ایران است و کارکرد ملموس دیگری ندارد.

در این شرایط حساس در صورتی که پاسخی درخور به آمریکا داده نشود احتمال ناامنی در منطقه بالاتر خواهد رفت. امروز بار اصلی بر دوش نخبگان به ویژه دانشجویان و طلاب است.

باید به سرعت پیام «انتقام سخت ضامن امنیت کشور و منطقه است» از بطن مردم مخابره شود. از این جهت لازم است کمپین‌هایی به منظور ایجاد بسیج افکار عمومی جهت گسترش گفتمان مذکور ایجاد شود.

به همین منظور ما تحصن‌کنندگان فرودگاه مهرآباد نیز از تمامی دانشجویان ، طلاب و بسیجیان کشور دعوت می‌کنیم با تحصن در مساجد ، فرودگاه‌ها و مرز‌های زمینی اصلی کشور آمادگی خود را برای مبارزه با آمریکا و نصرت مقام معظم رهبری اعلام کنند.

ما تحصن‌کنندگان اعزام برای خونخواهی که از دو روز پیش در فرودگاه مهرآباد در سردترین روز‌های سال حضور داریم آمادگی کامل خود را برای نصرت فرماندهی کل قوا و نبرد با دشمنان مردم ایران اعلام می‌کنیم و مسیر خود را تا حصول نتایج ملموس در زمینه انتقام سخت ادامه خواهیم داد.



به لینک زیر مراجعه و پیامی که در تصویر مشاهده میکنید را به نام خود ارسال فرمایید.

http://farsi.khamenei.ir/shahid-soleymani


بسم‌الله قاصم ‌الجبارین
✅بیانیه شماره 3 تحصن «اعزام برای خونخواهی»

◀️ترور شهید قاسم سلیمانی توسط آمریکا صرفا قتل یک فرد حقیقی نبوده است بلکه ترور نماینده رسمی جمهوری اسلامی محسوب شده و به معنی اعلان جنگ آمریکا است. عدم پاسخ قاطعانه ایران به اقدام تروریستی آمریکا می‌تواند اثرات بسیار ناگواری برای کشور و منطقه غرب آسیا داشته باشد.

◀️از افزایش روزافزون گستاخی آمریکا و اسراییل در منطقه می‌توان تحلیل کرد که ترور قاسم سلیمانی شروع سلسله اتفاقاتی است که موجب نابودی کل منطقه خواهد شد. از این رو رهبر انقلاب در ساعات اولیه روز جمعه با مطرح کردن گفتمان انتقام سخت استراتژی حفظ امنیت کشور را ترسیم کردند.

◀️ما جمعی از دانشجویان و طلاب تهران با شناخت ابعاد پیچیده نفاق داخلی و نقشه استکبار جهانی تصمیم گرفتیم با حضور خود در فرودگاه مهرآباد و اعلام آمادگی برای جنگ از گفتمان انتقام سخت صیانت کنیم و نگذاریم این گفتمان در هیاهوی عزاداری‌های خالصانه مردم به فراموشی سپرده شود.

حال در 5 امین شب تحصنِ «اعزام برای خونخواهی» در این بیانه برنامه‌ها و اهداف خود را به صورت شفاف اعلام می‌کنیم، لازم به ذکر است که شهید قاسم سلیمانی صرفا یک چهره نظامی نبوده است که انتقام او محدود به عرصه نظامی باشد. بلکه جهاد شهید قاسم سلیمانی ابعاد گسترده سیاسی ، فرهنگی و اقتصادی داشته و از این جهت لازم است انتقام خون او نیز همه‌جانبه و در همه عرصه‌ها باشد. در ادامه مهمترین اهداف تحصن فرودگاه مهرآباد اعلام می‌شود:

1- تبلیغ برای عضویت مردم در سپاه قدس و همچنین پیگیری از مسئولین سپاه برای تشکیل نیروی مردمی قدس

2- مطالبه حداکثری از مسئولین دولتی و نظامی برای از بین بردن امنیت سربازان آمریکایی در منطقه

3- پیگیری مجدانه برای رد لوایح آمریکایی CFT و پالرمو در مجمع تشخیص مصلحت نظام
4- پیگیری قاطعانه از وزارت امور خارجه برای اخراج سفیر انگلیس در تهران به دلیل گستاخی‌های بی شمار این کشور

5- پیگیری از مجلس شورای اسلامی برای تصویب طرح خروج کامل از برجام (به ویژه خروج از مکانیزم نظارتی)

6- پیگیری از مجلس شورای اسلامی برای تصویب طرح خروج از NPT

7- عملیات رسانه‌ای بر ضد گرگ‌هایی که در لباس میش ظاهر شده و با ترساندن مردم از جنگ و از بین بردن اراده مقاومت قصد دارند زمینه را برای حمله آمریکا به ایران فراهم آورند.

لیست مدعوینی که تاکنون در تحصن اعزام برای خونخواهی حضور یافته اند:

✅حجت الاسلام قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی
✅حجت الاسلام قاسمیان، موسس حوزه علمیه مشکات و رئیس قرارگاه جهادی امام رضا علیه السلام
✅سرلشکر ایزدی، معاون راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا در ستاد کل نیروهای مسلح
✅ سردار نجات، معاون فرهنگی سپاه پاسداران
✅ حجت الاسلام رسایی، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی
✅ حجت الاسلام بی آزار تهرانی
✅مسعود ده نمکی، کارگردان سینما
✅ صادق شهبازی، فعال سابق دانشجویی
✅ مسعود براتی، کارشناس تحریم
✅ محمد مهدی دادمان، قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی

متن بیانیه شماره 4 تحصن «اعزام برای خونخواهی» به شرح ذیل است:

بسم الله قاصم الجبارین

شروع انتقام سخت جمهوری اسلامی ایران از شب گذشته موجب خوشحالی شده است.

متحصنین فرودگاه مهرآباد نیز ضمن تشکر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سران آمریکا اعلام می‌کند موشک‌باران شب گذشته صرفا آغاز انتقام سخت به‌عنوان پروژه‌ی پیچیده‌ی خروج کامل تروریست‌ها از منطقه است و مردم متحد و آگاه منطقه به برکت خون شهید سلیمانی مبارزه‌ خود را تا برقراری صلح و عدالت و نابودی تمام شئون استکبار جهانی ادامه خواهند داد.

ما، متحصنین فرودگاه مهرآباد، وظیفه‌ی خود می‌دانیم ضمن حفظ خشم انقلابی خود با آگاه‌سازی مردم اهداف مطرح شده در بیانیه‌ی سوم تحصن را با قدرت پیگیری کنیم.

بدین منظور تحصن مهرآباد که تاکنون دستاوردهایی نظیر «نوشتن و جمع آوری امضاهای نامه‌ اساتید حوزه و دانشگاه»، «هماهنگی و ارتباط با سایر جوانان و شکل دهی تجمع هایی مشابه در شهرهای مختلف» و همچنین «پیگیری برای تشکیل شاخه‌ی مردمی نیروی قدس» داشته است؛ از امروز وارد فاز جدیدی خواهد شد.

از امروز (چهارشنبه 18 دی) تحصن در فرودگاه مهرآباد به کار خود پایان می‌دهد و حرکت انتقام‌جویانه‌ی جوانان ایرانی در جبهه‌ی مقاومت وارد مرحله‌ی بعد خود خواهد شد.

برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات جهت ضربه‌ حداکثری به تمامی بازوهای نظامی و غیرنظامی ایالات متحده در منطقه پیگیری خواهد شد و در قدم بعدی پس از خروج آمریکا از منطقه، محاصره‌ی رژیم اشغالگر قدس و فتح بیت‌المقدس که هدف نهایی سردار سلیمانی بود می‌تواند حق این واقعه و خون شهید را اداکند.

زیرساخت‌ها و مقدمات این پروژه از هم اکنون در حال بررسی و برنامه‌ریزی است. از جمله گسترش ارتباطات با جوانان و گروه‌های مقاومت در منطقه، پیگیری ایجاد شاخه‌ای مردمی جهت آمادگی اقدامات نظامی پیش رو، بررسی گلوگاه‌های آمریکا در منطقه و شیوه‌ی ضربه‌زدن به آنها و دیگر تمهیدات که به زودی توسط شورای تحصن به اطلاع ملت و جوانان ایران و منطقه رسانده خواهد شد.

از تمامی همراهان در فضای مجازی و کانال‌های تحصن درخواست می‌شود به منظور پیگیری‌های بعدی همچنان اخبار ما را دنبال کنند.


«ما زنده به آنیم که آرام نگیریم»

ویدیو : گزارش شبکه افق از تجمع متحصنین در فرودگاه مهرآباد تهران

تماشا ویدیو در آپارات | تماشا ویدیو در دیدستان

آمادگی برای مبارزه با آمریکا با کفن

لازم به ذکر است این تجمع متحصنین جمعی از طلاب حوزه‌ مشکوه و دانشگاه های امیرکبیر صنعتی شریف و علم و صنعت و خواجه نصیر تشکیل می دادند


دیگر اخبار و مطالب مربوط به تحصن را در کانال های بله و تله گرامی که در ابتدای صفحه ذکر شده است دنبال کنید…

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
زهرا .

از زهرا .

نویسنده جدید و پرکار سایت بنیانا هستم . . . |
چه صبحی باشد آن صبحی
که تو در قنوتت دعای
" اللهم عجل لولیک الفرج "
می خوانی
و فرشته یک به یک آمین می گویند.... |

اللهم أصلح کل فاسد من امور المسلمین.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات