دسته‌ها
کتاب الکترونیک

تخفیف در طاقچه برای کتاب های استاد پناهیان [تخفیف 40 درصدی تا پایان رمضان المبارک]

تخفیف در طاقچه
تخفیف در طاقچه

به مناسب ماه مبارک رمضان، تمام آثارو کتاب های استاد علیرضا پناهیان در اپلیکیشن طاقچه با ۴۰% تخفیف عرضه می‌شود.

در ادامه نگاهی به این فهرست می اندازیم و خلاصه ای درباره هر کتاب را میخوانیم. همراه بنیانا باشید

پیشنهاد ویژه داریم حتما از این فرصت تخفیف 28 روزه استفاده کنید و کتاب های استاد پناهیان رو بخونید و حتی اگر این روزها زمان کمی دارید ، بعد از خرید کتاب ها ، می تونید هر زمان دیگه ای مثلا چند هفته بعد با ورود به سایت یا اپلیکیشن طاقچه مطالعه کتاب ها رو شروع کنید …

کتاب برای مهمانی خدا آماده شویم

قیمت با تخفیف 40 درصدی : 1200 تومان

«برای مهمانی خدا آماده شویم» اثر حجت الاسلام علیرضا پناهیان درواقع بخشی از کتاب «شهر خدا؛ رمضان و رازهای روزی‌داری» ایشان است. در این کتاب ارزشمند نکات علمی و کاربردی روزه داری با زبانی دلنشین بیان شده و با مفاهیم دینی درمی‌آمیزد تا مخاطب را به انس با این ماه مبارک دعوت کند.

مطالعه این اثر فرصتی است تا روزه‌دار رابطه عمیق‌تر و معنوی‌تری با باطن این مهمانی بزرگ و پربرکت پیدا کند و از حضور در کنار سفره پر از نعمت الهی لذت روحانی بیشتری ببرد.

با خواندن این کتاب برای ورود به مهمانی پروردگارمان آماده شویم.

این کتاب 80 صفحه دارد

کتاب ناشنیده‌هایی درباره‌ی قدرت و شکوه زن در کلام امام و رهبری

قیمت با تخفیف: 2100 تومان

کتاب «قدرت و شکوه زن» شامل ناشنیده‌هایی است از بیانات حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری درباره ویژگی‌ها و برتری‌های زنان است:

امام: «همسر» برای یک مرد بزرگ، کاری را می‌کند که «مادر» برای «یک بچۀ کوچک». در محاسبات نهایی، زن را قوی‌تر از مرد می‌دانم! این یکی از اسرار خلقت است. خانم‌ها بدانند: آقایان تا آخر هم مثل یک «پسربچه» هستند و باید اداره‌شان کنید. زن‌ها می‌توانند با «تدبیر» و با «ظرافت»، مرد را در دست خودشان بچرخانند؛ این واقعیت قابل اثبات است.

این کتاب 96 صفحه دارد .

قبلا هم درباره این کتاب مطلبی با عنوان “کتاب قدرت و شکوه زن در کتاب فروشی های سراسر کشور + نحوه سفارش اینترنتی ”   منتشر کرده بودیم…

کتاب : نگاهی به رابطه‌ی عبد و مولا

با تخفیف در طاقچه : 2100 تومان

کتاب «نگاهی به رابطه عبد و مولا» برگرفته از مباحث استاد علیرضا پناهیان با موضوع درک، رشد و آثار رابطه بنده با خداوند است.

بخشی از کتاب :

«برای اینکه احساس نیاز به این رابطه را در خودت کشف و بعد جنس این رابطه را لمس کنی، سعی کن تا آنجا که می‌توانی گناه نکنی؛ تعلقات خودت را ببری، کار بد نکنی، نگاه بد نکنی، بدزبانی نکنی، گوشت را کنترل کنی و… . اینها را قطع کن، کمی آرام باش، شلوغ نکن، درگیر نباش، نگران دنیا نباش، حسرت دنیا نخور، به دیگران حسادت نکن.

گذشته و آینده را رها کن، به عرض و طول خودت (یعنی اطرافت) کاری نداشته باش. حریصانه برخورد نکن، حرص و جوش نخور، آرام باش و خلاصه در یک کلام آب را گِل نکن تا در زلالی آب، عمق دریای وجود خودت را ببینی که از تو چه می‌خواهد؟ مدّتی معصیت نکن تا کم‌کم نیازش را حس کنی.

بعد از اینکه مدتی خودت را کنترل کردی و سراغ گناه نرفتی، کم‌کم نیاز به عبودیت و پرستش مولا در قلبت جوانه می‌زند. قدم اول ترک محرمات است، به همین دلیل امیرالمؤمنین (ع) فرموده‌اند: «اجْتِنَابُ السَّیئَاتِ أَوْلَی مِنِ اکتِسَابِ الْحَسَنَات؛ دوری از گناهان مهم‌تر از انجام حسنات و خوبی‌هاست.‌»

کتاب آشنایی با چند مفهوم کلیدی اخلاق

قیمت با تخفیف در طاقچه : 1500 تومان

«آشنایی با چند مفهوم کلیدی اخلاق» سخنان استاد علیرضا پناهیان پیرامون تقوا، حکمت، اخلاص و تزکیه است:

«اساساً اخلاص می‌تواند ربطی به دیانت و معنویت هم نداشته باشد؛ همهٔ آدم‌ها رفتار خالصانه و روحیهٔ مخلصانه را می‌پسندند. وقتی کسی پشت سر کارهایش نیات نگفتنی پنهان نمی‌کند و هر کاری را به‌خاطر همان دلیلی انجام می‌دهد که معمولاً مورد توقع و انتظار است، و یا اگر چند دلیل برای انجام یک کار وجود داشته باشد، بهترین آنها را و غیر خودخواهانه‌ترین آنها را انگیزهٔ خود قرار می‌دهد، همه در کنار چنین آدمی احساس آرامش می‌کنند و از زیبایی روحی او لذت می‌برند.

در مقابل وقتی احساس می‌شود، کسی کار خوبی را انجام می‌دهد، اما غرضی که دارد غیر از یک انگیزهٔ خوب و مورد انتظار است، آدم‌ها از چنین رفتاری بدشان می‌آید، و از چنین آدمی کمتر خوششان می‌آید. و اساساً همه از آدم متظاهر و مکّار به سرعت متنفّر می‌شوند. راستی چرا ما آدم‌ها از آدم مخلص و بی‌غلّ‌وغش خوشمان می‌آید؟ آیا این یک علامت برای درک فطری زیبایی و ارزش اخلاص نیست؟»

این کتاب 136 صفحه دارد

کتاب رهایی از تکبر پنهان

قیمت با تخفیف در طاقچه : 1800 تومان

دوری از تکبّر را باید یکی از موضوعات اخلاقی مهم و کلیدی دانست. از طرف دیگر «پنهان بودن» برخی از صفات نادرست، ضربهٔ سنگین‌تری به انسان‌ها وارد می‌کند.

استاد پناهیان در این کتاب با اشاره به چگونگی پنهان شدن برخی از صفات اخلاقی نظیر تکبّر در وجود انسان، به نقش گمراه‌کنندهٔ آن در مسیر معنوی و معرفتی انسان پرداخته است.

در بخش‌هایی از کتاب به برخی از آثار سوء تکبّر نظیر کاهش قدرت درک، ارائهٔ تحلیل‌های نامناسب و نگاه نادرست به حقایق، اشاره شده است.

اگر انسان دچار تکبّر پنهان شود، دیگر تحلیل‌ها و موضع‌گیری‌های او ناشی از اندیشه و تفکر نخواهد بود. از این رو، لازم است همواره به بررسی نفس خویش بپردازیم.

مطالعهٔ کتاب حاضر که ما را با لایه‌های عمیق‌تر مباحث اخلاقی آشنا می‌کند، در درجهٔ اول می‌تواند با کمک کردن به کشف و برطرف کردن عیوب پنهان، موانع رشد معنوی ما را برطرف کند. و در درجهٔ دوم، می‌تواند با ارتقای تحلیل‌ها و دیدگاه‌های ما در مسائل مختلف اجتماعی، تلاش‌های ما برای رشد جامعه را قرین توفیقات بیشتری نماید.

این کتاب 224 صفحه دارد …

کتاب چگونه دستورات دینی ما را تربیت میکنند؟

نویسنده : استاد علیرضا پناهیان

قیمت با تخفیف در طاقچه : 1500 تومان

«دستورات دینی و عباداتی که پروردگار مهربان آنها را مطابق با پیچیدگی های روح انسان طراحی کرده است، هر یک دارای آثار تربیتی خاصی هستند که موجبات سازندگی روح و آبادانی قلب انسان را فراهم میکنند. اگر در حد ممکن از ساز و کار و نحوهٔ تأثیرگذاری این عبادات و دستورالعملها بر روح خود خبر داشته باشیم، می‌توانیم در تأثیرگذاری بیشتر و عمیق‌تر آنها بر خود نقش ایفا کنیم.»

کتاب شکوه امر خدا

قیمت کتاب با تخفیف 40 درصدی ماه رمضان: 1200 تومان

«شکوه امر خدا» نوشته استاد علیرضا پناهیان دو بخش اصلی دارد:

۱. «اقامت در خانهٔ خدا» یادداشتی برای معتکفین است که دربرگیرندهٔ نکاتی برای بهره‌برداری بهتر از فرصت‌های معنوی اعتکاف است. در این متن نویسنده توانسته از زوایای گوناگون به اعتکاف نگاه کند و تعاریف مختلف را در مورد اعتکاف ارائه دهد. این تعاریف اعتکاف از زوایای مختلف، می‌تواند آغازی برای اندیشیدن دربارهٔ این عبادت ویژه باشد و تفکر انسان را در مورد این عبادت برجسته برانگیزاند.

۲. «شکوه امر خدا»، درصدد است تا با نگاهی تربیتی و اخلاقی، به سؤال «چرا خدا امر می‌کند؟» پاسخ داده و در ضمن این پاسخ، برخی از مفاهیم عمیق تربیتی دین اسلام را به زبانی ساده توضیح دهد. اثر ارزشمند این بخش از کتاب، تصویر لذت‌بخش، باشکوه و دلنشینی است که از مفهوم «امر خدا» در خاطرهٔ خواننده باقی می‌ماند و ناخودآگاه اثر خود را در رشد معنوی او به‌جای می‌گذارد.

این کتاب 104 صفحه دارد …

کتاب هنر و رسانه

قیمت با تخفیف در طاقچه : 900 تومان

این کتاب که مرور و تحلیلی است بر بخشی از نظرات و اندیشه های امام خمینی(ره) در خصوص هنر و رسانه، در چهار فصل تنظیم شده است:

نگاه ما به نگاه امام

نسبت امام با هنر و رسانه

نگاه امام به هنر

نگاه امام به رسانه

در لابه لای مباحث، نیم نگاهی نقادانه به وضعیت امروز کشور، و فاصله های آن با وضع مطلوب نیز صورت گرفته است و به صورت جسته و گریخته پیشنهادهایی در راستای عملیاتی شدن نظرات حضرت امام در عرصۀ هنر و رسانه نیز مطرح شده است.

این کتاب 88 صفحه دارد

نکته : نسخه چاپی و کاغذی برخی کتاب ها دیگر تجدید چاپ نمیشود و بهترین فرصت استفاده از نسخه الکترونیکی این کتاب های استاد پناهیان است …

کتاب چگونه یک نماز خوب بخوانیم؟

نسخه چاپی در بازار : نزدیک 9000 تومان

نسخه الکترونیکی در طاقچه با تخفیف ویژه رمضان المبارک : 2340 تومان

نماز خوب چه نمازی است؟ آثار و فواید یک نماز خوب و نقش آن در زندگی چیست؟ چگونه باید یک نماز خوب بخوانیم؟ چرا باید خوب نماز بخوانیم؟ این کتاب که برگرفته از سخنرانی‌های استاد پناهیان در حرم مطهر رضوی درباره نماز است به چنین سوالاتی پاسخ می‌دهد.

در بخشی از این اثر ارزشمند چنین می‌خوانید:

نماز خوب خواندن، رسیدگی به واجبات نماز است. نماز خوب خواندن یعنی اینکه واجبات نماز را بپذیرم، و به آن گردن بنهم. واجبات نماز طوری قرار داده شده‌اند که معمولاً برای انسان خسته‌کننده هستند. قسمت‌های واجب نماز به گونه‌ای است که بعد از چند روز، نماز برای آدم تکراری می‌شود. کافی است همین را بپذیریم. و این پذیرش را در چهرۀ و رفتار خودمان نشان دهیم.

به خدا نگوییم «خدایا، نماز برای ما تکراری و ملال‌آور شده‌است.» به خدا نگوییم که «عبادت دیگری را به ما پیشنهاد بده تا برایمان جذاب‌تر باشد و ما با لذت عبادت کنیم!» به این فکر کنیم که چرا خدا نماز را تا این اندازه تکراری، با یک روال ثابت، به سوی یک قبله ثابت، و با یک‌سری اذکار ثابت برای ما قرار داده است؟

درِ خانۀ خدا بایستیم و بگوییم: خدایا! می‌خواهی نماز برای ما تازگی نداشته باشد؟ پس می‌خواهی برای ما چه خاصیتی داشته باشد؟ همان را به ما بده! نماز یک عمل جدید نیست که از بابت جدید بودنش برای ما لذت‌بخش باشد، عملیات نماز از بس که تکراری است، لذتش از بین می‌رود.

این کتاب هم چنین از پرفروش ترین کتاب های سال97 در پاتوق کتاب بوده است . لیست این کتاب ها را در این لینک بخوانید

کتاب شهر خدا

این کتاب در طاقچه رایگان است

«شهر خدا» به شما درباره رمضان و رازهای روزه‌داری خواهدگفت.

این اثر بر اساس سخنرانی‌های مختلف حجت الاسلام پناهیان پیرامون ماه مبارک رمضان که از میان سخنرانی‌های مربوط به «ده سال اخیر» شناسایی شده‌اند، تنظیم شده است و پس از انجام اصلاحات و بازنگری نهایی توسط ایشان، آمادهٔ عرضه شده است.

کتاب «شهر خدا» را نباید صرفاً کتابی دربارهٔ اسرار و آداب ماه مبارک رمضان قلمداد کرد.

در خلال فصل‌های کتاب، به تناسب بحث از رازها و آداب ماه مبارک رمضان، برخی از پرسش‌های کلیدی جوانان در مورد دین پاسخ داده شده و برخی از مفاهیم اخلاقی و راهکارهای دستیابی به آن تبیین شده است؛ به گونه‌ای که بخش قابل توجهی از مطالب کتاب فراتر از ماه مبارک رمضان، در طول سال و در مسیر دینداری به‌کار می‌آید.

امیدواریم در آستانه این ماه عزیز، با خواندن این اثر با رمضان و مواهب اخلاقی و تربیتی اش بیشتر آشنا شویم..

این کتاب 284 صفحه دارد …

کتاب انتظار، عامیانه، عالمانه، عارفانه

این کتاب از پرفروش ترین کتاب های سال 96 و 97 بوده است و 344 صفحه دارد و نسخه چاپی آن با توجه به گرانی کاغذ به بیش از 20 هزار تومان میرسد اما در برنامه طاقچه می توانید رایگان این کتاب را بخوانید …

معرفی کتاب »

علیرضا پناهیان در «انتظار، عامیانه، عالمانه، عارفانه» با توجه توأمان به مفهوم انتظار در شبکۀ معارف دینی و مباحث انسان‌شناسانه، مباحثی استدلالی و کاربردی بر پایۀ معارف اهل‌بیت (ع) ارائه داده است.

در عصری که توجه به مفهوم کلیدی انتظار بیش از هر زمانی فراگیر شده و علاقمندی قشر دانشجو برای گفتگوی عالمانه از معارف مهدوی مشهود است، کتاب حاضر که بخش مهمی از مفاهیم و معارف عمیق انتظار را به زبانی شیوا و در عین حال تحلیلی بیان کرده است، می‌تواند به عنوان یک متن درسی برای دانشگاه‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

مباحث مطرح شده در این کتاب می‌تواند سرفصلی برای تفکر پیرامون موضوعات مهدویت قرار گرفته و در انتخاب عناوین پایان نامه‌های دانشجویی استفاده گردد.

طرح مباحث مربوط به مهدویت را نباید تنها به عنوان پاسخ به یک نیاز فراگیر دانست، بلکه طرح عالمانه و تحلیلی این مباحث می‌تواند کمک شایانی در رفع مشکلات و پیشرفت کشور در زمینۀ علوم انسانی ایفا نماید.


لینک صفحه تمامی کتاب های استاد پناهیان در طاقچه »

https://taaghche.ir/publisher/1166

[su_note]

درباره طاقچه | کتاب‌ الکترونیکی و صوتی

طاقچه جایی است برای لذت بردن از خواندن و شنیدن کتاب. طاقچه با صدها ناشر همکاری می‌کند و می‌توانید کتاب‌های الکترونیکی و صوتی را به صورت قانونی دانلود کنید.

چرا طاقچه؟

• تعداد زیادی کتاب‌ رایگان دارد که مدام به روز می‌شود.

• می‌توانی با قیمت یک کتاب چاپی چند کتاب الکترونیکی بخوانی.

• هرجایی که کتاب خواندن سخت است، می‌توانی به کتاب صوتی گوش بدهی.

• در هر زمان و مکانی می‌توانی به کتاب دلخواهت دسترسی داشته باشی.

• با طاقچه به شبکه اجتماعی کتابخوان‌ها وصل می‌شوی.

• برای کاربران خارج از کشور امکان خرید دارد.

• کتاب‌های کوتاه‌خوانِ با کیفیتی دارد که با 100درصد تخفیف می‌توانی بخوانی.

• وقت‌های مرده را با طاقچه زنده کن!

امکان‌های طاقچه برای لذت بردن از خواندن کتاب

• قبل از خرید می‌توانی چند صفحه از کتاب را رایگان بخوانی و بشنوی.  

• برای خواندن و شنیدن کتاب نیاز به اینترنت نداری.

• برای اینکه چشم خسته نشود، می‌توانی رنگ‌ پس‌زمینه را تغییر دهی تا با شرایط نور متناسب شود. 

• می‌توانی قلم (فونت) دلخواهت را برای خواندن انتخاب کنی؛ ترافیک، رویاء، یاقوت، میترا و… 

• می‌توانی اندازه قلم را بزرگ و کوچک کنی تا کلمه‌‌ها را در گوشی واضح‌تر ببینی. 

• هر جایی از متن که خواستی یادداشت بگذار. 

• تمام کتاب‌ها و یادداشت‌های حساب کاربری در سرورهای ابری طاقچه محفوظ می‌ماند.

• می‌توانی روی متن با رنگ‌های متنوع علامت بگذاری (های‌لایت).

• تا هر جایی از کتاب را که بخوانی، به صورت خودکار ذخیره می‌شود و هر بار که وارد برنامه شَوی، از ادامه متن قبلی نمایش می‌دهد.

سایت طاقچه : taaghche.ir

[/su_note]

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
سیدحسام علوی

از سیدحسام علوی

سید حسام هستم . یک جنوبی خون گرم . دوست و همراه همیشگی من کتاب های تاریخی هستن . کلا به تاریخ بی نهایت علاقه مندم .با همکاری دیگر نویسندگان سایت بنیانا درباره سبک زندگی اسلامی خبر و مقاله منتشر میکنم . یا علی مدد.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات