دسته‌ها
اخبار

حجت الاسلام سید حسن نصرالله: از دیدن تصاویر حضرت آقا و بشار اسد اشک ریختم

حجت الاسلام سید حسن نصرالله: از دیدن تصاویر حضرت آقا و بشار اسد اشک ریختم بر اساس گزارش برخی از شبکه های اجتماعی در لبنان، حجت الاسلام سید حسن نصرالله در یک نشست داخلی گفته است که از دیدن تصاویر رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران و بشار اسد رئیس جمهور سوریه در آغوش هم اشک […]

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید

حجت الاسلام سید حسن نصرالله: از دیدن تصاویر حضرت آقا و بشار اسد اشک ریختم

بر اساس گزارش برخی از شبکه های اجتماعی در لبنان، حجت الاسلام سید حسن نصرالله در یک نشست داخلی گفته است که از دیدن تصاویر رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران و بشار اسد رئیس جمهور سوریه در آغوش هم اشک ریخته است.

سایت لبنانی لیبانون دیبایت نوشت که حجت الاسلام سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در یک دیدار داخلی نسبت به سفر محرمانه و سریع بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه به تهران که دیروز انجام شد، واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش اظهارات مذکور در جریان دیدار وی با تعدادی از زنان و موسسات مربوط به بانوان حزب‌الله لبنان بود که به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها برگزار شد.

بر اساس این گزارش ، حجت الاسلام نصرالله در این دیدار در واکنش به مصافحه حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران و بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه گفت: هنگامی که تصویر حضرت امام با بشار اسد رئیس جمهور را دیدم، اشک ریختم.

این گزارش می افزاید: حجت الاسلام نصرالله سخنرانی خود به این مناسبت را به مسائل دینی اختصاص داده بود و از مسائل سیاسی در جریان این دیدار سخنی نگفت. وی البته در برخی موضوعات دینی به مسائل سیاسی نیز گریزی زد. از جمله این موارد اشاره به تلاش‌هایی بود که در چارچوب محاصره حزب‌الله و اعمال تحریم ضد این حزب صورت گرفته است.

وی در ادامه تاکید کرد که محور اصلی این تلاش‌ها به فقر کشاندن و گرسنه نگه داشتن و محاصره مالی جهت افزایش فشار بر بستر مقاومت است.

دبیرکل حزب الله تأکید کرد که هدف از این اقدامات ضعیف نگه داشتن ما و مسلط شدن بر ما است، اما ما باید روحیه چالش‌پذیری داشته باشیم.

در ادامه بخوانید » آیت الله بهجت (ره) در نگاه سید حسن نصرالله (مصاحبه با المنار)

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
سیدحسام علوی

از سیدحسام علوی

سید حسام هستم . یک جنوبی خون گرم . دوست و همراه همیشگی من کتاب های تاریخی هستن . کلا به تاریخ بی نهایت علاقه مندم .با همکاری دیگر نویسندگان سایت بنیانا درباره سبک زندگی اسلامی خبر و مقاله منتشر میکنم . یا علی مدد.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات