دسته‌ها
اخبار

خاطرات شاعران در برنامه نخ تسبیح قطره ها [نوروز 98 هر روز ساعت11 شبکه قرآن سیما]

سری جدید مستند «نخ تسبیح قطره ها» شامل خاطراتی شنیدی از شاعران با رنگ و بوی نوروزی به روی آنتن شبکه قرآن و معارف می‌رود. «نخ تسبیح قطره ها» که پخش سری اول آن با استقبال مخاطبان تلویزیون و اهالی هنر به خصوص شاعران مواجه شد، در ایام نوروز 98 با ظاهری متفاوت به روی […]

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید

سری جدید مستند «نخ تسبیح قطره ها» شامل خاطراتی شنیدی از شاعران با رنگ و بوی نوروزی به روی آنتن شبکه قرآن و معارف می‌رود.

«نخ تسبیح قطره ها» که پخش سری اول آن با استقبال مخاطبان تلویزیون و اهالی هنر به خصوص شاعران مواجه شد، در ایام نوروز 98 با ظاهری متفاوت به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما خواهد رفت.

این مستند تلویزیونی که در موزه شهید آیت الله مدرس (ره) در حال تولید و ضبط می باشد، به شعرخوانی شاعران اهل بیت علیهم السلام در محضر مقام معظم رهبری پرداخته و خاطره‌های آن دیدارها را از زبان شاعران بازگو خواهد می کند.

محمدرضا طهماسبی، سیدمحمد صادق آتشی، سیداحمد حسینی شهریار، مجید لشکری و فاطمه افشاریان از جمله شاعران سری جدید این برنامه هستند، ضمن اینکه حضور شاعران اهل بیت علیهم السلام از دیگر کشورهای اسلامی از جمله پاکستان و افغانستان از نکات قابل توجه در این برنامه است.

«نخ تسبیح قطره ها» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد قاسمیان کاری نو از شبکه قرآن و معارف سیما است که در نوروز 98 همه روزه از ساعت 11 تقدیم به مخاطبان هنردوست خواهد شد.

ویدیو در دیدستان

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
سیدحسام علوی

از سیدحسام علوی

سید حسام هستم . یک جنوبی خون گرم . دوست و همراه همیشگی من کتاب های تاریخی هستن . کلا به تاریخ بی نهایت علاقه مندم .با همکاری دیگر نویسندگان سایت بنیانا درباره سبک زندگی اسلامی خبر و مقاله منتشر میکنم . یا علی مدد.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات