دسته‌ها
اخبار

تابستان داغ 98 همراه شبکه قرآن سیما [فهرست برنامه های شاخص]

ساختمان شبکه قرآن و معارف سیما
ساختمان شبکه قرآن و معارف سیما

تابستان سال 98 همراه شبکه قرآن سیما باشید . در این صفحه فهرستی برنامه های پرمخاطب تابستانی این شبکه را مرور می کنیم …

فراموش نکنید که این صفحه به مرور به روز رسانی میشود…

هم چنین شما می توانید با استفاده از عکس نوشت های اطلاع رسانی برنامه و اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی مردم را به دیدن برنامه ها دعوت کنید…

پیشنهاد می‌کنیم برای پیگیری اخبار شبکه قرآن سیما عضو کانال این شبکه در سروش @qtvirib شوید یا مطالب سایت شبکه قرآن qurantv.ir را پیگیری نمایید

جدول پخش برنامه‌ها» http://qurantv.ir/conductor

پخش زنده در تلوبیون» www.telewebion.com/live/quran


ستاره‌ها گفتگویی متفاوت با حافظان قرآن

برنامه جدید “ستاره‌ها” را پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها حوالی ساعت ۱۷ در قاب شبکه قرآن و معارف سیما ببینید.

به مناسبت فرارسیدن فصل تابستان و در راستای پرکردن اوقات فراغت مخاطبان تلویزیون، برنامه جدید “ستاره‌ها” که گفتگویی متفاوت و جذاب با حافظان قرآن کریم است، در کنداکتور پخش شبکه قرآن و معارف سیما قرار گرفت.

“ستاره‌ها” در  ۴۰ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای به معرفی حفاظ قرآن کریم می‌پردازد که علاوه بر حافظ بودن، در مشاغل و حرفه‌ی خود نیز جزو برترین ها و نخبه‌ها به حساب می‌آیند.

این برنامه با حضور نخبگان قرآنی سراسر کشور در ۲ بخش آقایان با اجرای محسن قره‌شیخلو و بانوان با اجرای فرشته ایزدی روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته حوالی ساعت ۱۷ تقدیم علاقه‌مندان خواهد شد.

“ستاره‌ها” به تهیه‌کنندگی ماجد بازرگان کاری نو از گروه کودک و نوجوان شبکه قرآن و معارف سیما می‌باشد که در فصل تابستان تقدیم مخاطبان قرآنی و معارفی تلویزیون می‌شود.

تماشا ویدیو در دیدستان | تماشا ویدیو در گپ


تصحیح سبک زندگی؛ رویکرد فصل جدید «روزی بهتر»

سری جدید برنامه خانواده محور «روزی بهتر» از امروز و همزمان با آغاز فصل تابستان به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می رود.

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، همزمان با آغاز فصل تابستان، سری جدید برنامه خانواده محور «روزی بهتر» با رویکرد تصحیح سبک زندگی از امروز شنبه اول تیرماه 1398 به صورت زنده به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می رود.

بر این اساس، «روزی بهتر» در روزهای شنبه با حضور دکتر حسن اکبری به موضوع خانواده و طب سنتی، یکشنبه ها با حضور خانم دکتر خزعلی به موضوع نقش زن در تحکیم خانواده، دوشنبه ها با کارشناسی دکتر خنیفر به موضوع معیشت در خانواده، سه شنبه ها با حضور خانم دکتر کاظمی به موضوع وظایف و تکلیف زوجین نسبت به هم، چهارشنبه ها با حضور استاد تراشیون به موضوع خانواده و بهره مندی از فضای تابستان و نیز پنج شنبه ها با حضور دکتر قاسمی به موضوع نقش فرزند در تحکیم خانواد خواهد پرداخت.

بیان سیره عملی بزرگان دین با عنوان «گواه تاریخ»، گفت و گو با خانواده معظم شهداء متناسب با بحث روز برنامه تحت عنوان «شاهد مثال»، معرفی تکنیک های مدیریت زمان با عنوان «دُر گرانمایه» و پخش برگزیده هایی از سریال ها با موضوع بحث روز از بخش های جدید و جذاب فصل جدید «روزی بهتر» می باشد.

«روزی بهتر» با تهیه کنندگی سیدحسین موسوی و اجرای رضا اسماعیلی، سیدرضا نواب و مونا انصاری فر، کاری از شبکه قرآن و معارف سیما می باشد که شنبه تا پنج شنبه هر هفته از ساعت 9 صبح به روی آنتن این شبکه می رود.


آغاز طرح تابستانی «انس با قرآن کریم 1453» در رسانه ملی

همزمان با فرارسیدن فصل تابستان، ویژه برنامه تلویزیونی «انس با قرآن کریم 1453» در شبکه های مختلف رادیو و تلویزیون کلید خورد.

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، طرح های بزرگ قرآنی رسانه ملی که با محوریت حفظ قرآن کریم طی سال های گذشته و با همت شبکه قرآن و معارف سیما برگزار گردیده است، سیزدهمین این طرح ها با عنوان «انس با قرآن کریم 1453» به روی آنتن این شبکه و دیگر شبکه های رادیویی و تلویزیونی می رود.

بر این اساس، این برنامه روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 18 تا 19 در 2 بخش آقایان و بانوان با اجرای احمد شفازاده و الهام غفاری و همچنین کارشناسی محمد مهدی بحرالعلوم در بخش برادران و ماندگارمهر و مسلمی در بخش خواهران به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما خواهد رفت.

طرح درس روزانه حفظ سوره های جزء سی قرآن کریم، مسابقه روزانه با محوریت آیات جزء سی، آموزش مفاهیم و تجوید قرائت توسط اساتید بهشتی و موسوی بلده و نیز وله های مرتبط با این انس با قرآن کریم از بخش های درنظر گرفته شده برای «1453» می باشد.

«انس با قرآن کریم 1453» با تهیه کنندگی امید ولی زاده کاری از شبکه قرآن و معارف سیما است که برای فصل تابستان برای مخاطبان تلویزیون در نظر گرفته شده است.

یادآور می شود، شبکه های مختلف صدا و سیما از جمله: رادیو قرآن و شبکه های یک، دو، سه، چهار، پنج، آموزش، مستند، کودک، افق و … از جمله همراهان شبکه قرآن و معارف سیما در این طرح تابستانی می باشند.

ویدیو : انس با قرآن کریم 1453

ویدیو در دیدستان | ویدیو در پیام رسان گپ


برنامه «مدرسه حفظ» با هدف آموزش آسان حفظ جز سی ام قرآن کریم همه روزه ساعت 8 صبح و برنامه «شمسه» نیز به عنوان مجله آموزشی صوت و لحن، روخوانی و روانخواهی و مفاهیم قرآن کریم روزهای جمعه ساعت 15 از دیگر برنامه های ستاد انس با قرآن کریم در تابستان امسال است.

پخش سری جدید برنامه «ستاره ها» با هدف معرفی نخبگان قرآنی کشور به جهت الگو پذیری برای جوانان و نوجوانان خبر داد و گفت: این برنامه از این هفته در روزهای پنجشنبه و جمعه به روی آنتن می رود. همچنین برنامه «نوگلان قرآنی» در ایام تابستان برای رده سنی کودکان در نظر گرفته شده است.

جشنواره بزرگ رسانه ای غدیر

شبکه قرآن و معارف سیما در ماه ذی الحجه و ایام عید غدیر خم، «جشنواره بزرگ رسانه ای غدیر» را برگزار می کند.

ملت شریف ایران می توانند جهت انعکاس رسانه ای جشن ها، آذین بندی ها، ایستگاه های صلواتی، همایش ها، کاروان های غدیر و دیگر رویداد های این عید بزرگ، عکس‌ها و فیلم‌های خود را به پایگاه اطلاع‌رسانی شبکه قرآن و معارف سیما به نشانی www.qurantv.ir ارسال کنند.

به بهترین آثار از نگاه داوران جوائز ارزنده‌ای همچون کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و مشهد مقدس و همچنین هدایای ارزنده فرهنگی و نقدی اهداء خواهد شد.


فراخوان مسابقه بزرگ مداحی

مسابقه بزرگ مداحی از سوی شبکه قرآن و معارف سیما برگزار می شود.

علاقه مندان به شرکت در مسابقه بزرگ مداحی می توانید ویدئوهای خود را از طریق پایگاه اطلاع رسانی شبکه به نشانی http://qurantv.ir/sendfile و یا از طریق پیام رسان سروش به آدرس http://splus.ir/mosabegheyemadahi برای ما ارسال کنید.


ویدیو به زودی؛ پخش سری جدید برنامه «ایستگاه نیایش»

ویدیو در دیدستان |

ویدیو » تمام برنامه های تابستانی شبکه قرآن سیما را بشناسید:

ویدیو در دیدستان


با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات