دسته‌ها
کیوسک

جمع بندی مطالب بنیانا در شبکه های اجتماعی |18 مرداد ۹۸

صفحات و کانال های بُنیانا در شبکه های اجتماعی مختلف روزانه مطالب مختلفی در قالب های عکس ، صوت و ویدیو منتشر میکند که دنبال کنندگان این صفحات مطالب را میخوانند ، اما برای دسترس پذیر بودن پُست‌های شبکه‎های اجتماعی برای خوانندگان وب سایت بنیانا ، به صورت روزانه مطلبی با عنوان “جمع بندی مطالب بنیانا در شبکه های اجتماعی ” در وب سایت bonyana.com منتشر میکنیم .

این صفحه به مرور تا پایان شب بروز رسانی می‌شود …

بازنشر (کپی) مطالب [با هدیه ثواب یک صلوات به حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها ] آزاد است

با انتخاب گزینه ” باز کردن عکس ” و در نهایت ذخیره عکس در مرورگر خود می توانید مطالب را برای بازنشر در شبکه های اجتماعی ذخیره کنید . چند نکته درباره بازنشر مطالب در این صفحه بخوانید

برای دنبال کردن کانال های بنیانا در شبکه های اجتماعی به این صفحه بروید.


پروژه مرجع سازی
پروژه مرجع سازی

حجت الاسلام پدرام : با وجود پایش و پیگیری بیوت مراجع و جامعه مدرسین، پروژه مرجع‌سازی در حوزه علمیه قم با حمایت پیدا و پنهان نهادهای فرهنگی و امنیتی دولتی در جریان است. طبق هدف‌گذاری بلندمدتِ(…) تا چند سال آینده مراجع تراز اول قم حساسیت‌های انقلابی حداقلی داشته و به فقه فردی اهتمام ویژه خواهند داشت .

#مرجع #مراجع #مرجع_تقلید #قم #جامعه_مدرسین #حجت_الاسلام_پدرام #دولت #اسحاق_جهانگیری #حسام_الدین_آشنا #مرجع_سازی


شهادت حضرت امام محمد باقر (ع)
شهادت حضرت امام محمد باقر (ع)

شهادت حضرت امام محمد باقر (ع) به دستِ هشام بن عبدالملک اُمَوی (7 ذی‌الحجه 114 ق)

شهادت امام باقر (علیه‌السلام) که یک شهادت دارای پیام بود؛ لذا خود امام باقر وصیت کرد که بعد از او تا ده سال در منا به مناسبت این رحلت، یادبود برپا شود. در میان ائمه ما این بی‌سابقه است، بی‌نظیر است. یاد امام باقر، یعنی یاد سر برآوردن حیات دوباره جریان اصیل اسلامی در مقابله با تحریف‌ها و مسخ‌هایی که انجام‌گرفته بود. (امام خامنه‌ای)

برگرفته از سایت مسجدنما دستیار فعالان فرهنگی مسجد و مدرسه»
www.masjednama.ir
مطالب سایت مسجدنما در اندازه مخصوص چاپ روی انواع کاغذ برای نصب در مسجد و… هستند…

#امام #امامت #شیعه #شهادت #امام_باقر #امام_خامنه_ای #امام_باقر_علیه_السلام


ظهور و سقوط سلطنت پهلوی
ظهور و سقوط سلطنت پهلوی

#معرفی_کتاب » ظهور و سقوط سلطنت پهلوی

.
پهلوی بدون روتوش
.
گردآورنده: مؤسسه مطالعات و پژوهش‌های سیاسی، تحقیق و تنظیم: عبدالله شهبازی، راوی: حسین فردوست، نشر اطلاعات، چاپ 1392، قطع وزیری، 1439 صفحه، 160000 تومان
.
مطالعه تاریخ به ما می‌آموزد که از خوبی‌ها الگو و از بدی‌ها درس عبرت بگیریم. از طرفی فهم تاریخ معاصر ما از اهمیت دوچندانی برخوردار است، چرا که فهم انقلاب اسلامی مستلزم فهم زمینه‌های تاریخی آن است. جلد اول این کتاب، خاطرات حسین فردوست رفیق همیشه همراه محمدرضا پهلوی و جلد دوم نیز بازگویی احوالات آن دوران با استفاده از اسناد اطلاعاتی است. با خواندن این کتاب، دست‌اندازی‌ها و دخالت‌های وقیحانه امریکایی‌ها و انگلیسی‌ها و همچنین ذلت و خواری حکومت پهلوی در برابر آن‌ها را به‌وضوح می‌توان مشاهده کرد.
.
.
برگرفته از سایت مسجدنما دستیار فعالان فرهنگی مسجد و مدرسه»
www.masjednama.ir
مطالب سایت مسجدنما در اندازه مخصوص چاپ روی انواع کاغذ برای نصب در مسجد و… هستند…

.

#پهلوی #رضاخان #رضاشاه #ایران #محمدرضاشاه #سقوط_پهلوی #رضاپالان #رضاقلدر


طه 86
طه 86

.
فَرَجَعَ مُوسَى إِلَى قَوْمِهِ غَضْبَانَ أَسِفًا قَالَ يَا قَوْمِ أَلَمْ يَعِدْكُمْ رَبُّكُمْ وَعْدًا حَسَنًا أَفَطَالَ عَلَيْكُمُ الْعَهْدُ أَمْ أَرَدتُّمْ أَن يَحِلَّ عَلَيْكُمْ غَضَبٌ مِّن رَّبِّكُمْ فَأَخْلَفْتُم مَّوْعِدِي – طه 86
.
غمگین و خشمگین بهشون گفت رفقای من! مگه خدا بهتون قول به اون خوبی نداده بود که شاهنامه آخرش خوشه؟ یعنی زمانِ غیبتم به نظرتون خیییلی طولانی اومده یا می‌خواین خدا دیگه باهاتون مهربونی نکنه؟ بالاخره که قراره بیام پیش‌تون، آخه چرا می‌زنین زیر قول و قرارمون؟ هان؟

.

#قرآن #قرآن_کریم #تفسیر #ایران #حجت_الاسلام_پدرام #سوره_طه


این صفحه به مرور تا پایان شب بروز رسانی می‌شود …

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات