دسته‌ها
اخبار

دروغ خبرآنلاین علیه استاد پناهیان [جابجایی مرزهای دروغ گویی در سایت معاون دفتر حسن روحانی و تحریف امام(ره)]

به گزارش سایت بنیانا به نقل از سایت بیان معنوی؛ سایت خبرآنلاین که متعلق به «معاون اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور» است، در یک دروغ‌پردازی آشکار، هشدارهای مکرر امام(ره) علیه خطر لیبرال‌ها را رسماً انکار کرد و پس از گذشت دو هفته حاضر نشد لااقل برای حفظ آبروی خود نزد مخاطبانش، از این دروغ آشکار عذرخواهی یا آن را حذف کند.

خبرآنلاین 20 آذرماه در مطلبی با تیتر: «انتساب مطلب خلاف واقع به امام خمینی توسط حجت الاسلام پناهیان» نوشت:

«در سخنان پناهیان تصریح شده که “حضرت امام ۱۱ بار از کلمه لیبرال‌ها استفاده کرده‌اند و این 11 مورد در صحیفه امام موجود است.” این در حالی است که مرحوم امام تنها یک بار کلمه لیبرال را به کار برده‌اند.» (خبرانلاین؛ 1330244)

خبرانلاین؛ 1330244

این اتهام در حالی توسط سایت خبرآنلاین منتشر می‌شود که این 11 مورد با یک جستجوی ابتدایی در صحیفۀ امام ظرف چند دقیقه به سادگی پیدا می‌شود.

جالب توجه اینکه اکثر این 11 مورد در مهم‌ترین و مشهورترین پیام‌های امام به ملت ایران بوده است.

از این 11 مورد، یک مورد مربوط به قبل از انقلاب و تمامی 10 مورد دیگر مربوط به هشدارهای شدیداللحن امام علیه خطر لیبرال‌ها در 10 ماه پایانی عمر شریفشان است.

در تمامی این 10 مورد، حضرت امام برای نشان دادن میزان و نوع خطر لیبرال‌ها، در کنار واژۀ «لیبرال‌ها» از واژۀ «منافقین» استفاده کرده‌اند و خودشان منافقین را تروریست‌هایی مثل سازمان منافقین خلق مسعود رجوی معرفی کردند که «سرهای مردان را در مقابل زنان و فرزندانشان در سر سفره افطار گوش تا گوش بریدند».

امام می‌خواستند مردم ماهیت لیبرال‌ها را بشناسند و بدانند که لیبرال‌ها و داعشی‌ها درواقع همکار و حامی یکدیگرند.

دیروز لیبرال‌ها و نهضت آزادی از گروه تروریستی سازمان منافقین و مسعود رجوی حمایت می‌کردند و مهندس بازرگان آنها را «فرزندان مجاهد و عزیزم» خطاب می‌کرد و تروریست‌ها نیز دیروز و امروز برای به قدرت رسیدن لیبرال‌ها تلاش می‌کردند، و امروز نیز آمریکا، در منطقه از داعشی‌ها، و در داخل از لیبرال‌ها حمایت می‌کند، و لیبرال‌ها هم با شعارهای امثال «نه غزه نه لبنان..» و «چراغی که به خانه رواست..» از مبارزه ایران علیه داعشی‌ها و تروریست‌ها انتقاد می‌کنند.

اخیراً هم در داخل همین چهره‌های لیبرال‌مسلک، همصدا با حامیان اسرائیلی و آمریکایی‌شان و هم‌صدا با مریم رجوی سرکردۀ تروریست‌ها، با ژست طرفداری از مردم و خلق ایران، اعتراض می‌کنند که چرا با برهم‌زنندگان امنیت مردم برخورد می‌شود؟

امام در یکی از همین موارد یازده‌گانه، در پیامی که دو ماه قبل از رحلت خود صادر کردند، صریحاً اقدامات دشمنان علیه انقلاب را «سه مرحله» عنوان می‌کنند.

مرحلۀ اول و دوم را مبارزۀ نظامی و فرهنگی می‌فرمایند؛ و آخرین مرحله را، در صورت عدم موفقیت در مراحل قبلی، “نفوذ دادن لیبرال‌ها در «خانه‌های علماء، مسئولین و سیاسیون» و «مراکز ادارات و نهادهای دولتی»” اعلام می‌کنند.

اکنون سؤالات مهمی درباره خبرآنلاین مطرح می‌شود:

  • چرا سایت خبر آنلاین متعلق به معاون دفتر رئیس جمهور از یادآوری آخرین هشدارهای امام علیه خطر لیبرال‌ها، اینقدر برآشفته شده است؟!
  • مطلع شدن مردم از آخرین هشدارهای امام، منافع چه گروهی را به خطر انداخته، که حاضرند رسماً وجود این سخنان را در صحیفه امام انکار کنند و با این دروغ‌ها و اتهام‌های سخیف، حیثیت خود در نزد مخاطبانشان را از دست بدهند؟!
  • کسانی که شعار می‌دادند دانستن حق مردم است، چرا معتقدند باید سخنان امام را انکار و از مردم مخفی کرد؟

گزارش و متن کامل 11 بار تکرار واژۀ لیبرال در صحیفه امام در لینک panahian.ir/post/2016 آمده است. این گزارش یکی از اصلی‌ترین نگرانی‌ها و هشدارهای حضرت امام در اواخر عمر شریفشان را به خوبی نشان می‌دهد.

گفتنی است این اتهام و دروغ آشکار خبرآنلاین علیه علیرضا پناهیان، 54 امین مطلبی است که این سایت متعلق به «معاون دفتر رئیس‌جمهور» پس از اعتراض پناهیان به «مخالفت مجلس با طرح شفافیت آراء» و اقبال گستردۀ مردمی به این اعتراض، علیه علیرضا پناهیان در این 100 روز اخیر منتشر کرده است.

در ادامه دو تصویر (اسکرین شات) از صفحه وب سایت خبرآنلاین می بینید: (برای بزرگنمایی روی تصویر بزنید تا باز شود)


ویدیو : خبرآنلاین کدام سخنان امام را رسماً انکار کرد؟ این سخنان امام، منافع چه گروهی را به خطر انداخته است؟

[su_note]

تماشا ویدیو در دیدستان | تماشا ویدیو در آپارات
دریافت ویدیو:
دریافت با کیفیت (پایین(11مگابایت) | متوسط(50مگابایت) | بالا (145مگابایت) | صوت)

[/su_note]

متن ویدیو :

حضرت امام(ره) ده مرتبه در اواخر عمر شریف‌شان از کلمۀ لیبرال‌ها استفاده کردند در چند نامه و بیانیه.

یکی از سایت‌های خبری که عهده‌دار حمله به منتقدین رئیس‌جمهور است و به معاون دفتر ریاست جمهوری تعلق دارد، در یک دروغ‌پردازی آشکار اتهام تأمل‌برانگیزی با این تیتر منتشر کرد.

“انتساب مطلب خلاف واقع به امام خمینی توسط حجت الاسلام پناهیان.” در متن این خبر آمده است که مرحوم امام تنها یکبار کلمۀ لیبرال را به‌کار برده‌اند. اکنون با هم نگاهی می‌اندازیم به صحیفۀ حضرت امام.

دروغ بزرگِ سایت معاون دفتر رئیس‌جمهور(خبرآنلاین) علیه امام خمینی(ره) هر بار از کلمۀ لیبرال‌ها استفاده کردند کلمۀ منافقین را کنارش گذاشتند.

امام خمینی(ره):

1) پیام به ملت ایران در سالگرد کشتار خونین مکه- 29/4/1367

«آیا ملت عزیز ایران در مقابل توطئه منافقین و لیبرالها و زراندوزى و احتکار سرمایه‌داران و حیلۀ مقدس‌مآبان مقاومت نکرده است؟» «صحیفه امام، ج‏21، ص: 86»

2) پیام به ملت ایران در سالگرد کشتار خونین مکه- 29/4/1367

«به جاى پرخاش و کنار زدن آنها با پدرى و الفت با آنان برخورد کنید. اگر قبول هم نکردند، مأیوس نشوید. در غیر این صورت خداى ناکرده به دام لیبرالها و ملی‌گراها و یا چپ و منافقین مى‏افتند؛ و گناه این کمتر از التقاط نیست‏.» «صحیفه امام، ج‏21، ص: 99»


حضرت امام ده مرتبه از کلمۀ لیبرال‌ها استفاده کردند، همه در ماه‌های آخر عمر شریف‌شان بود.

3) پس از سخنرانی بیست و دو بهمن منتظری (منشور روحانیت)

«نباید براى رضایت چند لیبرال خود فروخته در اظهار نظرها و ابراز عقیده‏ها به گونه‏اى غلط عمل کنیم که حزب اللّه عزیز احساس کند جمهورى اسلامى دارد از مواضع اصولى‏اش عدول مى‏کند.» «صحیفه امام، ج‏21، ص: 284»

4) پس از سخنرانی بیست و دو بهمن منتظری (منشور روحانیت)

«انقلاب به هیچ گروهى بدهکارى ندارد و ما هنوز هم چوب اعتمادهاى فراوان‏ خود را به گروهها و لیبرالها مى‏خوریم. آغوش کشور و انقلاب همیشه براى پذیرفتن همه کسانى که قصد خدمت و آهنگ مراجعت داشته و دارند گشوده است ولى نه به قیمت طلبکارى آنان از همۀ اصول، که چرا مرگ بر امریکا گفتید! چرا جنگ کردید! چرا نسبت به منافقین و ضد انقلابیون حکم خدا را جارى مى‏کنید؟»
«صحیفه امام، ج‏21، ص: 286»

5) پس از سخنرانی بیست و دو بهمن منتظری (منشور روحانیت)

«تا من هستم نخواهم گذاشت حکومت به دست لیبرالها بیفتد، تا من هستم نخواهم گذاشت منافقین اسلام این مردم بى‏پناه را از بین ببرند.» «صحیفه امام، ج‏21، ص: 286»


در یکی از این دفعات منافقین را توضیح دادند. گفتند منافقین یعنی همان کسانی که سر پدر خانواده را سر سفرۀ افطار جلوی بچه‌ها گوش تا گوش بریدند. تصوّر کنید این تعابیر امام است در توضیح شخصیت منافقین یعنی تروریست‌ها، یعنی داعشی‌ها.

6) پیام به مهاجرین جنگ تحمیلی 2/1/1368

«ما باید مدافع افرادى باشیم که منافقین سرهاشان را در مقابل زنان و فرزندانشان در سر سفره افطار گوش تا گوش بریدند. کسانى که از منافقین و لیبرالها دفاع مى‏کنند، پیش ملت عزیز و شهید داده ما راهى ندارند.» «صحیفه امام، ج‏21، ص: 326»


به تعبیر بنده امروز اگر بخواهیم کلمات را امام را بگوییم باید بگویید لیبرال‌ها و داعشی‌ها، لیبرال‌ها و داعشی‌ها، لیبرال‌ها و داعشی‌ها.

7) پیام به مهاجرین جنگ تحمیلی 2/1/ 1368

«امروز غرب و شرق به خوبى مى‏دانند که تنها نیرویى که می تواند آنان را از صحنه خارج کند، اسلام است. آنها در این ده سال انقلاب اسلامى ایران ضربات سختى از اسلام خورده‏اند و تصمیم گرفته‏اند که به هر وسیلۀ ممکن، اگر بتوانند با نیروى نظامى، اگر نشد، با نشر فرهنگ مبتذل خود و بیگانه کردن ملت از اسلام و فرهنگ ملى خویش و اگر هیچ کدام از اینها نشد، ایادى خودفروختۀ خود از منافقین و لیبرالها و بى‏دینها را که کشتن روحانیون و افراد بی‌گناه برایشان چون آب خوردن است و در منازل و مراکز ادارات نفوذ مى‏دهند که شاید به مقاصد شوم خود برسند.» «صحیفه امام، ج‏21، ص: 326»


با آن هوش و عرفان و حکمت و درایت و سیاستی که داشتند کنار کلمۀ لیبرال‌ها کلمۀ منافقین را گذاشتند. لیبرال‌ها و منافقین، لیبرال‌ها و منافقین، لیبرال‌ها و منافقین.

8) نامه به آقای منتظری (عزل)

«از آنجا که روشن شده است که شما این کشور و انقلاب اسلامى عزیز مردم مسلمان ایران را پس از من به دست لیبرالها و از کانال آنها به منافقین مى‏سپارید، صلاحیت و مشروعیت رهبرى آینده نظام را از دست داده‏اید.» «صحیفه امام، ج‏21، ص: 330»

9) نامه به آقای منتظری (عزل)

«شما در اکثر نامه‏ها و صحبت‌ها و موضعگیری‌هایتان نشان دادید که معتقدید لیبرالها و منافقین باید بر کشور حکومت کنند. به قدرى مطالبى که مى‏گفتید دیکته‏شده منافقین بود که من فایده‏اى براى جواب به آنها نمى‏دیدم.» «صحیفه امام، ج‏21، ص: 330»

10) نامه به آقای منتظری (عزل)

«سعى کنید افراد بیت خود را عوض کنید تا سهم مبارک امام بر حلقوم منافقین و گروه مهدى هاشمى و لیبرالها نریزد.» «صحیفه امام، ج‏21، ص: 331»


غربگراهایی که توی جامعۀ ما در عرصۀ سیاست هستند با داعشی‌ها برادر و خواهر هستند. یکی هستند. اتفاقاً به رفتار دشمن هم نگاه کنید آمریکا در منطقه از داعشی‌ها حمایت می‌کند، در ایران از لیبرال‌ها.


امام در سال آخر حیات‌شان مرتب در مورد خطر لیبرال‌ها هشدار می‌دادند. مخاطب این هشدارهای امام چه کسانی بودند؟ چرا سایت وابسته به رئیس‌جمهور از یادآوری آخرین هشدارهای امام اینقدر برآشفته است؟ بازخوانی هشدارهای امام توسط جامعه منافع چه گروهی را به خطر می‌اندازد که حاضرند رسماً وجود این سخنان در صحیفۀ امام را انکار کنند؟


در ادامه بخوانید : دانلود جزوه های استاد پناهیان [دریافت پی دی اف در اندازه A4 و مطالعه در تلفن همراه]

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات