دسته‌ها
اخبار

نسخه جدید پیام رسان بله با زبان آذری منتشر شد + ویدیو

هم پیام رد و بدل کنید و هم کارهای بانکی‌تان را راحت انجام دهید! «بله» یک شبکۀ اجتماعی‌ست که انتقال‌ها را برای شما آسان می‌کند؛ هم انتقال پیام‌های صوتی، ویدئویی و نوشتاری و هم انتقال پولتان. شما در بله می‌توانید به راحتی با دوستان خود ارتباط داشته باشید. کانال‌های شخصی و عمومی درست کنید و […]

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید

هم پیام رد و بدل کنید و هم کارهای بانکی‌تان را راحت انجام دهید! «بله» یک شبکۀ اجتماعی‌ست که انتقال‌ها را برای شما آسان می‌کند؛ هم انتقال پیام‌های صوتی، ویدئویی و نوشتاری و هم انتقال پولتان.

شما در بله می‌توانید به راحتی با دوستان خود ارتباط داشته باشید. کانال‌های شخصی و عمومی درست کنید و اگر نیازی به انجام خدمات بانکی داشتید، باز هم در پیام رسان بله بمانید.

دیگر لازم نیست برای انجام خدمات مالی‌تان بین برنامه‌های مختلف سرگردان شوید، همانجا که در حال گفت‌گو با دوستانتان هستید، کارهای بانکی و مالی‌تان را نیز انجام دهید. بله خدمات بانکی و مالی شما را امن و مطمئن انجام می‌دهد؛ به این دلیل که خدمات مالی بله در شبکۀ بانکی کشور و با نظارت کامل بانک مرکزی انجام می‌گیرد.

نسخه شماره 4.3.1 پیام رسان بله در ساعات انتهای سال 97 منتشر شد . در نسخه جدید هم وطنان آذری زبان می توانند زبان اپلیکیشن را در بخش تنظیمات مطابق میل خود تغییر دهند .

در نسخه جدید بله سرعت برنامه افزایش یافته و تب های بخش گفتگو به چند بخش ” همه ، بازو ، کانال ، شخصی ، گروه ” جداسازی شده است .

در این نسخه امکان نمایش تعداد پرداخت‌های درخواست پول وجود دارد و نمایش پیام‌های موقعیت مکانی نیز اصلاح شده است

برای دریافت نسخه جدید به سایت پیام رسان بله bale.ai مراجعه کنید


ویدیو» زندگی دهه ۴۰ یا ۹۰؟ | شهر شهر فرنگه! از همه رنگه! بیا و تماشا کن، خودت قضاوت کن!

ویدیو در دیدستان

ویدیو » مادرخرج بودن یا نبودن، مسئله اینست! | امکان درخواست پول بله

ویدیو در دیدستان


در ادامه بخوانید » در پیام رسان بله چگونه از ناخواسته اضافه شدن به گروه‌ها جلوگیری کنیم؟

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
سیدحسام علوی

از سیدحسام علوی

سید حسام هستم . یک جنوبی خون گرم . دوست و همراه همیشگی من کتاب های تاریخی هستن . کلا به تاریخ بی نهایت علاقه مندم .با همکاری دیگر نویسندگان سایت بنیانا درباره سبک زندگی اسلامی خبر و مقاله منتشر میکنم . یا علی مدد.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات