دسته‌ها
کیوسک

نظر استاد پناهیان درباره سپاه پاسداران و شهید حججی

شهید حججی و سپاه پاسداران | دریافت تصویر

استاد پناهیان @panahian_ir :
شهید حججی برای سپاه پاسداران، مایۀ افتخار است/ باید به سپاه تبریک گفت که این‌چنین عاشق‌پرور است!
.
.
.
شهید حججی در خاطرات خودش می‌نویسد که از امام رضا(ع) تقاضا کرده بود و به ایشان توسل پیدا کرده بود تا بتواند عضو سپاه بشود.
.
.
این افتخار باعظمتی برای سپاه است که این جوان جهادگر و باصفا، آرزویش این است که عضو سپاه بشود. و وقتی که عضو سپاه می‌شود، همان عشق و صفا را در باطن خود حفظ می‌کند، و همان نورانیت را در قلب خود حفظ می‌کند و یک کارمند اداری و یک حقوق‌بگیر ساده نمی‌شود که فقط یک کاری انجام دهند و رفع تکلیف کند، بلکه صفای بسیجی خودش را در سپاه، حفظ می‌کند.
.
.
معلوم می‌شود که سپاه، ظرفیت جذب و حفظ و پرورش چنین نیروهای عاشقی را دارد. باید به سازمانی که این‌چنین عاشق‌پرور است، تبریک گفت.

منبع : سخنان استاد پناهیان در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید حججی | برگرفته از سایت استاد پناهیان

در ادامه بخوانید » شهید محسن حججی در کدام گروه فرهنگی فعالیت داشت ؟ + ویدیو

بازنشر مطلب در اینستاگرام »

View this post on Instagram

. استاد پناهیان @panahian_ir : شهید حججی برای سپاه پاسداران، مایۀ افتخار است/ باید به سپاه تبریک گفت که این‌چنین عاشق‌پرور است! . . . شهید حججی در خاطرات خودش می‌نویسد که از امام رضا(ع) تقاضا کرده بود و به ایشان توسل پیدا کرده بود تا بتواند عضو سپاه بشود. . . این افتخار باعظمتی برای سپاه است که این جوان جهادگر و باصفا، آرزویش این است که عضو سپاه بشود. و وقتی که عضو سپاه می‌شود، همان عشق و صفا را در باطن خود حفظ می‌کند، و همان نورانیت را در قلب خود حفظ می‌کند و یک کارمند اداری و یک حقوق‌بگیر ساده نمی‌شود که فقط یک کاری انجام دهند و رفع تکلیف کند، بلکه صفای بسیجی خودش را در سپاه، حفظ می‌کند. . . معلوم می‌شود که سپاه، ظرفیت جذب و حفظ و پرورش چنین نیروهای عاشقی را دارد. باید به سازمانی که این‌چنین عاشق‌پرور است، تبریک گفت.

A post shared by بنیانا – سبک زندگی و اربعین (@bonyanair) on

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
زهرا .

از زهرا .

نویسنده جدید و پرکار سایت بنیانا هستم . . . |
چه صبحی باشد آن صبحی
که تو در قنوتت دعای
" اللهم عجل لولیک الفرج "
می خوانی
و فرشته یک به یک آمین می گویند.... |

اللهم أصلح کل فاسد من امور المسلمین.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات