دسته‌ها
اخبار

در دوره مجازی انسان شناسی براساس دیدگاه‌های استاد پناهیان ثبت نام کنید[فرصت تا 27 آذر]

[su_note note_color=” #66bb6a “]

طلاب
فعالین فرهنگی
معلمین
مربیان تربیتی
مادر و پدرها و همه کسانی که به دنبال ایجاد تغییر در خود یا دیگران هستید…

پنجمین دوره مجازی انسان شناسی بر اساس دیدگاه های استاد پناهیان را از دست ندهید…

[/su_note]

براساس اطلاعیه منتشر شده در کانال‌های استاد پناهیان و سایت سخن سدید قرار است پنجمین دوره آموزش مجازی مباجث انسان شناسی براساس دیدگاه‌های استاد علیرضا پناهیان برگزار شود. این دوره غیر حضوری است و هم وطنان تنها تا 27 آذر 98 فرصت برای ثبت نام دارند… متن اطلاعیه سایت سخن سدید به شرح زیر است :

بسم رب الشهدا

با توجه به درخواست های مکرر شما عزیزان، با استعانت از خداوند متعال، ثبت نام پنجمین دوره آموزش مجازی انسان شناسی بر اساس دیدگاه های استاد پناهیان آغاز شد.

مهلت ثبت نام: 20 الی 27 آذرماه 98

زمان برگزاری دوره: از 30 آذرماه (به مدت بیست جلسه)

برگزاری دوره در پیام رسان ایتا و تلگرام
هزینه ثبت نام: 80 هزار تومان

نحوه برگزاری دوره: برای عزیزان شرکت کننده در دوره، گروهی در پیام رسان ایتا تشکیل میشود و مطالب هر درس به همراه صوت، تصاویر و نمودارها در گروه قرار داده می شود. بعد از هر درس هم مدتی برای پاسخگویی به سوالات توسط استاد در نظر گرفته می شود.

روز بعد، ضمن مرور مطالب گذشته، درس جدید توسط استاد در گروه قرار داده می شود و به همین صورت تا انتهای دوره. در پایان دوره هم به عزیزانی که تمایل به دریافت مدرک داشته باشند، مدرکی مبنی بر گذراندن این دوره توسط موسسه سخن سدید اعطا می شود.

با توجه به اینکه برخی از گوشی ها امکان نصب برنامه ایتا را ندارند، همزمان، گروهی نیز در پیام رسان تلگرام ایجاد می شود و تمام مطالب گروه ایتا، در تلگرام هم فوروارد خواهد شد.

برای شرکت در دوره تکمیلی (تربیت مربی انسان شناسی) ، شرکت در این دوره کافی است و نیازی به شرکت در دوره حضوری نمی باشد.

[su_note]

تمام اطلاع رسانی‌های موسسه سخن سدید از طریق کانال‌های موسسه در فضای مجازی، به ویژه پیام رسان «ایتا» می‌باشد. به همین جهت حتما بعد از ثبت نام در کانال‌های موسسه در پیام‌ رسانهای (تلگرام، ایتا، سروش، بله و اینستاگرام) با آی دی : @sokhanesadid عضو شوید. (جهت عضویت روی نام پیامرسان در سطر بالا بزنید)

[/su_note]

در صورتی که سوالاتی در خصوص مسائل مربوط به دوره دارید، می‌توانید از ادمین‌های معرفی شده در کانال‌های ما در فضای مجازی جویا شوید.

جهت ثبت نام در دوره، باید ابتدا مشخصات خود را در سایت سخن سدید ثبت نمایید. بعد از تکمیل ثبت مشخصات، می توانید از قسمت «ثبت نام دوره ها» از سربرگ بالای سایت ، اقدام به ثبت نام در دوره نمایید.


برای پیگیری دیگر مطالب و اخبار مرتبط با موسسه بیان معنوی، برچسب «استاد پناهیان» را پیگیری کنید…

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات