دسته‌ها
کیوسک

جمع بندی مطالب بنیانا در شبکه های اجتماعی | 28 مهر ۹۸

ما در صفحات و کانال های بُنیانا در شبکه های اجتماعی مختلف روزانه مطالب مختلفی در قالب های عکس ، صوت و ویدیو منتشر می‌کنیم که دنبال کنندگان این صفحات مطالب را میخوانند ، اما برای دسترس پذیر بودن پُست‌های شبکه‎های اجتماعی برای خوانندگان وب سایت بنیانا ، به صورت روزانه مطلبی با عنوان “جمع بندی مطالب بنیانا در شبکه های اجتماعی ” در وب سایت bonyana.com منتشر میکنیم .

این صفحه به مرور تا پایان شب بروز رسانی می‌شود …

بازنشر (کپی) مطالب [با هدیه ثواب یک صلوات به حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها ] آزاد است

با راست کلیک (نگه داشتن روی عکس) و انتخاب گزینه ” باز کردن عکس ” و در نهایت ذخیره عکس در مرورگر خود می توانید مطالب را برای بازنشر در شبکه های اجتماعی ذخیره کنید . چند نکته درباره بازنشر مطالب در این صفحه بخوانید

برای دنبال کردن کانال های بنیانا در شبکه های اجتماعی به این صفحه بروید.


آدم های زود رنج | دریافت تصویر

ارتباط با آدم‌های زودرنج خیلی سخته. یا توجیه‌شون کنید که عمراً توجیه بشن. یا مراعات‌شونو بکنید که بازم نمی‌شه بالاخره از یه چیز الکی دلخور می‌شن.
یا کلاً باهاشون کات کنید که اینم نمی‌شه. لذا تو بد مخمصه‌ای افتادید راه‌حل دیگه‌ای به ذهنم نمی‌رسه فعلا


در مجلس اول شورای نگهبان نبود | دریافت تصویر

استاد پناهیان @panahian_ir : در مجلسِ اول، شورای نگهبان نبود و مبتلا به نمایندگانی شدیم که هم‌نوا با سرویس‌های جاسوسی دشمن به دنبال منحل کردن ارتش بودند.
همان‌ها الان هم، هم‌نوا با همان سرویس‌ها به دنبال حذف نقش شورای نگهبان هستند.
الهی به برکت این اربعین از شر دشمنان مملکت خلاص شویم.

#انتخابات_مجلس


بزرگترین ظلم به حافظ اینه که با اتکا به سکوت تاریخ در مورد زندگی و سلوک حافظ، اون بزرگوار رو یه شاعر دوره‌گرد و کم‌قید نسبت به شریعت و طریقت جلوه بدن و زشت‌تر اینه که بزرگترین روشنفکر دینیِ سال‌های اخیر در مورد حافظ سخنرانی می‌کنه و چنین چهره‌ای از حافظ ارائه میده.


کاپیتولاسیون چیست ؟ | دریافت تصویر

کاپیتولاسیون؛ سند بردگی ملت
.
.
پس از آن‌که در کابینه اسداللَّه عَلَم، به دستور شاه، پیشنهاد آمریکا مبنی بر اعطای مصونیت قضایی به اتباع آمریکایی به صورت یک لایحه قانونی تصویب شد، این لایحه به مجلس رفت.
.
.
موافقان و مخالفان اظهارنظر کردند اما در نهایت مجلس این لایحه ننگین را تصویب کرد. براساس این لایحه اگر آمریکایی‌ها هر جنایتی در خاک ایران می‌کردند، دولت حق محاکمه‌ آن‌ها را نداشت!
.
.
تصویب این لایحه در مطبوعات اعلام نشد ولی پس از مدتی که از تصویب آن گذشت، حضرت امام خمینی(ره) از آن مطلع شدند
.
و با سخنرانی‌ آتشین، عواقب شوم این لایحه را مطرح کرده و از آن به عنوان «سند بردگی ملت» نام برده و فرمودند: «امروز تمام گرفتاری ما از اسرائیل و آمریکا است.»
.
.
رژیم شاه، امام را حدود یک هفته پس از این سخنرانی بازداشت و به ترکیه تبعید کرد. سرانجام این لایحه خفت‌بار، با پیروزی انقلاب‌اسلامی برای همیشه لغو شد.
.
.
21 مهرماه – تصویب لایحه #کاپیتولاسیون توسط مجلس شورای ملی (1343 ش)
.
.
برگرفته از سایت مسجدنما دستیار فعالان فرهنگی مسجد و مدرسه»
www.masjednama.ir
مطالب سایت مسجدنما در اندازه مخصوص چاپ روی انواع کاغذ برای نصب در مسجد مدرسه و دانشگاه هستند.


تاریخ شفاهی | دریافت تصویر

تاریخ شفاهی
.
.
می‌گفت: «رزمندگان حاضر در دوران دفاع مقدس تا وقتی که فرصت دارند باید نسبت به ثبت خاطرات خود اقدام کنند؛ تاریخ شفاهی جنگ، یک اصل است و باید تدوین شود.
.
ماندگاری آن در جامعه باعث می‌شود تا جوانان آن را به عنوان یک الگو بشناسند؛ در این بین توجه به بخش مردمی جنگ هم مهم است.»
.
.
شهید غلامی معتقد بود این آثار باید دقیق و منظم بیان شوند و یک وظیفه بسیار مهم بر دوش رزمندگان است که تجربه‌های جنگ خود را بیان کنند؛
.
.
ما قواره جدیدی به نام جنگ هشت ساله و دفاع مقدس را رقم زدیم که می‌تواند برای همه کشورها به عنوان یک الگوی رزم شناخته شود.
.
.
منبع: تسنیم
شهید مدافع حریم ولایت سردار احمد غلامی
.
.
.
برگرفته از سایت مسجدنما دستیار فعالان فرهنگی مسجد و مدرسه»
www.masjednama.ir
مطالب سایت مسجدنما در اندازه مخصوص چاپ روی انواع کاغذ برای نصب در مسجد مدرسه و دانشگاه هستند.


آدم هوس ران | دریافت تصویر

استاد پناهیان @panahian_ir : آدم هوس‌ران، از خطا در اجرای برنامه، متأثر نمی‌شود و می‌گوید «شد شد، نشد نشد!» چنین کسی اگر هم یک‌روز تا آخر وقت، تمام برنامه‌هایش را دقیق انجام بدهد، کِیف نمی‌کند.
یعنی نه از اجرای برنامه لذت می‌برد نه از خطای در برنامه ناراحت می‌شود!


آدم بی دین | دریافت تصویر

استاد پناهیان @panahian_ir : می‌دانید چرا آدم‌ها بی‌دین می‌شوند؟
.
چون خودشان را نمی‌خواهند و منافع خودشان را نمی‌خواهند! کسی که منافع خودش را نخواهد، لااقل یک‌چهارم قرآن-که از بهشت و جهنم سخن می‌گوید- اصلاً به دردش نمی‌خورد!
.
ترس از جهنم و شوق به بهشت برای کسی است که خودش را می‌خواهد.


این صفحه به مرور بروزرسانی خواهد شد…

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات