دسته‌ها
اخبار

روز معلم و ده نکته از کلاس درس امام خامنه ای [در شماره 182 خط حزب الله بخوانید]

خط حزب الله ۱۸۲| ده نکته از کلاس آقای خامنه‌ای

صد‌‌و‌‌هشتاد‌و‌‌دومین هفته‌نامه خط حزب‌الله  با عنوان «ده نکته از کلاس آقای خامنه‌ای» منتشر شد.

به گزارش خط حزب‌الله، ماه مبارک رمضان سال ۴۳ شمسی، اولین کلاس تفسیر قرآن رهبر انقلاب در مشهد که به “جلسات پایین خیابان” معروف بود برگزار شد.

از آن سال‌ها که آیت‌الله خامنه‌ای طلبه‌ای ۲۵ساله بود تا به امروز که در قامت رهبری جامعه در حال ایفای نقش است، گرچه مکان آن کلاس‌ها از مساجدی چون مسجد امام حسن(ع) و مسجد کرامت در مشهد به “حسینیه‌ی امام خمینی(ره) ” در تهران تغییر کرده است

اما خط فکری و مبانی اندیشه‌ای رهبر انقلاب در همه‌ی این کلاس‌ها (که حالا در دوران رهبری تبدیل شده است به دیدارهای متعدد با طیف‌های مختلف مردمی در سال) همان است که پیش از این بوده است.

اگرچه احصای همه‌ی محورهای مورد اشاره‌ی رهبر انقلاب در این حجم محدود صفحات امکان‌پذیر نیست، اما نشریه‌ی خط حزب‌الله به‌مناسبت روز معلم، صرفا تعدادی از درس‌های فراوان و بی‌شمار این معلم و رهبر انقلاب اسلامی خطاب به جوانان مؤمن و انقلابی را مرور کرده است.

همواره بعد از پیروزی انقلاب اسلامی این روحیه‌ی انقلابی بوده است که در تمامی زمینه‌ها باعث پیشرفت جمهوری اسلامی شده است و طبعا دشمن از این موضوع راضی نیست و به دنبال برهم زدن قدرت و پیشرفت جمهوری اسلامی است.

از این زاویه، بیانات امروز رهبر انقلاب در دیدار معلمان و فرهنگیان مبنی بر حفظ «روحیه‌ی انقلابی»، در حقیقت تذکر مجددی بود بر اهمیت و ضرورت این مسأله. خط حزب الله در سخن هفته‌ی خود به چرایی این تذکر مهم رهبر انقلاب پرداخته است.

سایر بخش‌های نشریه که خواندن آنها توصیه می‌شود نیز به شرح زیر است:

مردم مراقب باشند بخاطر اختلاف‌نظرهای کوچک، مقابل هم قرار نگیرند / برش دیدار

اول معلم خلقت، خود خدا است / کلام امام

علت مبارک بودن ماه رمضان / تفسیر قرآن

خلیج فارس فقط یک مسأله ملی نیست / روایت تاریخی

جوان بایستی در همه میدان‌ها حضور داشته باشد، منتها با انضباط/ حزب الله این است

نگذارید حضور زنان فعّال در جبهه‌ انقلاب کمرنگ شود / خانواده ایرانی

خصوصیتی که فقط در انقلاب اسلامی است / عکس نوشت

طبق رسم هفتگی خط حزب‌الله، شماره‌ی ۱۸۲ این هفته‌نامه‌ نیز به روح مطهر طلبه شهید مصطفی قاسمی تقدیم می‌شود.

[su_note]

دانلود نسخه های مختلف نشریه خط حزب الله شماره 182

دریافت نسخه مطالعه وب و موبایل | دریافت نسخه چاپی رنگی | دریافت نسخه چاپی سیاه و سفید

سایز بزرگ برای تابلو اعلانات »» دریافت نسخه رنگی | دریافت نسخه سیاه و سفید

لینک وب سایت نشریه | کانال نشریه در سروش | کانال نشریه در گپ | کانال نشریه در بله | کانال نشریه در آی گپ

[/su_note]

تکثیر و توزیع خط حزب‌الله به صورت داوطلبانه و خودجوش است. بدین نحو که برادران و خواهران گرامی فایل نشریه را دانلود کرده، و به تعدادی که امکان دارد تکثیر و در مکان‌هایی مانند مسجد، پایگاه بسیج، هیئت‌های مذهبی، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه توزیع می‌کنند.

نسخه های چاپی برای کاغذ اندازه A3 هستند و نسخه مطالعه برای موبایل و استفاده روی A4 است. شما می توانید هر نسخه از نشریه را با هزینه حدود ۴۰۰ تومان روی برگه A3 چاپ کنید و اندازه تابلو اعلانات برای کاغذ با ارتفاع حداقل ۷۰سانتیمتر است که حدود ۷هزار تومان هزینه دارد .

هم چنین شما می توانید به صورت رایگان مطالب را در سایت نشریه بخوانید و اگر در شبکه های اجتماعی صفحه یا کانال دارید ، لینک مطالب نشریه خط حزب الله یا عکس و پوسترها را در صفحات خود به اشتراک بگذارید تا فارسی زبانان بیشتری مطالب را بخوانند .


شماره قبلی خط حزب الله » نفس های آخر دشمن را بشمارید [در شماره ۱۸۱ خط حزب الله بخوانید]

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
سارا دانشور

از سارا دانشور

سلام . سارا دانشور هستم . نویسنده و گردآورنده مطالب سایت بنیانا . . . | . . . چه تصویر قشنگی‌ست که در صحنه‌ی محشر ؛ما دور حسینیم و بهشت است که مات است . . .

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات